Je vroeg om een webshop. Die gaf ik je. En bij deze webshop kun je ook nog eens gewoon binnenlopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef JamMasterJustin het volgende:
slotje?? wtf man? waarom zou iemand geen 2de hands SD kaartje hebben?
toch bedankt voor de site
volgens mij vraag ik er wel om?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef JamMasterJustin het volgende:
Ik ben op zoek naar een 16GB of 32 GB SD of microSD kaartje voor een schappelijk prijsje
Eigen aanbod is goed, maar een goedkope en betrouwbare (web)shop is ook prima
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef Adames het volgende:
pas op met ebay trouwens mocht iemand dat aanraden. Krijg je vaak 4 GB kaartjes die als 32 zijn geformatteerd.
thnx maar dat is even duur als een 16GB kaartje van Kingston (soortgelijk), dus dat is me iets te duurquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef r0bbie1988 het volgende:
Ik heb nog een 16gb micro SD kaartje met adapter voor normaal SD.
Nog nieuw, alleen nog geformateerd in een telefoon, omdat die bij het testen nog niet herkend werd in me computer.
Je mag em voor 40 euro komen ophalen
Deze is van SanDisk, hmmz nja voor 35 euro stuur ik em op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef JamMasterJustin het volgende:
[..]
thnx maar dat is even duur als een 16GB kaartje van Kingston (soortgelijk), dus dat is me iets te duur
Kan zijn dat cardreader in je PC geen SDHC ondersteund.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef JamMasterJustin het volgende:
kaartje is veilig binnen. niet herkend door pc inderdaad (vreemd genoeg), maar wel door de camera. Bedankt!
Slotje aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |