Het werkt wel ongeveer op alles volgens mij, zelfs de meest exotische apparaten. En verder is er nog een hele goeie (staat 't echt om bekend!) klantenservice van Logitech die dingen voor je kunnen doen. En het apparaat kan ook nog "leren" van andere afstandbedieningen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef Tom_Poes het volgende:
werkt het op alles, of is er een bekende waslijst van producten die er niet op reageren?
Zag het van die klantenservice idd, staan aardig wat goeie reviews op. Of ze moeten zelf ingelogged hebben natuurlijk, om hun eigen product de hemel in te prijzenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:19 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het werkt wel ongeveer op alles volgens mij, zelfs de meest exotische apparaten. En verder is er nog een hele goeie (staat 't echt om bekend!) klantenservice van Logitech die dingen voor je kunnen doen. En het apparaat kan ook nog "leren" van andere afstandbedieningen.
55E incl. genoteerd, ik laat 'm nog even wat langer staan...
Over dat forum gesproken, straks is het je kloon die de prijs opdrijftquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef JeOma het volgende:
Ah, now we're getting somewhere...
Even voor de duidelijkheid, kennelijk ben ik de enige die altijd last heeft met de interpretatie van "incl"... Maar 60 incl. betekent dat IK nog de verzendkosten moet betalen he?(dan laat ik 'm nog even staan)
Nee ok, duidelijk. Enne, ik had hier ooit 'n kloon, maar ik ben qua zakendoen niet zo dat ik prijs op ga drijven in m'n eigen topics ofzo. Als ik 't niet wil verkopen voor die prijs heb je gewoon pech en zeg ik dat zelf wel. Net zoals ik nu zeg dat je hem misschien mag hebben voor dat geld, maar ik laat 'm nog even staan (tot vrijdag gok ik).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Over dat forum gesproken, straks is het je kloon die de prijs opdrijft![]()
Ik geef 60 euro --> dat ding komt bij mn huis
Je hebt PM!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Elvander het volgende:
60 euro exclusief verzenden geboden, dus zo'n 67 euro in totaal.
Mooi, PM weer terug. En deze mag op slot! Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |