abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82821035
Het vorige topic: Slank #1062 BarmhartigeSameritaan iPhonePost

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_82821040
goedemorgen!

om 11 uur mijn pronunciation exam, ik hoop echt dat ik én vooruit ben gegaan en het goed ga doen hoef geen 10 maar wil wel 'n mooi cijfer...

daarna de rest van de dag leren voor donderdag groot en zwaar tentamen

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes smeerworst
T: appel
L1: 2 boterhammen oude kaas
L2: 2 boterhammen oude kaas
S: uurtje fitness
D: nasi met pindasaus (zonder vlees, met groente)
Ja doei.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:04:45 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82821117
Goeiemorgen .
En ik heb nog steeds hoofdpijn en ik ben nog steeds duizelig. Voor de derde dag achtereen . Gadver. Nou ja, straks naar school en vanmiddag m'n portfolio inleveren, misschien helpt dat .

Lief van je scriptiegroep, DaD! .
@ XM: zoiets had ik met mijn iPod. Had hem net een week en ze wilden hem wel opsturen, maar ik kreeg dus geen nieuwe. Ik heb het toen maar laten zitten, want het was niet zo'n groot probleem (hij wilde niet automatisch synchroniseren, dat doe ik nu dus handmatig).
Niet meer actief op Fok!
pi_82821133
Maar wel koud!

Goeiemorgen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:24:52 #5
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82821350
ik eet ook nasi vandaag!

Succes op school Mo en Vik
Ik ga evy 19 hardlopen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:26:50 #6
277802 _Calimero_
pi_82821372
ohja en een plan dus:

O: espresso
S: hardlopen
O2: brinta
T: aardbeien evt met yoghurt)
L: 2x brood filet A
T: 1x brood kipfilet en fruit
D: nasi met kip en kroepoek
T: yoghurt (stracciatella)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:40:40 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82821533
Nouja, ik vind eigenlijk dat ze 'm gewoon om moeten ruilen . Binnen 7 werkdagen is gewoon garantie mag ik hopen. Ga morgen wel ff langs. Ik ben echt zooo slecht in voor mezelf opkomen op zulke momenten

Enniewee, zo ervandoor, hele dag extern in fokking Grave!

Tot vanavond ladies en neen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:43:40 #8
277802 _Calimero_
pi_82821579
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind eigenlijk dat ze 'm gewoon om moeten ruilen . Binnen 7 werkdagen is gewoon garantie mag ik hopen. Ga morgen wel ff langs. Ik ben echt zooo slecht in voor mezelf opkomen op zulke momenten

Hup op hoge hakken poten daar naartoe en eisen dat je idd een nieuwe krijgt omdat het garantie etc is!
Go for it

Ik heb sinds ruim een half jaar ook eindelijk mijn eigen laptop terug, erg fijn
pi_82822075
Morgen.
pi_82822091
vandaag!
Ja doei.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:10:13 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82822127
Mag met mijn mobiel toch wel een onzin berichtje plaatsen? Ben op het werk, alleen! Heb het druk mar moet nu even op een monster wachten. Vervelend Vik dat je nog steeds duizelig bent.
Succes Moblo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 15 juni 2010 @ 09:17:15 #12
70532 loveli
N
pi_82822292
Gisteren.
crap in = crap out
pi_82822313
is voorbij!
Ja doei.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:27:59 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82822559
Goeiemorgen.

Er lagen koekjes naast het bed, van gisteravond. Wat heb ik dus gegeten vlak nadat ik wakker werd? Een heleboel koekjes. Terwijl ik er gisteravond zo keurig maar 3 heb gegeten.

Ik zie de koekjes maar als een bodem voor het hardlopen dat ik zo dan maar moet gaan doen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82822896
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ben er ook slecht in... Maar volgens mij heb je recht op een nieuw exemplaar als iets bij aankoop al niet in orde bleek te zijn. Ik heb wel een keer een nieuwe telefoon gekregen toen 'ie iets niet bleek te kunnen wat volgens de handleiding wel zou moeten. Maar het tweede exemplaar kon het ook niet. Waarschijnlijk klopte de handleiding gewoon niet (het was iets met een bepaald formaat muziek dat niet kon worden afgespeeld, niet heel erg belangrijk vond ik).

DaD, wat lief van je scriptiegroepgenoten! Is je scriptie nu helemaal klaar en goedgekeurd? Heb je ook een cijfer gekregen? Ik duim overigens voor je kennismakingsgesprek / sollicitatie. Het komt vast goed!!

Mo, succes met je mondeling & leren voor andere tentamen!

[ Bericht 12% gewijzigd door Phaidra op 15-06-2010 09:48:47 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82822997
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .
En ik heb nog steeds hoofdpijn en ik ben nog steeds duizelig. Voor de derde dag achtereen . Gadver. Nou ja, straks naar school en vanmiddag m'n portfolio inleveren, misschien helpt dat .

Lief van je scriptiegroep, DaD! .
@ XM: zoiets had ik met mijn iPod. Had hem net een week en ze wilden hem wel opsturen, maar ik kreeg dus geen nieuwe. Ik heb het toen maar laten zitten, want het was niet zo'n groot probleem (hij wilde niet automatisch synchroniseren, dat doe ik nu dus handmatig).
*geeft Viking een hand. Ook al 3 dagen hoofdpijn. Gelukkig zonder duizelig te zijn. Vanochtend warm gedoucht, balsem gesmeerd en een ibuprofen geslikt na het ontbijt. Dat helpt wel!

Lijstje van gister:
O: kwark met muesli
T: koffie met melk
L: 2 boterhammen met sandwichspread
T: snee krentenbrood
T: paprika
D: gebakken aardappels, groentenburger en gegrilde groenten (courgette/tomaat/paprika/rode ui)
T: stukje chocola en 2 handjes chips
Venus in pocketformaat
© loveli
  Redactie Sport dinsdag 15 juni 2010 @ 09:59:17 #17
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82823339
Hallo! Mag ik ook meedoen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:59:19 #18
277802 _Calimero_
pi_82823341
sterkte aan de hoofdpijn en duizeligheid-patienten

Ik heb zojuist in 30 min 5 km gelopen Waarvan ik 5 min heb gewandeld.
Het gaat duidelijk vooruit, dat hardlopen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:00:06 #19
277802 _Calimero_
pi_82823370
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen is welkom!
Vertel, wie ben je,wat is je doel, hoe ga je dat bereiken, en hoeveel broccoli eet je?

Oh en welkom natuurlijk
  Vis een optie? dinsdag 15 juni 2010 @ 10:02:16 #20
70532 loveli
N
pi_82823450
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef DeLuna het volgende:
Tuurlijk! Welkom en gewoon inhaken, de snelheid went vanzelf.
crap in = crap out
  Redactie Sport dinsdag 15 juni 2010 @ 10:16:16 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82823850
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Iedereen is welkom!
Vertel, wie ben je,wat is je doel, hoe ga je dat bereiken, en hoeveel broccoli eet je?

Oh en welkom natuurlijk
Nouja, ik ben dus DeLuna. Eigenlijk heet ik Nanda, en de meeste weten dat ook wel, maar toch word ik bijna altijd Luna genoemd. Mijn doel is weer terug naar mijn oude gewicht te gaan (rond de 60, 62kg). Het is namelijk ergens in de zomervakantie fout gegaan. Ik stopte met sporten/school vanwege de vakantie, terwijl ik juist begon aan de chocolade en allerlei andere foute dingen, en daardoor ben ik bijna 14kg aangekomen Nu zou dat het probleem niet zijn als je het niet zag, maar helaas heb ik daarbij ook een buik en een kont gekregen waardoor al mijn favoriete broeken niet meer pasten.

Hoe ik dit ga bereiken? Ja.. dat is nog een beetje de vraag. Ik woon nog thuis dus ik heb niet altijd de keuze wat we hier gaan eten. Verder wil ik sowieso veel minder gaan snoepen, want ik denk dat 3 zakken apekoppen per week tegenwoordig 'normaal' zijn bij mij. En dat moet gewoon stoppen. Tips zijn altijd welkom trouwens wat eten betreft!

Broccoli? Dat lust mijn mama niet dus dat eten we ook nooit helaas.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:24:55 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82824143
Hoi vanaf school .

Ook m'n tweede beoordeling is stukken positiever dan in februari .

Morgen blijkt er geen school te zijn en dat komt me wel goed uit, want ik voel me echt beroerd. Lln vroegen vanochtend ook al of ik me wel goed voelde. Nee dus. Misschien dat ik wel aanwezig moet zijn morgen, dat moet ik nog even vragen, maar ik hoef vanmiddag als ik terug kom uit Zwolle iig geen lessen meer voor te bereiden en dat is wel een fijn idee. Ik hoop dat ik me morgen thuis kan wijden aan m'n nakijkwerk . En de klas was weer flink vervelend vanochtend. Rare geluiden maken en allemaal zeggen: "Ik deed niks!" en toen ik zei dat ik desnoods iedereen eruit zou sturen was het klaar . Ook met die leerling met wie ik 1,5 week geleden een gesprek heb gevoerd was het weer helemaal mis, dus ik heb haar ook even fijnzinnig aan het gesprekje herinnerd ("Volgende week gesprek hè, denk erom. Ik ben vandaag niet blij met jou!"). Ik schrijf alles wat ze doet op, dus ik ben benieuwd wat ze daarop te zeggen heeft...

Welkom DeLuna. Succes! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82824522
Het klinkt echt niet gezellie je klas vik.. Jammer!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:39:45 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82824630
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:36 schreef P.F het volgende:
Het klinkt echt niet gezellie je klas vik.. Jammer!
Dit is echt een horrorklas idd . Twee leerlingen die vroeger in een structuurgroep hebben gezeten vanwege gedragsproblemen, dus dan weet je het wel...
Niet meer actief op Fok!
pi_82824644
goedemorgen en welkom DeLuna! Drie zakken apekoppen per week Suiker is evil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')