Wat hieraan vooraf ging:Zoals de echte eckte FOK!-ers weten heb ik in het verleden zelf schoenen ontworpen, en met succes. Voor het nieuwbakken schorem dat dat nog niet wist (
); Missie: Pimp de All-Stars (met foto's en updates!). Okay, tijd voor de torie.
Na het succesvol afsluiten van het rijexamen vanmorgen (
![]()
) besloot ik mijn hometown te verruilen voor mijn studeerstad TILLADELPHIA waar ik ook op kamers zit zodat ik nog wat kon leren.
Bij het inpakken van de tas viel mijn oog op de eerdergenoemde Allstars die ik al tijden niet meer had gedragen. Immer zonde, dus ik besloot in een opwelling dit fijne schoeisel in ere te herstellen en aan te doen.
Achteraf een verkeerde beslissing.
Nadat ik ruim vantevoren op het station was gearriveerd kon ik mezelf een tiental minuten vermaken voordat een vreemd individu mij benaderde. Brilletje op, niet al te populair, je kent het wel. Hij sprak in niet mis te verstane bewoordingen zijn bewondering uit voor mijn schoenen en wist het voor elkaar te krijgen bij mij te blijven plakken en 20 minuten de gehele recente inhoud van /b/, 4chan en dat soort dingen te reproduceren terwijl ik m'n iPod niet eens uit had gedaan. Ik zette stiekem het geluid hoger en probeerde in te schatten wanneer ik moest knikken of iets moest zeggen.
Godzijdank moest ik overstappen en aangezien ik een coupé inkwam speurde ik snel de ideale plek op. Ik kwam tegenover een classy dame van in de 25 te zitten, echt mijn type vrouw voor later. Nu nog niet, het idee alleen al

. Het type extreem verzorgd uiterlijk, goed aangebrachte make-up, broodje van De Broodjeszaak én een sapje, al haar leermateriaal zorgvuldig uitgeprint en van commentaar voorzien in een mapje. In deze etappe gebeurde niet zoveel, op het feit na dat ze me de hele tijd afkeurend aankeek en toen ze de trein uitstapte me vroeg wat me in godsnaam bezielde om zoiets zieks als pedoïsme steun te verlenen.
Ik: "

" en nam haar anaal in het NS-toilet.
Hoe het eigenlijk ging:
Ik:
" Ik vind het wel meevallen, maar bedankt voor je mening.
"Klacht: Mensen die andermans kleding niet gewoon kunnen laten voor wat het is (met uitzondering als het vieze mensen, gothics, wannabe-jappanners zoals Acinonyx of ander tuig betreft)
Klacht 2: Ideale vrouw die internetdingen kent en waar ik m'n game bij heb verpest.
Klacht 3: Het was niet de bedoeling dat dit topic zo lang werd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skylark. op 15-06-2010 13:19:59 ]