die telefoon is toch de kleine variant van die van bart?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef VorteXxX het volgende:
Binnen 10 dagen een N97 mini
eindelijk een telefoon met fratsen
En volgende week een luchtbuks
[ afbeelding ]
doe mij zo'n luchtbuks!! Dan schiet ik m'n client af! Word echt gek! Heb m naar bed gestuurd!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef VorteXxX het volgende:Binnen 10 dagen een N97 mini
eindelijk een telefoon met fratsen
En volgende week een luchtbuks
[ afbeelding ]
leuk he machtquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
doe mij zo'n luchtbuks!! Dan schiet ik m'n client af! Word echt gek! Heb m naar bed gestuurd!!
Respect als jij iemand afschiet met een luchtbuksquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
doe mij zo'n luchtbuks!! Dan schiet ik m'n client af! Word echt gek! Heb m naar bed gestuurd!!
En ik houd van vrouwen met machtquote:
vooral als je kunt zeggen op de vraag "waarom dan?" "omdat ik het zeg!!quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral als je kunt zeggen op de vraag "waarom dan?" "omdat ik het zeg!!"das heeeeerlijk
* Suuz_ zwijmelt meequote:Op donderdag 17 juni 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl heeft een zwijmelmomentje
gezelligquote:
quote:
ah vandaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de woensdag sluiten we om 24.00 uur
alleen de woensdag is zo vroegquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah vandaardacht dat t altijd nachtwerk was bij jullie
Eigenlijk nauwelijks. En dat vind ik ernstig jammer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 06:07 schreef Symn het volgende:
word hier eigenlijk wel eens over biseksualiteit gesproken of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |