Was aangekondigd dat het een niet-game gerelateerd project was, dus ik denk niet dat het egypte wordt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Egypte wordt dat toch (als ik die teaser van laatst goed begrepen heb)
Oh okay. Qua tijdlijn kan het ook niet echt natuurlijk. Misschien de Franse Revolutie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was aangekondigd dat het een niet-game gerelateerd project was, dus ik denk niet dat het egypte wordt...
klopt, de eerste +-15 uur van AC-Brotherhood is singleplayer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:55 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij was het stuk dat gespeeld werd toch echt singleplayer. Pas aan het eind meldde hij dat er ook een multiplayertoevoeging was. Ik heb verder totaal geen AC-nieuws gevolgd want ik moet nog steeds aan deel 1 gaan beginnen maar dat was hoe het in de pc werd gebracht. En dat ze het geen 3 noemen staat daar meestal los van. Op een gegeven moment stappen ze met een serie over op subnamen, meestal rond het 3e of 4e deel (zie Rainbow Six en Call of Duty). In de volksmond zal het echter gewoon AC3 worden, net als dat Call of Duty: Modern Warfare gewoon CoD4 is. Enkel uitstapjes naar handhelds zijn een uitzondering hierop.
Doe mij maar liever iets eerder in La France, ten tijde van Louis XIV, dat moet echt awesome zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh okay. Qua tijdlijn kan het ook niet echt natuurlijk. Misschien de Franse Revolutie?
quote:
Ik wilde ze net gaan posten. Geniaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden beiden geen zin om op te dagen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
Weet iemand waneer THQ en TakeTwo/2K Games komen of zijn die al geweest?
Wel 2K games was er sowieso voor Mafia 2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ze hadden beiden geen zin om op te dagen.
Alleen geen zin in eigen conferencequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ze hadden beiden geen zin om op te dagen.
Oh, dat is beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alleen geen zin in eigen conference
Neuj, over 3 uur zit iedereen nog een half uur te wachten tot Nintendo zoals elk jaar weer te laat begint en het eerste anderhalf uur over cijfers gaat pratenquote:
Shie loks komplietlie rietartetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |