Wat? Kanker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef B3nn0 het volgende:
als hij gewoon even in de laatste 30 topics het grote K woord post, heeft ie zo een ban te pakken.. das sneller dan erom vragen denk ik..
Ik zeg zo vaak kanker, die mods doen niks hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef B3nn0 het volgende:
als hij gewoon even in de laatste 30 topics het grote K woord post, heeft ie zo een ban te pakken.. das sneller dan erom vragen denk ik..
hou je me in de gaten ofzo dat je weet dat uit agga kom gastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ewa sahbi kk kaaskop, kom dan hier ik hoek je neer swa. Met je mongolide lelyke tering Den Haaag. Je weet niks brada.
Soms heb ik eens en kankerban gehad omdat ik iets tevaak kanker zei.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik zeg zo vaak kanker, die mods doen niks hoor
Waarom zou kanker niet mogen en tyfus wel?
Ik had laatst wel kanker in m'n ondertitel, dat was weggehaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Soms heb ik eens en kankerban gehad omdat ik iets tevaak kanker zei.Das kankervervelend.
Mooie zin ouwe.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Soms heb ik eens en kankerban gehad omdat ik iets tevaak kanker zei.Das kankervervelend.
Je zal t wel verdient hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ach, ik heb een reden waarom ik dat wou. En nu wil ik dat nog steeds. Als het bashen zo ver moet gaan dat zelfs mijn MSN wordt platgelegd is er niks meer aan. :
Speak for yourself!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ach, ik heb een reden waarom ik dat wou. En nu wil ik dat nog steeds. Als het bashen zo ver moet gaan dat zelfs mijn MSN wordt platgelegd is er niks meer aan. :
huilliequote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het een FOK! user is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
je bent gewoon een irritante troll, maak een nieuwe account aan als je het zo zat bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Tis Fok. Je weet hoe het in elkaar steekt, een en al backfire omdat mensen zich verlegen en/of onzeker voelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
en maak niet al teveel posts, want anders ontdekken ze je weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:00 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
je bent gewoon een irritante troll, maak een nieuwe account aan als je het zo zat bent
Crybabyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ezio is wel een toffe user inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef Fortitude het volgende:
Ik vind het een held.![]()
http://www.muziboo.com/Ad(...)o-and-advancedpower/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |