quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ease_bierwijven.html
Zijn lekker
Internet.quote:
Met wie moet ik nu kritisch ouwhoeren na de zoveelste FAIL dan???quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis de Nintendo presentatie,... die haal ik niet. Wel jammer, want die had ik wel willen volgen. Ik hoop dat er snel een niet-live stream isSony ga ik weer via Gamerankings kijken. Die was gisteren erg goed en stabiel.
Niet met mij. Ik zit al in de Nintendo hypetrain!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met wie moet ik nu kritisch ouwhoeren na de zoveelste FAIL dan???
Jij bleef gister ook al in het E3-topic met je andere vriendjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet met mij. Ik zit al in de Nintendo hypetrain!
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bleef gister ook al in het E3-topic met je andere vriendjes.
Dat is de belangrijkste. Bij Sony zit ik met samengeknepen billen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Chocobo het volgende:
En Strol, we hebben Sony ook nog,... maar ik schuif vanaf 18:30 aan denk ik!
Gijs,..... episch woordgebruikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste. Bij Sony zit ik met samengeknepen billen!![]()
Bij Nintendo heb ik hetzelfde gevoel als bij de Bart Smit folder met Sinterklaas. Leuk om doorheen te bladeren, maar hetzelfde blije gevoel als ik toen ik 8 jaar oud was krijg ik er niet meer van.
Ahwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bleef gister ook al in het E3-topic met je andere vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |