dit is toch wel een net iets andere kwaliteitsorde dan de z-2300 hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:15 schreef Braddie het volgende:
Logitech...
hmm..
Heb zelf de Z-2300 gehad voor 4 maanden, alleen maar problemen, krakende outputs, volums wat maar tot een kwart open kon en toen al flink ging kraken..
De Z-5500 is echt de beste surround set die er is voor dat geld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:15 schreef Braddie het volgende:
Logitech...
hmm..
Heb zelf de Z-2300 gehad voor 4 maanden, alleen maar problemen, krakende outputs, volums wat maar tot een kwart open kon en toen al flink ging kraken..
dankje,ik hoop ook dat ik er iemand erg blij mee kan maken, de prijs is daarom ook onderhandelbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:18 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De Z-5500 is echt de beste surround set die er is voor dat geld.
Heb er zelf al 3 jaar 1 en nog nooit iets mee gehad.
Tevens is de garantie van Logitech uitmuntend!
Succes met de verkoop TS! Prachtige set!
Je moet die laatste img zo erin zetten [\img]quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef rubenm89 het volgende:
[..]
dankje,ik hoop ook dat ik er iemand erg blij mee kan maken, de prijs is daarom ook onderhandelbaar
de foto krijg ik niet werkend,maar ik neem aan dat iedereen weet hoe de set eruit ziet
Bijzonder gevaarlijke post van jou! Zie de posts hierbovenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:15 schreef Djahani het volgende:
Prachtige set, uitstekende prijs.
Heb 'm zelf ook!
evt wel mogelijk,maar het is echt zo, de set is gewoon als nieuw, waar zou je foto's van willen,alles is nu nog aangesloten ,voor als mensen hem evt werkend nog willen horen en zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:30 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bijzonder gevaarlijke post van jou! Zie de posts hierboven
/Ontopic:
Heb je misschien nog foto's van je eigen set ?
Een huisgenoot heeft misschien interesse, maar wil wel graag zelf de staat van de set kunnen beoordelen aan de hand van een paar goede foto's.
als iemand echt serieus is,en evt een stuk moet rijden, dan is de prijs ruim onderhandelbaar hequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm maak gewoon. even wat foto's van je sub, controller.
Ik blijf ook wel interesse hebben maar goed Groningen ligt niet echt om de hoek, en vind de prijs nog wat aan de hoge kant
Top, wacht ik de foto's even afquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef rubenm89 het volgende:
[..]
als iemand echt serieus is,en evt een stuk moet rijden, dan is de prijs ruim onderhandelbaar he
foto's zal ik vanavond plaatsen
Ik zal je straks als ik thuis ben even PM'enquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:15 schreef rubenm89 het volgende:
ik krijg mijn foto's niet echt lekker op dit forum
eventueel pm me,dan stuur ik het via de mail of msn
tevens prijsverlaging
175
Ik had je al gePM't met de vraag of je de foto's in mijn mailbox wilde droppen. Kan dit nog gebeuren?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef rubenm89 het volgende:
kick en prijsverlaging,vaste prijs 150 euro excl
Ik trek mijn bod in omdat ik ergens anders een setje op de kop heb getikt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Plantenpot het volgende:
Ik heb interesse voor mijn broer, is het mogelijk om te versturen? Dus €150,- geboden! (verzendkosten uiteraard voor mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |