Mijn last.fm is bijna eng gematched aan die van Vlarp en Stevequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja kijk, ik zal het uitleggen (ook voor Steve)... Ik zag dat TheVulture een LastFM heeft dus ik denk, goh, wat is dat, en ik zag dat er welgeteld één online was, en dat was V;arp. Dus ik denk, goh, hoe gaat dat in zijn werk, en ik zie dat jij om eens lekker vrolijk te worden, de hele tijd Portishead zat te luisteren.En Steve weet niet wat hij wil, want het is één grote mengelmoes van allerlei liedjes, nummers, songs en tracks.
En wat doe jij? Weer lekker up-tempo met Massive Attack.
Enfin.![]()
Ik heb dus LastFM ontdekt.
Dan word het bij mij alleen maar erger, ik denk er gewoon niet aan dan heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er soms wat in de weg zit en je dat van je af schrijft... ik doe dat eigenlijk dan door muziek te luisteren, te sporten...
Maar stel he, kijk, als ik bijvoorbeeld een nummer ontdek of nieuw koop of hoe of wat dan ook, dan kan ik echt als een, ik wil niet spotten en bedoel er verder ook niks mee, maar dan kan ik 'm zo als een autist tien keer achter elkaar gaan zitten luisteren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn last.fm is bijna eng gematched aan die van Vlarp en Steve
En dan zeker Nuno een gastrol gunnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in 3 films joh, lekker uitmelken die hap
Ik ben nog een ontzettende newbie qua last.fm... ik draaide laatst 3 keer hetzelfde liedje achter elkaar maar die werd volgens mij maar één keer geteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar stel he, kijk, als ik bijvoorbeeld een nummer ontdek of nieuw koop of hoe of wat dan ook, dan kan ik echt als een, ik wil niet spotten en bedoel er verder ook niks mee, maar dan kan ik 'm zo als een autist tien keer achter elkaar gaan zitten luisteren.![]()
Maar zie je dat dan ook daar staan? Dat als je dat leest, dat je dan denkt waar de fuck is Waxxer nou mee bezig?
![]()
Ik ook door muziek te luisteren. Vaak gaan schrijven en muziek samen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er soms wat in de weg zit en je dat van je af schrijft... ik doe dat eigenlijk dan door muziek te luisteren, te sporten...
Die van ons is slechts HIGHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn last.fm is bijna eng gematched aan die van Vlarp en Steve
Eigenlijk raar dat ik zo weinig schrijf terwijl ik wel journalistiek heb gestudeerd... al is dat toch weer niet helemaal hetzelfde....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook door muziek te luisteren. Vaak gaan schrijven en muziek samen.
Doe er wat aan danquote:
Ik ben very low met TV. Maar last.fm is stuk ofzo, hij scrobbled niet meerquote:
Door slechtere muziek te luisteren?? Dacht het niet!quote:
Ja. Dat dus. En Lastfm houdt alleen bij wat ik op mijn pc en telefoon luister, en bijvoorbeeld niet wat ik in de auto draai.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar stel he, kijk, als ik bijvoorbeeld een nummer ontdek of nieuw koop of hoe of wat dan ook, dan kan ik echt als een, ik wil niet spotten en bedoel er verder ook niks mee, maar dan kan ik 'm zo als een autist tien keer achter elkaar gaan zitten luisteren.![]()
Maar zie je dat dan ook daar staan? Dat als je dat leest, dat je dan denkt waar de fuck is Waxxer nou mee bezig?
![]()
Is je media player of itunes of zo een keer vastgelopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben very low met TV. Maar last.fm is stuk ofzo, hij scrobbled niet meer.
Ik luister nummers die ik tof vind gerust ook veelvuldig achter elkaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
er komen toch wel meer bad guys dan alleen in in voor ?quote:
Ja bij mij ook de PC en de iPhone (ofwel MP3 speler). Niet op cd in de auto, en dara luister ik ook heul wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja. Dat dus. En Lastfm houdt alleen bij wat ik op mijn pc en telefoon luister, en bijvoorbeeld niet wat ik in de auto draai.
Uuuuhm...... ja geen idee. Gael garcia Bernal?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er komen toch wel meer bad guys dan alleen in in voor ?
wie had je b.v. voor de mexicaan in gedachten ?
Je blijft een Engel he.. altijd een beetje verheven boven het plepsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door slechtere muziek te luisteren?? Dacht het niet!
ik luister alleen maar op youtube, en mobiel als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het houdt ook geen youtube bij en daar luister ik ook wel nummers op eigenlijk.
Ik ben bijna klaar om met al mijn cd's op mijn Itunes te zetten...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en gewoon ouderwets CD's, die luister ik ook wel eens
.
www.last.fmquote:
Staat dan al je schijtmuziek op Last.fmquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Last.fm kijkt door een wc-rol naar mijn muzieksmaak, waardoor ik minder interessant lijk dan ik mijzelf vind.
Bij mij is het gedeelte wat ik niet op de pc/gsm luister op zich wel te verwaarlozen t.o.v. het geheel denk ik. Dat is eigenlijk alleen de auto, en daar luister ik wat ik op de pc ook luister.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Last.fm kijkt door een wc-rol naar mijn muzieksmaak, waardoor ik minder interessant lijk dan ik mijzelf vind.
Heb jij ook LastFM?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja. Dat dus. En Lastfm houdt alleen bij wat ik op mijn pc en telefoon luister, en bijvoorbeeld niet wat ik in de auto draai.
Gmtaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij ook LastFM?![]()
Maar dat zou wat zijn inderdaad. What's next? Last WC?Maar wel een grappigde gadget, om maar eens stoere taal te gebruiken.
die van mij met thevulture is super, met Ang3l slechts highquote:
Twitter meets last.fm of zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Eigenlijk zou je een Last.leven moeten hebben, die je hele leven scrobblet, dus alles wat je doet en kiest, en dat je dan kunt vergelijken met anderen. Realtime. Dat je bij iedere beslissing kunt checken wat anderen doen.
Ik heb er minder musicalgejank instaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die van mij met thevulture is super, met Ang3l slechts high
User not found trouwens, als je je lastfm icoon aanklikt. Fix it. Now.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die van mij met thevulture is super, met Ang3l slechts high
Die heb ik er ook niet inquote:
Broek omhoog dan!quote:
Ik begreep het al hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Waxxer het volgende:
(ook voor Steve).
zou goed zijn voor dates en zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Eigenlijk zou je een Last.leven moeten hebben, die je hele leven scrobblet, dus alles wat je doet en kiest, en dat je dan kunt vergelijken met anderen. Realtime. Dat je bij iedere beslissing kunt checken wat anderen doen.
hoe?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
User not found trouwens, als je je lastfm icoon aanklikt. Fix it. Now.
Dat zeikwijf van een caro staat er bij mij niet in, en Kyteman ook niet.quote:
Wat maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Nou ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Last.wc, vergelijk de consistentie van je poep met je vrienden, en zie hoeveel velletjes pleepapier zij nodig hebben!
Je zult denk ik je profiel verkeerd hebben ingevuld in Fok.quote:
Doe eens lief over Caroquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeikwijf van een caro staat er bij mij niet in, en Kyteman ook niet.
Verder zie ik niet iets wat TMM zou luisteren en ik niet
Misschien dat ie ook procentueel kijkt of zo.
Alleen je naam hier op fok bij opties invullen, niet de hele url.quote:
ben je verliefd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Ja sorry lieve homo'tjes maar er is nu een uitzendkracht hier.. En gvd die ziet er zo lekker uit.
Ik durf het amper nog te melden hier
Späterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huuuiiiissssssss.s.s.s.s.s.s.s.s.s.
Gewoon keihard neuken!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Ja sorry lieve homo'tjes maar er is nu een uitzendkracht hier.. En gvd die ziet er zo lekker uit.
tuurlijk wel melden als je dat wil. Het is hier maar internetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Pak'm. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
Nog meer?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch leuk?Wel Beessies meenemen he!
Ik krijg alleen maar oranje mee. Mijn "quote:
middag frankrijk gangerquote:
Willen doe ik vaak, krijgen is een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zei je gister nog maar weer
Ga je nou indringend met je ring tegen het raam tikken en dan hard roepen dat hij weg moet gaan..?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel hoor, hij is er weer, mijn poezenstalker
Wat houdt je tegen... jij hebt de macht want hij is maar een uitzendkracht... gewoon een kamer mee in sleurenquote:
Maak aub een foto van de nerd!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel hoor, hij is er weer, mijn poezenstalker
Ga je nou dialect proat'n mien jong?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zei je gister nog maar weer
Twitter for Android. Is van Twitter zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Deceit het volgende:
Vlarp, jij hebt ook een android phone met een twitter app. Hoe heet die van jouw (de volledige benaming)?
Ik had Twidroid (nu eraf gegooid) want hij gaf vaak foutmeldingen! Welke kan ik het beste dus gebruiken?
Ik heb een groot Beessie en een Beessie-pet op mijn dressoir liggen... de oranje fluf ligt overal door het appartementquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar oranje mee. Mijn "" heeft zelfs een witte.
Ik wil ook eens een andere kleur. Maar jullie zullen het huis er wel vol mee hebben hangen!
Overal aan vastklemmen en alles...
Ehh, hij is uitzendkracht :S en loopt hier heel de tijd voorbij.. Kan ik onmogelijk een foto maken!!quote:
Stroekie komt zo wel een kop slappe thee brengenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Xiance het volgende:
ben net thuis, en dood ziek
Dus ik duik lekker mijn bedje in!
BIS GLEICH!
Ja hij vindt m niet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Twitter for Android. Is van Twitter zelf.
'mag ik een foto van jou maken om op mijn gay forum te posten'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehh, hij is uitzendkracht :S en loopt hier heel de tijd voorbij.. Kan ik onmogelijk een foto maken!!
Jawel joh... gewoon vastbinden... dat zijn ze wel gewendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehh, hij is uitzendkracht :S en loopt hier heel de tijd voorbij.. Kan ik onmogelijk een foto maken!!
Hij wil je. Anders bleef hij wel netjes zitten. Kom op Deceit, gooi je charmes in de strijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
"Gebruik je suiker drim? Eh, erin?"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stroekie komt zo wel een kop slappe thee brengen
Hij kijkt me geeneens aan man!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij wil je. Anders bleef hij wel netjes zitten. Kom op Deceit, gooi je charmes in de strijd!
Twitter voor HTCquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Deceit het volgende:
Vlarp, jij hebt ook een android phone met een twitter app. Hoe heet die van jouw (de volledige benaming)?
Ik had Twidroid (nu eraf gegooid) want hij gaf vaak foutmeldingen! Welke kan ik het beste dus gebruiken?
Wat voor icoontje heeft ie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Twitter for Android. Is van Twitter zelf.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een groot Beessie en een Beessie-pet op mijn dressoir liggen... de oranje fluf ligt overal door het appartement
quote:
köln ist schön jaquote:
Bestel een drankje bij hem!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hij kijkt me geeneens aan man!
Hij is met drank aan het lopen..
Bossche Mama Congres van het JBZ is hier aan de gang voor 2 dagen...
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Eigenlijk wil ik ook zo'n grote om dan hele gesprekken mee te voeren bij iemand anders. Maar ik denk dat ik ruzie krijg als ik de hele tijd poppekastspelletjes ga spelen met een Beessie.
Maar ze kosten maar 2,50 toch?
kippensoep werkt beterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stroekie komt zo wel een kop slappe thee brengen
zet je gewoon je camera alvast aan en dan loopt ie langs doe je net of je belt en heb je hem op filmquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
buig um ergens omheen en ga swaffelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Eigenlijk wil ik ook zo'n grote om dan hele gesprekken mee te voeren bij iemand anders. Maar ik denk dat ik ruzie krijg als ik de hele tijd poppekastspelletjes ga spelen met een Beessie.
Maar ze kosten maar 2,50 toch?
Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Waxxer het volgende:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch leuk?Wel Beessies meenemen he!
Noit soez'n ja. Maar daar moet je weer Noordelijker voor zijn ja... In Drents ben ik niet zo goed ja...quote:
arme jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Xiance het volgende:
ben net thuis, en dood ziek
Dus ik duik lekker mijn bedje in!
BIS GLEICH!
volgens mij heet het gewoon twitter voor HTC, peep zit er standaard opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedoel je nu gewoon HTC peep? HTC heeft namelijk ook heel veel niet-android telefoons
Eiwitten en Proteïnen zijn ook goedquote:
ik praat ook geen echt Drentsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Noit soez'n ja. Maar daar moet je weer Noordelijker voor zijn ja... In Drents ben ik niet zo goed ja...
Als je op Twitter zoekt dan gelijk het eerste resultaat van Twitter incquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:51 schreef Deceit het volgende:
Twidroid for Twitter is enige app. die erop lijkt.. met wat jij bedoelt
Ik kijk zo thuis even ok? Iets makkelijker dan vanuit de treinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:55 schreef Deceit het volgende:
Zie nu wel een ''Locale Tweet Plug-in met een twitterlogo
al weer aangepastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zult denk ik je profiel verkeerd hebben ingevuld in Fok.
lijkt me zo oninteressante om te lezen, geef mij maar de girlz die ingezonden verhalen zijn geweldigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:56 schreef wonderer het volgende:
Leest iemand hier de expreszo?
Oudere versie van android misschien? 1.5 of 1.6?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef Deceit het volgende:
Nou mooi ge-fuck dus want hij vindt m niet.. kktelefoon
Ik ga voor de iPhone in december
Cool!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk zo thuis even ok? Iets makkelijker dan vanuit de trein
In de Girlz kun je niet mijn boek winnen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt me zo oninteressante om te lezen, geef mij maar de girlz die ingezonden verhalen zijn geweldig![]()
Zal wel.. heb de G1!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oudere versie van android misschien? 1.5 of 1.6?
k ben meestal toch niet zo van het homo lees/film materiaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
In de Girlz kun je niet mijn boek winnen...
dat is ook weer zo gek om er een foto van te maken, maar ik zal het proberen een keer, hij is net wegquote:
maar je cholesterol vliegt omhoog van te veel eierenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eiwitten en Proteïnen zijn ook goed
Ik heb toch gewoon peep zie ik en die doet het gewoon goedquote:
doe maar nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is ook weer zo gek om er een foto van te maken, maar ik zal het proberen een keer, hij is net weg
Dan moet je het gewoon niet ELKE keer doorslikkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je cholesterol vliegt omhoog van te veel eieren
welke naam had je eerst? want nu ik zo nadenk, van 3 jaar geleden ken ik je nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet ook weer een nieuwe foon... heb deze al twee jaar en dan ben je hopeloos uit de tijd geloof ik
lol dacht dat je kloon zeiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
welke naam had je eerst? want nu ik zo nadenk, van 3 jaar geleden ken ik je niet
ja.. dat heb ik zelfs met die G1.. 1,5 jaar en de applicaties en mogelijkheden zijn er zoooo op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet ook weer een nieuwe foon... heb deze al twee jaar en dan ben je hopeloos uit de tijd geloof ik
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon niet ELKE keer doorslikken
net als met wijn dus door je mond laten gaan en dan in de kwispedoor spugen ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon niet ELKE keer doorslikken
Ik heb al 30 jaar dezelfde naamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
welke naam had je eerst? want nu ik zo nadenk, van 3 jaar geleden ken ik je niet
Doe maar nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is ook weer zo gek om er een foto van te maken, maar ik zal het proberen een keer, hij is net weg
zo als we toen samen in de trein deden na efteling meet ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
......maar laat het ook af en toe zo langs je kin naar beneden....
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo als we toen samen in de trein deden na efteling meet ?
Je had nog niet genoeg gehad bij Holle Bolle Gijs?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo als we toen samen in de trein deden na efteling meet ?
brandmeester?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Doe maar niet
ik zeg een badmeester
een boer en een beer willen altijd meerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had nog niet genoeg gehad bij Holle Bolle Gijs?
Ik ben zo blij dat ik al heb gegetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef creno het volgende:
en gleed het langs jou kin of die van wax ? Of bij beide, en bij wie eerst, alle details graag !
ik had me die ochtend netjes glad geschorenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef creno het volgende:
en gleed het langs jou kin of die van wax ? Of bij beide, en bij wie eerst, alle details graag !
Bij de menigte mensen voor je deur 1 dag na het maken van die foto, schreeuwende "Pdfl"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
brandmeester?
waar is er brand dan?
iets met vezels vitaminen mineralen ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik al heb gegeten
Zal wel dan ja. Even nagaan of er misschien een firmware update is zodat Android naar een latere versie wordt geupdate.quote:
eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef creno het volgende:
Gewoon yoghurtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets met vezels vitaminen mineralen ?
Ik word ook zo misselijk van dat soort spelfouten jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik al heb gegeten
kan ik klinkers kopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bij de menigte mensen voor je deur 1 dag na het maken van die foto, schreeuwende "Pdfl"
Mooi woordspelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik klinkers kopen?
of vliegen me die dan ook al vanzelf om de oren?
Ik ben makkelijk, ik lust allesquote:
Ze vroeg zelfs welke kleur ik wilde hebben, maar dat maakte mij niet uit dus kreeg ik een oranje en witte. Maar idd, we hebben overal alle kleuren. En er zullen vast ook Oranje fans zijn die zo'n beessie om hun pik hebben geklemd, maat dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar oranje mee. Mijn "" heeft zelfs een witte.
Ik wil ook eens een andere kleur. Maar jullie zullen het huis er wel vol mee hebben hangen!
Overal aan vastklemmen en alles...
kijk je lekker naar henin of speelt die dan niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef Deceit het volgende:
Overmorgen naar Unicef Open rosmalennnn whoehoe, alleen de Bakker er o.a. al uit
Heninquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk je lekker naar henin of speelt die dan niet?
Hoop dat ze dan speelt.. Al mag ik haar niet, wil haar wel live zien.. bij gebrek aan betere keuzequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk je lekker naar henin of speelt die dan niet?
http://help.twitter.com/entries/168930-new-twitter-for-androidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef Deceit het volgende:
Overmorgen naar Unicef Open rosmalennnn whoehoe, alleen de Bakker er o.a. al uit
hahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik klinkers kopen?
of vliegen me die dan ook al vanzelf om de oren?
k heb al een tijdje geen tennnis gekeken misschien als nando weer moet dat ik dan kijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan speelt.. Al mag ik haar niet, wil haar wel live zien.. bij gebrek aan betere keuze
Waar niet op lijken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind de bovenkant niet lijken maar sixpac is wel ok
doet u mij maar met slagroomquote:
Ah. Okee...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet niet vind het er gewoon niet mooi uitzien, komt ook door de operatie enz maar toch.
Kortom: Twitter for Android werkt alleen op telefoons met Android 2.1 of hogerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://help.twitter.com/entries/168930-new-twitter-for-android
Lijken? Op wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind de bovenkant niet lijken maar sixpac is wel ok
Het is niet echt KC & The Sunshine Band-dag bij jou he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kortom: Twitter for Android werkt alleen op telefoons met Android 2.1 of hoger
Ik ben gelukkig niet de enige die het niet snaptequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijken? Op wat?
-edit-
Oh we zijn al weer verder.
Wat wil je daar mee zeggen, Wax?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is niet echt KC & The Sunshine Band-dag bij jou he?
Welcome to the real worldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef Deceit het volgende:
Die vieze vuile kankerhoer had me dus maar voor 1 ding gebruikt vrijdag
watspasiert?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef Deceit het volgende:
Euhm.... ok... kan dat ook zonder ziektesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef Deceit het volgende:
Ik ken heel veel plekken waar het niet sneeuwt in de winterquote:
Duh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef Deceit het volgende:
Nou ja, je hebt al die h-e-l-e dag muziek op of rond je oren en dan allemaal van die... diepdonkere dingen en alles.quote:
spannender dan dat van mij, mijn boekenkast is wegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Liet ik toch godsammepotjandosie bijna mijn kervelsoepje aanbranden omdat ik mijn boekenkast ana het herinrichten was!
Spannend leven he!
Ben je Vlarp nou aan het Last.fm stalken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt al die h-e-l-e dag muziek op of rond je oren en dan allemaal van die... diepdonkere dingen en alles.Ik bedoel... nu weer Goldfrapp.... Niet iets dat je zeg maar in het straatje Mika, om maar eens iets te noemen, plaatst.
Er stonden toch geen boeken in, toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spannender dan dat van mij, mijn boekenkast is weg
Post het op Twitter!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Liet ik toch godsammepotjandosie bijna mijn kervelsoepje aanbranden omdat ik mijn boekenkast ana het herinrichten was!
Spannend leven he!
oude boeken van school, lees boekjes en mn oude kinderboekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er stonden toch geen boeken in, toch?
Mika is leuk bij een feestjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt al die h-e-l-e dag muziek op of rond je oren en dan allemaal van die... diepdonkere dingen en alles.Ik bedoel... nu weer Goldfrapp.... Niet iets dat je zeg maar in het straatje Mika, om maar eens iets te noemen, plaatst.
Ik vind het heerlijk, maar heb geen ervaring met IPhone, laat staan de nieuwe 4G.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Dragonwizard het volgende:
Hmm mobiele abonnement is bijna aan verlenging toe. HTC Desire of toch ff wachten op Iphone 4G . Is dat Android-systeem wel wat?
Neuh hoor. Ik heb ook een doos vol met oude nokia's en (sony) ericssons. Alleen ik gebruik ze nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ik hier trouwens de enige met een 'ouderwetse' telefoon?
Nou, twee keer gecheckt, maar dat komt omdat hij de enige, nou ja, eventjes Stieve, maar de enige is die ik zo snel ff vond (immers, hij linkt) die online was. Ik vind LastFM gewoon iets... aparts.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben je Vlarp nou aan het Last.fm stalken?
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Nee. Ik heb geen geld voor hippe dingen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Oinaruisanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe heet jij daar dan? Dan zal ik je bookmarken.Of hoe zeg je dat. Ctr-D'en geloof ik.
Ik heb zelf de Desire en ben er errug tevreden mee. Enige reden dat ik een iPhone 4G zou willen is voor het scherm.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef Dragonwizard het volgende:
Hmm mobiele abonnement is bijna aan verlenging toe. HTC Desire of toch ff wachten op Iphone 4G . Is dat Android-systeem wel wat?
Ik ookquote:
Verrassendquote:
Ik ook. Maar mijn scrobbler doet 't nog steeds niet. Heb 'm net opnieuw geïnstalleerdquote:
Jij bent dan ook een oase van rustquote:
Ik krijg het er warm vanquote:
quote:
quote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mijn scrobbler doet 't nog steeds niet. Heb 'm net opnieuw geïnstalleerd.
Anneke Gronloh is zo niet meer hipquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Dus ik heb een kei unieke muzieksmaak
Ik ben een warmbloedig persoon... gewoon met broek aan enzoquote:
Tegenwoordig heet dat "ik ben verliefd"quote:
Uniek kan een goede benaming zijn jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Dus ik heb een kei unieke muzieksmaak
Shalali Shalalaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat "ik ben verliefd"
Heet ie Tibo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef Deceit het volgende:
Ik ga maar s afsluiten..
En nee niet gebruikt voor de sex, maar gewoon voor de loneliness, die verrekte depri alcoholist
Ach zak er in, forumuserneuker!quote:
Jij begint dit te zingen als je "zin" hebt?quote:
dat is minderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:53 schreef Deceit het volgende:
  ▲
▲ ▲
Hij heet rick en komt uit maastricht, die lekkere zalige uitzendkracht die hier ronddwarrelt
Dag E! ben je geen Noord Korea fan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey O!
Als wij extra hard op onze vuvzela's gaan blazen, hoop ik dat Noord Korea zal winnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet bijzonder. Maar de wedstrijd staat wel aan 9.
Ik wilde een hele foute "kom maar op mijn vuvuzela blazen"-opmerking maken, maar die laat ik achterwege. het zou wel een enorme stunt zijn als Korea zou winnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als wij extra hard op onze vuvzela's gaan blazen, hoop ik dat Noord Korea zal winnen
Sta je allang droog?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde een hele foute "kom maar op mijn vuvuzela blazen"-opmerking maken, maar die laat ik achterwege. het zou wel een enorme stunt zijn als Korea zou winnen. Brazilië is toch een van de favorieten en Korea is een team wat niemand eigenlijk kent
.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:53 schreef Deceit het volgende:
  ▲
▲ ▲
Hij heet rick en komt uit maastricht, die lekkere zalige uitzendkracht die hier ronddwarrelt
Mmmm bami.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net een pak bami opengemaakt... ik krijg honger van die Koreaanse namen
Nintendo 3DS lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef creno het volgende:
http://www.ngamer.nl/nint(...)rby-3ds-en-meer.html
Ik dacht Chineesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmmm bami.
Dat kun je hier trouwens niet krijgen. Is dat Indonesisch?
Volgens mij is dat gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmmm bami.
Dat kun je hier trouwens niet krijgen. Is dat Indonesisch?
Hm, noodles kun je hier dan wel weer krijgen (lo mein). Maar niet die platte slierten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bami
Bami (soms geschreven als bahmi of bamie) is, oorspronkelijk, een Chinees ingrediënt. De benaming komt uit de Min Nan Chinese taal waarbij "ba" (ook wel "bak") vlees betekent, en "mie" de Min Nan benaming is voor een soort noedels gemaakt van tarwe. Bak-mie betekent dus eigenlijk: "tarwenoedels geschikt voor vleesgerechten". Ook in Indonesië, Maleisië en in Thailand worden deze tarwenoedels als bami aangeduid en, via het Indonesisch, is het woord in de Nederlandse taal opgenomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bami
Die heeft een pofkop gekregen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Jeetje.. wat is die Sascha van TMF minder leuk tegenwoordig... die is nie leuk opgedroogd...
Ow ja zo kun je het ook zeggenquote:
Ik vind z'n stem zo apart/stom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Jeetje.. wat is die Sascha van TMF minder leuk tegenwoordig... die is nie leuk opgedroogd...
Nee daar is het lekkere wel vanaf.... voor zover ik recht van spreken hebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Iedereen met ogen heeft recht van spreken. Je kan toch wel zeggen of iets mooi of niet mooi isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar is het lekkere wel vanaf.... voor zover ik recht van spreken heb
Ja nou ja daar merk je toch weinig vanquote:
Zeg jij nou dat ik lelijk ben?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen met ogen heeft recht van spreken. Je kan toch wel zeggen of iets mooi of niet mooi is? Dat verandert niet als je zelf lelijk bent heur.
Oh, ik ben zo iemand die ook wel een gesprek wil kunnen voeren met iemand. Silly me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nou ja daar merk je toch weinig van
Misschien. Maar ik heb je nooit gezien in groter formaat dan een minifoto.quote:
die was gister bij me op t werkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Alles komt op het goede momentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb je nooit gezien in groter formaat dan een minifoto.
Ik jou stiekem ookquote:
Ow ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo iemand die ook wel een gesprek wil kunnen voeren met iemand. Silly me.
Pinkie-koud?quote:
Jij was verliefd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
die was gister bij me op t werkvoor tmf.. voor een programma waar een chinees meissie heel blij een auto had gewonnen
hij is lekker.. op tv lijkt ie plofferiger
Ik wilde hem niet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |