Wat was er mis met Quake Wars? Met veel plezier gespeeld (alleen niet op de PS3)quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tyfus Splash Damage. Ik voel tegen die tijd een flinke downgrade aankomen zoals dat eerder bij Quake Wars het geval was.
Behind closed doors presentatie ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Braddie het volgende:
Vandaag was er toch ook weer iets met Gran Turismo 5(Hopelijk met video press)
Deze week verschijnt er een FAQ op de Europese PS Blog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje? Vertel me eens over PSN Plus? Ik lees overal verschillende verhalen. Wat is het nou precies, wat krijgen we er voor en hoeveel kost het?
http://www.joystiq.com/2010/06/17/preview-littlebigplanet-2/quote:If you were a prolific creator in the original LittleBigPlanet, you probably understand how these new functions will dramatically change the way you build levels in the sequel. If you thought the possibilities for the last game's creation tools were virtually unlimited, the things I saw during this LittleBigPlanet 2 demonstration are going to blow your mind.
Tijd zat nog, mrt 2011 waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar eens een PS3 kopen voor GT5
Op zich niet, maar als afsluitende trailer ipv Twisted Metal had het wel meer indruk gemaaktquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
U3 voor 2011 is nou niet bepaald een verrassing.
True true, maar ik had ook to-taal niet de hoop dat we ook maar iets van hen zouden zien. Eind dit jaar weer een teaser trailer tijdens de Spike Awards, just like U2.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich niet, maar als afsluitende trailer ipv Twisted Metal had het wel meer indruk gemaakt
Zoiets zal het wel worden. En ach, mij interesseert een U3 trailer niet echt. Ik koop 'm toch welquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True true, maar ik had ook to-taal niet de hoop dat we ook maar iets van hen zouden zien. Eind dit jaar weer een teaser trailer tijdens de Spike Awards, just like U2.
Er zullen er wel zat op de vuilnisbelt liggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef rakotto het volgende:
Ik wil God of war 3 onder de 30 euro fixen.Anyone knows where?
Als je d'r eentje vindt, wil je die dan opsturen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er zullen er wel zat op de vuilnisbelt liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gran Turismo 5 feature op G4TV onthuld MEGATON!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Gran Turismo 5 will feature over 1000 cars, the most ever in the series. It’s a collection of the hottest and most desirable cars from around the world, both past and present.
There are two tiers of cars in Gran Turismo 5--Premium cars and Standard cars. The differences between the two are as follows:
PREMIUM CARS:
From the seductive curves of exotic sports cars, to the inviting sight of the road ahead when you slide into the driver’s seat and peer past the glass, down to the intricately detailed instrument panel and dashboard... Every one of the over 200 premium cars recreate every last detail of the car, inside and out.
Gran Turismo 5 contains over 200 of these "Premium" level cars.
STANDARD CARS:
The massive lineup of cars from past Gran Turismo games has been beautifully recreated through the latest technology and the Playstation 3’s cutting-edge graphics.
Gran Turismo 5 feature an astounding 800+ cars, a vast collection covering a wide range of eras and categories.
Gran Turismo 5 feature op G4TV onthuld MEGATON!En dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Google maar eens op Translator Guy. Epic.quote:
Ja maar ook voor unchartered en heavy rain en god of warquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd zat nog, mrt 2011 waarschijnlijk.
Ik denk dattie MEGATON bedoeld...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google maar eens op Translator Guy. Epic.
Gran Turismo 5 feature op G4TV onthuld MEGATON!wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Ik haalde dat bijna...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef rakotto het volgende:
Ik wil God of war 3 onder de 30 euro fixen.Anyone knows where?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |