Mijn last.fm is bijna eng gematched aan die van Vlarp en Stevequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja kijk, ik zal het uitleggen (ook voor Steve)... Ik zag dat TheVulture een LastFM heeft dus ik denk, goh, wat is dat, en ik zag dat er welgeteld één online was, en dat was V;arp. Dus ik denk, goh, hoe gaat dat in zijn werk, en ik zie dat jij om eens lekker vrolijk te worden, de hele tijd Portishead zat te luisteren.En Steve weet niet wat hij wil, want het is één grote mengelmoes van allerlei liedjes, nummers, songs en tracks.
En wat doe jij? Weer lekker up-tempo met Massive Attack.
Enfin.![]()
Ik heb dus LastFM ontdekt.
Dan word het bij mij alleen maar erger, ik denk er gewoon niet aan dan heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er soms wat in de weg zit en je dat van je af schrijft... ik doe dat eigenlijk dan door muziek te luisteren, te sporten...
Maar stel he, kijk, als ik bijvoorbeeld een nummer ontdek of nieuw koop of hoe of wat dan ook, dan kan ik echt als een, ik wil niet spotten en bedoel er verder ook niks mee, maar dan kan ik 'm zo als een autist tien keer achter elkaar gaan zitten luisteren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn last.fm is bijna eng gematched aan die van Vlarp en Steve
En dan zeker Nuno een gastrol gunnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in 3 films joh, lekker uitmelken die hap
Ik ben nog een ontzettende newbie qua last.fm... ik draaide laatst 3 keer hetzelfde liedje achter elkaar maar die werd volgens mij maar één keer geteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar stel he, kijk, als ik bijvoorbeeld een nummer ontdek of nieuw koop of hoe of wat dan ook, dan kan ik echt als een, ik wil niet spotten en bedoel er verder ook niks mee, maar dan kan ik 'm zo als een autist tien keer achter elkaar gaan zitten luisteren.![]()
Maar zie je dat dan ook daar staan? Dat als je dat leest, dat je dan denkt waar de fuck is Waxxer nou mee bezig?
![]()
Ik ook door muziek te luisteren. Vaak gaan schrijven en muziek samen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er soms wat in de weg zit en je dat van je af schrijft... ik doe dat eigenlijk dan door muziek te luisteren, te sporten...
Die van ons is slechts HIGHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn last.fm is bijna eng gematched aan die van Vlarp en Steve
Eigenlijk raar dat ik zo weinig schrijf terwijl ik wel journalistiek heb gestudeerd... al is dat toch weer niet helemaal hetzelfde....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook door muziek te luisteren. Vaak gaan schrijven en muziek samen.
Doe er wat aan danquote:
Ik ben very low met TV. Maar last.fm is stuk ofzo, hij scrobbled niet meerquote:
Door slechtere muziek te luisteren?? Dacht het niet!quote:
Ja. Dat dus. En Lastfm houdt alleen bij wat ik op mijn pc en telefoon luister, en bijvoorbeeld niet wat ik in de auto draai.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar stel he, kijk, als ik bijvoorbeeld een nummer ontdek of nieuw koop of hoe of wat dan ook, dan kan ik echt als een, ik wil niet spotten en bedoel er verder ook niks mee, maar dan kan ik 'm zo als een autist tien keer achter elkaar gaan zitten luisteren.![]()
Maar zie je dat dan ook daar staan? Dat als je dat leest, dat je dan denkt waar de fuck is Waxxer nou mee bezig?
![]()
Is je media player of itunes of zo een keer vastgelopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben very low met TV. Maar last.fm is stuk ofzo, hij scrobbled niet meer.
Ik luister nummers die ik tof vind gerust ook veelvuldig achter elkaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
er komen toch wel meer bad guys dan alleen in in voor ?quote:
Ja bij mij ook de PC en de iPhone (ofwel MP3 speler). Niet op cd in de auto, en dara luister ik ook heul wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja. Dat dus. En Lastfm houdt alleen bij wat ik op mijn pc en telefoon luister, en bijvoorbeeld niet wat ik in de auto draai.
Uuuuhm...... ja geen idee. Gael garcia Bernal?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er komen toch wel meer bad guys dan alleen in in voor ?
wie had je b.v. voor de mexicaan in gedachten ?
Je blijft een Engel he.. altijd een beetje verheven boven het plepsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door slechtere muziek te luisteren?? Dacht het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |