Ja hij was wel een beetje te gemakkelijk... maar is ook wel een keer leukquote:
quote:
Hadden ze geen parkeerplek voor em gereserveerd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Ruud Lubbers heeft z'n auto trouwens tegen een hek geparkeerd op het Binnenhof
Eh ja goed!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Waxxer het volgende:
Dat deed je trouwens snel, Bartjebart. Maar vertel nou toch eens, hoe is het met je poehoes?
Komende week vrees ik dat niet kan, misschien volgende week weer een filmpje doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik jou stiekem ook![]()
Wanneer zien we elkaar weer?
Hij vergat de handremquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hadden ze geen parkeerplek voor em gereserveerd?
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Ruud Lubbers heeft z'n auto trouwens tegen een hek geparkeerd op het Binnenhof
Ja is goed... volgende week kan ik wel... sms'en we wel evenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Komende week vrees ik dat niet kan, misschien volgende week weer een filmpje doen?
Dat is toch juist leuk en lief?? Heb je een fotootje of iets?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja goed!Hij is heul (lees: te) speels
Erikquote:
quote:
Oeh... das stom...quote:
How Rudequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://twitter.com/fritswester/status/16241731915
Ow ja... behalve dat ie telkens denkt in m'n handen te mogen bijten en zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk en lief?? Heb je een fotootje of iets?Of is dat heel intiem wat ik nu vraag, een foto van je poes?
![]()
Wel veel spelen hoormet een touwtje en alles en dat hij dan springt en alles. Komt hij ook op schoot om te slapen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik wil meer ---> wéér dat soort tekenfilms op TV met Bugs Bunny en dat stinkdiertje en Woody Wood en miep miep jieuw!!
quote:
Maar niet meer midden in de nacht hoor, dat is gewoon vervelendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja is goed... volgende week kan ik wel... sms'en we wel even
Jij stapt normaal gesproken elke zaterdagnacht dus niet zeurenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar niet meer midden in de nacht hoor, dat is gewoon vervelend
Best wel vaag danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja... behalve dat ie telkens denkt in m'n handen te mogen bijten en zo
Een foto... euh nee eigenlijk niet
whahaha ja Waxxer...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Best wel vaag dan
Doe daar dan eens wat aan
Ook ik word ouder... Vindt je menneke het niet vervelend dat we elkaar gezien hebben? ook al is het vriendschappelijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij stapt normaal gesproken elke zaterdagnacht dus niet zeuren
Nee hij ziet ons gewoon als vrienden dus no problemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ook ik word ouder... Vindt je menneke het niet vervelend dat we elkaar gezien hebben? ook al is het vriendschappelijk?
Dat bijten is toch een teken van liefkozing bij poezen? Lovebites?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Best wel vaag dan
Doe daar dan eens wat aan
Ja nou je hebt een babypoesje, dat is toch hartstikke tof??quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij ziet ons gewoon als vrienden dus no problem
Eh? Nee!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bijten is toch een teken van liefkozing bij poezen? Lovebites?
Ja klopt, of speelsheid. Net als dat masseren, dan spinnen ze en dan gaan ze met hun voorpootjes op en neer en zetten hun nageltjes in ze. Dat hebben ze overgenomen, of is blijven hangen, enfin, het is een soortement van instinct van toen ze nog melk dronken bij hun moeder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bijten is toch een teken van liefkozing bij poezen? Lovebites?
Hahaha ja tuurlijk is dat hatske tof!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou je hebt een babypoesje, dat is toch hartstikke tof??![]()
![]()
En dan vind ik het leuk als je dan dingen laat zien, dingen vertelt, plaatje van zo'n lief bolletje dat slaapt op de Klippan...
Jaweeeelll, hij bijt niet door! Dus niet afstraffen want dan weet hij niet wat hij fout heeft gedaan.quote:
kijk uit malloot een kokosnootquote:
Hij bijt niet door?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaweeeelll, hij bijt niet door! Dus niet afstraffen want dan weet hij niet wat hij fout heeft gedaan.
Als je niet bezet was, wist ik het welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij ziet ons gewoon als vrienden dus no problem
Ik heb twee KLIPPANS, gekregen van mijn zussen die ze niet meer nodig hadden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja tuurlijk is dat hatske tof!
Welke KLIPPAN? Die heb ik hier echt niet
Geweldige goal ja... op naar de 3-0quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je niet bezet was, wist ik het wel![]()
Ow wacht, en als ik niet bezet was
Ach kom, zo'n poesje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij bijt niet door?
Kom ff een keer hier gebeten worden!
dat noord korea maar flink word ingemaaktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geweldige goal ja... op naar de 3-0
Ik kan er niet fatsoenlijk op zitten... Veels te laag...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb twee KLIPPANS, gekregen van mijn zussen die ze niet meer nodig hadden.Dus niks mis met KLIPPAN.
Maar heb je een lapjespoes of een zwarte, een grijze....?
Of lucifer:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Mijn ex had een poes... vreselijk irritant kutbeest... alleen maar krabben, bijten en slaan... en soms ook gewoon vol op je benen aanvallen en die nagels erin zetten... dat beest had Damian moeten heten
Damian..?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Mijn ex had een poes... vreselijk irritant kutbeest... alleen maar krabben, bijten en slaan... en soms ook gewoon vol op je benen aanvallen en die nagels erin zetten... dat beest had Damian moeten heten
Dat had ook gekund jaquote:
Ik heb de bijt plekken op m'n hand staanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach kom, zo'n poesje!En als ik bij jou kom en er is een poesje dan denk je sissend: "Hoe! Krijg! Ik! Die! Vent! Héél! Snel! De! Deur! Uit!!!"
Nu je dat zegt, ik zit er wel vaak een beetje als Al Bundy op. Zonder die hand dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan er niet fatsoenlijk op zitten... Veels te laag...
Damian als in kind van de duivelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Damian..?
Niet Kelly?
Niet zo over poezen praten gozer, ik meen het....
Ik denk meer Damian als in dat Duivelskind:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Damian..?
Niet Kelly?
Niet zo over poezen praten gozer, ik meen het....
Lekker speels!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb de bijt plekken op m'n hand staan
ja vreselijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu je dat zegt, ik zit er wel vaak een beetje als Al Bundy op. Zonder die hand dan.
zucht.. ja dat doet ie ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lekker speels!Is toch leuker dan een stil beestje dat bang in de hoek zit? Miauwt hij ook actief en als je hem voer geeft, klimt hij dan ook zo in je been?
we zullen zien wat er van die woorden overblijftquote:
Pluspuntenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Damian als in kind van de duivel
Ik heb het gewoon niet zo met poezen
Honden daarentegen
Aaahhhhhquote:
Ga je mij de mond snoeren soms ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
we zullen zien wat er van die woorden overblijft
Whahahaha ja nee zo bedoelde ik dacht nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben alleen maar geinteresseerd!Poezen
Als je net zo ondeugend doet als vorige keer wel jaquote:
Ik ben hartstikke lief en onschuldig, waar heb je het overquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je net zo ondeugend doet als vorige keer wel ja
Gelukkig weet ik wel beterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief en onschuldig, waar heb je het over
Toen onze poes nog klein was, echt mini, toen lag hij een keer in de zon en mijn zusje dacht even dat hij dood was maar toen sprong hij dus op. Toen ben ik hem Jezus gaan noemen en na een tijdje begon hij daar ook echt naar te luisteren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha ja nee zo bedoelde ik dacht niet
Je noemt echt allemaal dingen op die jevind, waarvan ik echt denk $%^...
Hahaha... nou deze kitten nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen onze poes nog klein was, echt mini, toen lag hij een keer in de zon en mijn zusje dacht even dat hij dood was maar toen sprong hij dus op. Toen ben ik hem Jezus gaan noemen en na een tijdje begon hij daar ook echt naar te luisteren.Daar moest ik toen dus mee stoppen....
En daarbij, een kitten heeft heel zachte voetjes en kleine nageltjes, geen leeuwenklauwen die ervoor zorgen dat je hand uren bloedt!
Gewoon van alles blijven roepen, zijn naam komt vanzelf voorbijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha... nou deze kitten niet
En hij luistert ook niet naar z'n naam
Hoezo? Hij heeft een naam... die had ie in z'n nest nog niet... toen waren ze naamloosquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon van alles blijven roepen, zijn naam komt vanzelf voorbij
Als ie niet naar jou luistert dan heeft ie een andere naam gekregen van zijn oudersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft een naam... die had ie in z'n nest nog niet... toen waren ze naamloos
middelmatig in de voorrondes en daarna uitschitterenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Nederland gaat zooo niet uit de semi finale komen
Het is het Songfestival nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Nederland gaat zooo niet uit de semi finale komen
blahquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
middelmatig in de voorrondes en daarna uitschitteren
je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
blah
ze moeten tegen brasil of portugal dan .., zie je dát al gebeuren...een winst van 1 van die 2?
Van z'n ouders?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie niet naar jou luistert dan heeft ie een andere naam gekregen van zijn ouders
precies ik ook echt nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je weet maar nooit.
maar nee zie ons niet verder komen dan de 1/8 finales
Ik zit maar te geinen he... niet zo serieus happenquote:
maarja brazilië speelde vandaag ook niet zo super en morgen nog maar zien hoe de spanjaarden het doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
precies ik ook echt niet
het lijkt me bij voorbaat al kansloos voor ze
Owquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit maar te geinen he... niet zo serieus happen
ze móeten winnen, spanje, móetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja brazilië speelde vandaag ook niet zo super en morgen nog maar zien hoe de spanjaarden het doen.
England, frankrijk en italie hadden ook moeten winnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ze móeten winnen, spanje, móet
halt die maulequote:
we zijn wel europees kampioenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
England, frankrijk en italie hadden ook moeten winnen
en spanje speelt tegen zwitserland
en italie wereldkampioenquote:
uiteraard, toch zijn bepaalde teams gewoon beter dan andere teamsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en italie wereldkampioen
maar hoe een team in de voorrondes speelt zegt niks, 2 jaar terug speelden we ook frankrijk en italië van het veld en gingen toen ten onder.
achja we zullen zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
uiteraard, toch zijn bepaalde teams gewoon beter dan andere teams
Duitsland is bijv al 3 keer europees kampioen geweest, dat is ook niet voor niks.
nederland speelt ook nooit spannend, of mooi
of de bal is niet rond genoeg of het gras te nat voor ze, of de lucht te ijl...
quote:
Kid Icarusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef creno het volgende:
een engel voor ang3l:
en kirby voor deceit:
Soll ich dich verstehen,quote:
Dann soll esquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
Soll ich dich verstehen,
will ich auch verstanden sein.
Ich will mit dir gehen,
doch sperr mich nicht länger ein.
Du mußt mir nichts geben,
nur laß mir mein Leben.
Denn ich gehör nur mir.
Weer die zoete zeikmusical?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
Soll ich dich verstehen,
will ich auch verstanden sein.
Ich will mit dir gehen,
doch sperr mich nicht länger ein.
Du mußt mir nichts geben,
nur laß mir mein Leben.
Denn ich gehör nur mir.
Ik heb hem op broadway gezienquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al 6 winnaars goed voorspeld.... maar niet 1 uitslag exact goed
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
goed toch
wie houd er nou rekening met een eigen doel van zo een grappige half neger
De NL versie lijkt me niet zo leuk... Tenminste, ik vind de liedjes raar klinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem op broadway gezien
En natuurlijk de film. En een NL versie.
Love it!
Sisiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis is het weer Sissi (Sissy)? Dan kan het nog zo'n pareltje zijn hoor, maar enough is enough om maar in homoterminologie te blijven.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dann soll es
mir recht sein
Denn ich bin
des Streitens müd
Und was du
noch sonst
verlangst von mir
gehört
von nun an dir
haha jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Erg he?
Hij mag wel ff bij mij uithuilen.
Ik vind "Er valt een zwarte schaduw" eigenlijk mooier.quote:
Eensch. Ik heb de cd van de originele NL-talige en die kots ik echt uit zowatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
De NL versie lijkt me niet zo leuk... Tenminste, ik vind de liedjes raar klinken.
Beetje laconiek eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha ja![]()
z'n reactie was echt mooi
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag tussenevaluatie gehad van mijn examenvoorstelling, eerst met de spelers individueel, later ook met een docent
ik ben er stil van.
Mensen zijn zo blij met mij![]()
Het proces geeft energie, ze gaan weer met plezier repeteren.
Er was er zelfs een bij die zei dat ik haar leven heb veranderd, de manier waarop ze in het leven staat, haar levenskwaliteit is door mij verbeterd![]()
Wauw...
Ik ben er bedussd van
Fijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag tussenevaluatie gehad van mijn examenvoorstelling, eerst met de spelers individueel, later ook met een docent
ik ben er stil van.
Mensen zijn zo blij met mij![]()
Het proces geeft energie, ze gaan weer met plezier repeteren.
Er was er zelfs een bij die zei dat ik haar leven heb veranderd, de manier waarop ze in het leven staat, haar levenskwaliteit is door mij verbeterd![]()
Wauw...
Ik ben er bedussd van
Ja "you've GOT to be kidding me"-esque.quote:
Wat doen?quote:
ken het geen van beidenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind "Er valt een zwarte schaduw" eigenlijk mooier.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ken het geen van beiden![]()
Ik houd het bij Phantom Wishing you were somehow here again
D'r overheen lopenquote:
Daarom vraag ik het maar even jaquote:
Ken het van de filmquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook heel mooi (mits juist uitgevoerd).
vind alle vertaalde liedjes naar nederlands voor geen reet klinken in musicalsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
De NL versie lijkt me niet zo leuk... Tenminste, ik vind de liedjes raar klinken.
Ga eens gauw een cast-recording luisteren dan...quote:
Ik ga in oktober naar New York een dag of 10quote:
je verdraait het gebeuren, het is niet omdat IK het niet wilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis dat je niet wil dat ik voor je speel, anders had je mijn leven ook vast veranderd
Uuuuuuuuuuuuuuuuhuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je verdraait het gebeuren, het is niet omdat IK het niet wil
Ik wil wel meer,quote:
Nou dan vind ik een weekendje Parijs wel erg gretig hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben nie zon hebberd
ik ben met weinig gelukkig
eerst even nog wat pop rock españolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga eens gauw een cast-recording luisteren dan...
Dat zal Stroekie leuk vinden om te horenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben nie zon hebberd
ik ben met weinig gelukkig
Wonderer heb je zondag de Tony awards gekeken?quote:
Tegenspeelster? Is dat een vrouwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, haar tegenspeelster ook
[ afbeelding ]
Nope...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer heb je zondag de Tony awards gekeken?
Hij lijkt op Michael Madsen, nu weet ik het!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, haar tegenspeelster ook
[ afbeelding ]
O oepsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenspeelster? Is dat een vrouw? Zeker pot dan
.
wel gaaf hoorquote:
Kristin Chenowethquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel gaaf hoor
Sean Hayes presenteerd en tongzoend met Kristin Chenoweth
Daniel Radcliffe is in het echt heel klein.
Het is een erg gave show
Allemaal Hollywoodsterren die ook op broadway in toneelstukken grote prijzen halen, Scarlet Johansenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel gaaf hoor
Sean Hayes presenteerd en tongzoend met Kristin Chenoweth
Daniel Radcliffe is in het echt heel klein.
Het is een erg gave show
slaap lekker engeltjequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef Ang3l het volgende:
I'm retiring to my coffin.
Au revoir darlings.
slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef Ang3l het volgende:
I'm retiring to my coffin.
Au revoir darlings.
dat komt omdat ik vanmiddag heb geslapen, ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dan ben ik weer wakkerquote:
door de weeks slaap ik ook maar 6 uur ofzo maar als ik ga liggen dan ben ik ook zo weg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat komt omdat ik vanmiddag heb geslapen, ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dan ben ik weer wakker
ik ga maar even verder voor mn LPI examens
ik ga doorgaans nooit voor 0100 mn bed inquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
door de weeks slaap ik ook maar 6 uur ofzo maar als ik ga liggen dan ben ik ook zo weg.
ik lig er bijna nooit voor 2 uur inquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga doorgaans nooit voor 0100 mn bed in
Wow..dat word hier zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
hier ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wow..dat word hier zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
zo heel vaak op de radió gespeelt
is dat die ene waarvan ik dacht dat het die homo van nsync was?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
hier ook![]()
t viel me eigenlijk pas op omdat ik Charles Kelley herkende!
geen idee, dacht je dat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is dat die ene waarvan ik dacht dat het die homo van nsync was?
ja vind em erop lijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee, dacht je dat?
hij heeft ansich wel een standaard hoofd ja, dus t zou heel goed kunnen dat je m verward met die van NSYNC
maar charles is country writer
en zanger dus, blijkbaar
ik viond het alleen jammer van die baard, maarja.. niemand is perfectquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja vind em erop lijken
mas aantrekkelijker dat zeker
mwah baardjes(getrimde baardjes) zijn sexyquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik viond het alleen jammer van die baard, maarja.. niemand is perfect
althans, bijna niemand
doet me een beetje denken aan tarkanquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mwah baardjes(getrimde baardjes) zijn sexy![]()
ik heb ergens last vanik krijg steeds waterige oogjes bij het refrein van dit
en jaaaaaaaaaaa jullie vinden het troep zonder twijfel![]()
ik was aant luisterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
jejeje kheb iedereen naar bed gejaagt
quote:
nee hoor was wat aan het kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
jejeje kheb iedereen naar bed gejaagt
quote:
ja! spaans is ook goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ich hab es gelesen
![]()
troept emotie op....oder so etwas![]()
pausini is geweldig maar luister haar in het spaans
het klinkt ook gewoon erg lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die heb ik een maand terug al eens gehoord, en sindsdien al heul vaak weer beluisterd. Had niet verwacht dat die zo populair zou zijn in Nederland...
schlaf gutquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
het klinkt ook gewoon erg lekker![]()
pffff ik val bijna om van de hartkloppingen, ik denk dat ik toch de laptop maar dicht klap en ga slapen
slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
het klinkt ook gewoon erg lekker![]()
pffff ik val bijna om van de hartkloppingen, ik denk dat ik toch de laptop maar dicht klap en ga slapen
waarom vind je dat nr zo mooi?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
ik moet niet naar dit soort liedjes luisteren als ik in n 'deceit' bui ben![]()
![]()
![]()
geen idee, vind het gewoon mooi, tekst ritme enzquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waarom vind je dat nr zo mooi?
van Vast
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee, vind het gewoon mooi, tekst ritme enz
speel liever pong op mn atari 3600quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:36 schreef Deceit het volgende:
Wii heeft heeeeule vette aankondigingen.. ben blij!
nieuwe zelda, donkey kong, kirby..
![]()
![]()
wii is voor kleutersquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:36 schreef Deceit het volgende:
Wii heeft heeeeule vette aankondigingen.. ben blij!
nieuwe zelda, donkey kong, kirby..
toch,...níets tipt aan die orginele live versiequote:
ik ook welquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
me gusta canciones depresivos
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
kben best wel een jankert eignelijk
klopt klopt,quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
toch,...níets tipt aan die orginele live versie
gives me goosebumps
Slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:44 schreef Deceit het volgende:
Ik ga maar s slapen, werken morgen
truste
misschien moet je van instructeur wisselen ofzo? heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef Deceit het volgende:
en ik heb straks, voor ik moet werken sochtends nog fucking schijt rij-les
jejeje je gaat gaapend achter het stuur kruipenquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef Deceit het volgende:
en ik heb straks, voor ik moet werken sochtends nog fucking schijt rij-les
hoe is deze ??quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
toch,...níets tipt aan die orginele live versie
gives me goosebumps
jaa dat was leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
hoe is deze ??
mijn geluid van laptop doet het niet..
heart met die american idol carrie underwood
en aha take on mequote:
*flashbacks*quote:
Slaapsequote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*flashbacks*
er is veel veranderdhahah
hey ik ga slapen
x
![]()
![]()
ik ook van jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:20 schreef Dosadi het volgende:
goede morgen mijn kleine rugriddertjes, ik haat jullie vandaag allemaal op een extra-speciale manier.
Somethig always brings me back to you.....quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme nacht. Ik had behoefte aan een goede nacht.
*jaloersquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, wat heb ik trouwens zin in het concert van Muse zaterdag!!![]()
m'n broer gaat er ook heen. Is het ondertussen al uitverkocht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, wat heb ik trouwens zin in het concert van Muse zaterdag!!![]()
ook fijn voor je collega'squote:Op woensdag 16 juni 2010 08:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik heb als een blok geslapen... snurkvrij
Als ik zaterdag geen feest had gehad had ik het nog serieus overwogen om te gaan...Musequote:
Zaten ze bij dat andere filmpje zo te zeiken dat je het beeld niet mocht filmenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef creno het volgende:
wow, op dit filmpje zie je al goed hoe 3d het beeld is op de 3DS, ben benieuwd hoe je het zelf ziet.
yesss had het vannacht nog zitten kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef creno het volgende:
wow, op dit filmpje zie je al goed hoe 3d het beeld is op de 3DS, ben benieuwd hoe je het zelf ziet.
quote:Stephan van [10:55 AM]: *gooit mijter aan de kant* Ja! Ik ben terug!
Thom [10:55 AM]:Ik ben nog niet eens klaar met chocomel drinken
Stephan van [10:56 AM]: Ja je moet ook niet een jerrycan tappen!
Thom [10:56 AM]: hoe weet je dat ik een jerrycan heb!?
Stephan van [10:57 AM]: De wondere webcam wereld!
Thom [10:57 AM]: jij bent dus een hacker want mn webcam staat niet aan
Stephan van [10:58 AM]: *fluit fluit fluit* No comment. Niet zonder mijn advocaat!
Charmeurquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
De ICT-stagiar spreekt me weer aan.
T: Goedemorgen Stephan, vandaag wordt weer een SAPdag!ik ben nu wel iets wijzer geworden
Stephan: Jeej, SAP-dag!Wat zijn we wijzer geworden?
T: er staat nog meer SAP software op onze software schijf
Stephan: Meer keuze
T: haha.. ik pak gewoon de nieuwste
Stephan: Ik heb er alle vertrouwen in dat 'm dat is!
T: Ik ook. kan ik straks dan even langskomen?
Stephan: Ik moet dadelijk heel even op en neer rennen naar HVR om Sinterklaas te spelen, en van 2 tot 3.15 zit ik niet op m'n plaats.... maar voor de rest wel
T: Ok, dan kom ik na jou sinterklaasgebeuren wel even naar je toe
Stephan: Is goed, gil ik wel even als ik weer terug ben en de baard af is
T: ja! ik hoor het welJEEJ
Als dat geen ware liefde is
Je koopt em gemeubileerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat huis van Gordon, wat een paleis
http://www.funda.nl/koop/(...)mpen-2/omschrijving/
soms ben ik blij te horen dat mijn accent nog niet zo slecht isquote:
Nee dat doe je in principe nooit... door de inrichting moet je heen kijken... maar wat een enorme toko... en die vraagprijsquote:
Het staat in de beschrijving... Ze willen een complete ervaring verkopen en de meubelen horen daarbij. oid...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat doe je in principe nooit... door de inrichting moet je heen kijken... maar wat een enorme toko... en die vraagprijs
En dan die reclame van de hypotheker... Alsof ik daar een hypotheek voor krijgquote:Ook het interieur is aangepast op luxe, comfort, veiligheid en gemak. De materialen en inrichting zijn over de hele wereld verzameld en komen hier samen. Het mag dan ook duidelijk zijn dat deze villa compleet wordt aangeboden zodat deze harmonie niet wordt verstoord.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het staat in de beschrijving... Ze willen een complete ervaring verkopen en de meubelen horen daarbij. oid...
[..]
En dan die reclame van de hypotheker... Alsof ik daar een hypotheek voor krijg
Dan krijg je die geweldig gecapitonneerde banken erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik had de tekst niet gelezen
Alleen foto's gekeken
Okay man geef de poes een aai!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan krijg je die geweldig gecapitonneerde banken erbijleuk...
Ik ben werken!
Hij heeft de hele tijd met mijn dingetje gespeeld hier, terwijl SAP stond te downloaden en installerenquote:
quote:Stephan: I loooove my new SAP!
Thom [11:40 AM]: Ga je vanavond nog gezellig samen eten met SAP? *haalt chocomel*
Stephan van [11:42 AM]: Als dat SAP dat zou willen wel Bij kaarslicht, SAP & ik
Thom [11:42 AM]: haha zo stelde ik het me ook al voor............. ik ben alleen 1 ding vergeten te noteren...........
Ow.quote:Stephan van [11:43 AM]:
En dat is?
Thom [11:43 AM]:
serienummer van je laptop
awwwwwwwquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg even een hartverzakking!
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg even een hartverzakking!
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Weet ik 'tquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kun jij in vredesnaam vrijgezel zijn met dit soort teksten
ik denk gewoon bindingsangstquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 't
Ik zal wel afstotelijk zijn, met een kutkarakter
Vraag 'm mee uit dan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb heul geen bindingsamgst! IK WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dingetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft de hele tijd met mijn dingetje gespeeld hier, terwijl SAP stond te downloaden en installeren
Hij is 19 of zo! En vast hetero!quote:
Jaquote:
De 19 welquote:
De Rubiks kubus is een puzzel in de vorm van een kubus met elk zijvlak in een andere kleur, meestal bestaande uit 3 rijen van elk 3 blokjes. Elke rij met blokjes kan zowel horizontaal als verticaal worden gedraaid. Het doel is om door de rijen op de juiste manier te draaien, de kubus vanuit een willekeurige startpositie terug naar de positie te brengen met egale zijvlakken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaZo'n vreemd kubusblokdingetje heb ik hier. Daar speel ik ooit mee. Hij kon er niet vanaf blijven.
Neequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
De Rubiks kubus is een puzzel in de vorm van een kubus met elk zijvlak in een andere kleur, meestal bestaande uit 3 rijen van elk 3 blokjes. Elke rij met blokjes kan zowel horizontaal als verticaal worden gedraaid. Het doel is om door de rijen op de juiste manier te draaien, de kubus vanuit een willekeurige startpositie terug naar de positie te brengen met egale zijvlakken.
De kubus is ontworpen door de Hongaar Ernő Rubik. Als variaties zijn er ook versies met op iedere zijkant een afbeelding. De puzzel wordt vaak Rubik's Cube genoemd (Engels cube = "kubus") maar is ook bekend als de Hongaarse kubus.
Veelvuldig gebruik van de kubus kan leiden tot een vorm van RSI, ook wel de kubusduim of muisarm genoemd.
(wikipedia)
die?
Ik wil een relatie, geen ONSquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang het maar legaal is toch?
remy is je buurman ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
tegenover ons woond een marachaussee dinges.. die is zooo leuk!
nou zi ik al de hele ochtend te staren en te kwijlen, en nou blijft ie glimlachen![]()
maarja.. hij heeft een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |