quote:
quote:
hetero's zijn de ultimate contest.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daat in Twente is het allemaal 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet' zeker? Elke dag aardappels, vlees en groente.
Eh neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eet je helemaal geen vis? ook niet kabeljauw?
Velen zijn nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn ook altijd weer die hetero's
ik ben ook niet echt een visklant...ben ook van de groente en vlees... het enige wat ik eet qua vis is kabeljauw.quote:
Alleen de geur alquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt een visklant...ben ook van de groente en vlees... het enige wat ik eet qua vis is kabeljauw.
IK heb vorig jaar voor het eerst haring gegeten...vond er niet zoveel aan.... had niet echt smaak...
Bij mij werkt de gedachte "dit is vis" ook niet echt meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:21 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar SUSHI is dus HEERLIJK, ook al hou ik niet zo van vis. En sushi ruikt ook niet naar vis.
ieuwquote:
Nah, dan hou je het lekker bij je boterham met hagelslag, boeit mij het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij mij werkt de gedachte "dit is vis" ook niet echt mee
sushi wil ik wel proberen... heb er alleen nog geen tijd voor gehad...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:21 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar SUSHI is dus HEERLIJK, ook al hou ik niet zo van vis. En sushi ruikt ook niet naar vis.
aaaahhhhhhhhh, ik mis hagelslag hier..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nah, dan hou je het lekker bij je boterham met hagelslag, boeit mij het.
nog even en je kunt zoveel hagelslag eten als je wiltquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhhhhhhhh, ik mis hagelslag hier..
hahaha maar hij kan op zijn minst rennen..quote:
je bedoelt in de gym? of voor de Nijmeegse vierdaagse?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe gaat het trainen trouwens mike?
jaaaaaaaaaa en sucadelapjes etc... hmmm snert...rookworst... ahh.. water loopt al in mijn mond...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog even en je kunt zoveel hagelslag eten als je wilt
Ik kan pas weer het najaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa en sucadelapjes etc... hmmm snert...rookworst... ahh.. water loopt al in mijn mond...
Ik had gebakken vis voor het eerst gegeten in Thailand. En ik moet zeggen het was heerlijk!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
Rauwe of gerookte vis
Gebakken vind ik wat minder aan, tenzij goed gemarineerd.
maar jij bent niet de zoon van een vriendinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt in de gym? of voor de Nijmeegse vierdaagse?
Gym gaat goed...zit nu op 82 kilo... 10% bodyfat...dus er moet nog wat af...
en voor de Nijmeegse...ach...ze zeggen dat je 400 km in je benen hebt moeten zitten om de Nijmeegse te lopen, maar das bullshit.. De zoon van een vriendin van mij heeft vorig jaar em ook uitgelopen met 0,0 voorbereiding.
Ze noemen mij een nepspanjaard omdat ik geen paella eet.quote:
cuntquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij bent niet de zoon van een vriendin
We kunnen bij onze volgende meet altijd nog aan de stamppot andyvie....quote:
Liever nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We kunnen bij onze volgende meet altijd nog aan de stamppot andyvie....
zal wel niet...
ben je al op zoek naar werk/wonen in R'dam?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:03 schreef Deceit het volgende:
slaapt iedereen zeker al..
enfin.. heb net lekker ge-wii-dgrand slam tennis online..
aww nu mis ik me oude appartementje.. die savonds/snachts altijd langskwam.. die lekker ging Grand Slam Tennissen met moi online..
Rdam mag niet te lang meer duren..
Nee, ik kan er pas vanaf 1 juli in.quote:
nee! moet echt haast gaan maken..!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben je al op zoek naar werk/wonen in R'dam?
Vers vlees?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt
nee das waar... maar ik loop genoeg...het kutte is, er zijn geen wandeltochten zoals in Nederland.... ik doe het hier op mijn eigen houtje.... maar als 80+ het red...dan moet het mij ook lukken...hopelijk wordt het niet te heet qua weer......
de laatste keer dat ik echt wandelde was met die millitairen... heb ik dat hier verteld? enfin...volgende tocht met hun wordt vrijdag en zaterdag... maar das met een andere divisie...
oepsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:25 schreef Deceit het volgende:
maar in tilburg heb ik 2 a 3 jaartjes al gewoond..
maar woon in denbosch he yuri!
neehh, denbosch is wel leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oeps![]()
is zelfde vraag is den bosch zo erg?
ja eigenlijk wel.. en heb zin in een nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar rotterdam is net wat leuker?
er is in ieder geval geen 'echte' haast bijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. en heb zin in een nieuwe uitdaging
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:14 schreef Deceit het volgende:
ben nu 2 x in slaap gevallen hier achter me laptop.. ik ga slape.. truste yuri
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:02 schreef wonderer het volgende:
Vandaag.
Heb er weer 1100 woorden uit kunnen persen, ik ga slapen
Ken je veel gay's in Den Bosch ?quote:
Sure, je hebt je gewoon laten swaffelen en je vent schoot uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:22 schreef creno het volgende:
[..]
Ken je veel gay's in Den Bosch ?
(bijvoorbeeld: Reinder ?)
En goedemorgen mensen, er kwam water in mijn oor en het komt er niet uit en nu lijkt ik doof aan een kant
Geniet nog maar ff van je laatste weken gezelligheid danquote:
arme jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:42 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat een kutnacht
Bloedneus gehad om 2 uur en vervolgens geen minuut meer geslapen... met name omdat mijn wederhelft als een waterbuffel zwaar lag te ademen en te snurken
Ja, voor je weg gaat uit dat prachtige *uche uche* Brabantquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geniet nog maar ff van je laatste weken gezelligheid dan
Ja en arme collega's... die gaan het zwaar krijgenquote:
zit je nu al in eindhoven ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:48 schreef TheVulture het volgende:
Hmm..dat vorige topic was niet zo geschikt om op de werkvloer terug te lezen
Oh hier heb je je *hips* terug... vond er niks aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, voor je weg gaat uit dat prachtige *uche uche* Brabant
Ja het voordeel van een hele nacht wakker liggen is dat je dan om half 8 op je werk kunt zittenquote:
dat wordt sloten koffie drinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en arme collega's... die gaan het zwaar krijgen
Nee daar waar de gaykroegen al om 2u sluiten, daar is't leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, voor je weg gaat uit dat prachtige *uche uche* Brabant
vandaag dan wel samen met de wederhelft naar jullie werk gereden ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het voordeel van een hele nacht wakker liggen is dat je dan om half 8 op je werk kunt zitten
Ja hij had wat goed te makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vandaag dan wel samen met de wederhelft naar jullie werk gereden ?
Ik wist dat dit ging komen! Hoe denk je dat je aan die bloedneus komt?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh hier heb je je *hips* terug... vond er niks aan
Die Gaypalace is toch langer open, althans die ene keer dat ik er geweest benquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee daar waar de gaykroegen al om 2u sluiten, daar is't leuk
Je hebt er in ieder geval meer ervaring meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen! Hoe denk je dat je aan die bloedneus komt?!
En overigens past *hips* alleen bij mij natuurlijk!
Weet je wat!? Kom een keer samen met Ang3l en Steve enzo naar Rotterdam. Dan pakken we alle vage kroegen en discotheken meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Gaypalace is toch langer open, althans die ene keer dat ik er geweest ben
Dat was me behalve een vage nacht in de Red&Blue in Antwerpen toch wel de meest vreemde gay-stapavond van mijn leven
Nee, ik geef het gewoon toe, dat is wat anders!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval meer ervaring mee
Red & Bluequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Gaypalace is toch langer open, althans die ene keer dat ik er geweest ben
Dat was me behalve een vage nacht in de Red&Blue in Antwerpen toch wel de meest vreemde gay-stapavond van mijn leven
Volgens mij is dat op een gegeven moment ook bijna net zo saai als gaypalacequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Red & Blue
Daar kwam ik vroeger maandelijks
Doen wequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je wat!? Kom een keer samen met Ang3l en Steve enzo naar Rotterdam. Dan pakken we alle vage kroegen en discotheken mee
Misschien moet ik er maar weer eens heen danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doen we
Ik heb me toen wel scheel gelachen in die Gaypalace om al die wanhopige figuren
De enige keer dat ik daar was met een date had er nauwelijks nog iemand bovenkleding en sommigen zelfs nauwelijks een broek aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Red & Blue
Daar kwam ik vroeger maandelijks
Nah, vroeger was het nog wel leuk toen het boven nog open was. Toen draaide die knakker van Put your Hands up for Detroit er nog maandelijks. En je kon bij de catering boven kijken wat voor gespuis er uit de video/darkroom kwamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doen we
Ik heb me toen wel scheel gelachen in die Gaypalace om al die wanhopige figuren
Er zit na 8 jaar nog steeds een Red&Blue pasje in m'n portemonnee voor de stevigheidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De enige keer dat ik daar was met een date had er nauwelijks nog iemand bovenkleding en sommigen zelfs nauwelijks een broek aan
Ik vroeg zo heel droog: "Is het een themafeest vanavond?"
Mijn date: "Nee joh zo gaat het hier altijd"
Hij kende ook al die vage nichten
Dat pasje heb ik ook nogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zit na 8 jaar nog steeds een Red&Blue pasje in m'n portemonnee voor de stevigheid
Nou, ik vind het pasje niet zo schokkend hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat pasje heb ik ook nog
Met zo'n halfnaakte kerel erop
Nee, alleen een hoofdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik vind het pasje niet zo schokkend hoor
Nee ik ben ook niet zo snel in shock over een pasjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik vind het pasje niet zo schokkend hoor
Echt een leuke tent... in Rotterdam zit zo'n soortgelijk iets met trendy inrichting.... dat vond ik met afstand de leukste tent daar...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:31 schreef Ang3l het volgende:
D-Club
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoel je de Strano (je moet eerst een trapje af), en da's echt een ballentent. Kan ook Lef (met kroonluchters) nog zijn, maar die is nogal in verval geraaktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt een leuke tent... in Rotterdam zit zo'n soortgelijk iets met trendy inrichting.... dat vond ik met afstand de leukste tent daar...
Nee de Strano was het niet.... die ken ik ook nog omdat ik daar Richard Groenendijk in mijn nek had hangenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de Strano (je moet eerst een trapje af), en da's echt een ballentent. Kan ook Lef (met kroonluchters) nog zijn, maar die is nogal in verval geraakt
De Lef was afgelopen zaterdag vrijwel leeg en de Strano vond ik het publiek niet zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de Strano (je moet eerst een trapje af), en da's echt een ballentent. Kan ook Lef (met kroonluchters) nog zijn, maar die is nogal in verval geraakt
Ik blijf wel thuis hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je wat!? Kom een keer samen met Ang3l en Steve enzo naar Rotterdam. Dan pakken we alle vage kroegen en discotheken mee
Jij MOET meequote:
We gaan die tent daar gewoon opleuken met hippe, jonge mensenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme erik, verplicht mee gesleept worden naar het glij paleis
Dan moet Ang3l thuisblijven, die is al te oudquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We gaan die tent daar gewoon opleuken met hippe, jonge mensen
Vlarp en ik komen anders ook in de buurtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet Ang3l thuisblijven, die is al te oud.
O. Dan blijf ik wel thuis hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We gaan die tent daar gewoon opleuken met hippe, jonge mensen
Ja we zitten voor eeuwig vast in een relatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan zijn jullie ook nog eens walgelijk gesetteld!
en Vulture toch ook, want die is toch van ongeveer hetzelfde bouwjaar ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet Ang3l thuisblijven, die is al te oud.
voor ons soort mensen gloort er dan weer hoop in de vorm van de zondagmiddag salon voor oudere heren in Villa Lila te Nijmegenquote:
Ik kom uit 1980quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Vulture toch ook, want die is toch van ongeveer hetzelfde bouwjaar ?
Whehe, jullie soort mensen!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor ons soort mensen gloort er dan weer hoop in de vorm van de zondagmiddag salon voor oudere heren in Villa Lila te Nijmegen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor ons soort mensen gloort er dan weer hoop in de vorm van de zondagmiddag salon voor oudere heren in Villa Lila te Nijmegen
quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben echt niet hip meer met mijn sms
Ik weet ook niet goed wat ik met dat twitter moet.... ik heb gewoon een beetje schrik dat al die volgers kunnen lezen waar ik uit hangquote:
daar moet jij toch gewoon "boven" staanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed wat ik met dat twitter moet.... ik heb gewoon een beetje schrik dat al die volgers kunnen lezen waar ik uit hang
Daarom doe ik het ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar moet jij toch gewoon "boven" staan
Dat heb je toch zelf in de handquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed wat ik met dat twitter moet.... ik heb gewoon een beetje schrik dat al die volgers kunnen lezen waar ik uit hang
Ik weet ook niet precies wat ik er mee moet, en ik ben ook niet zo van plan om bij elke scheet een tweet te plaatsen. Het is meer ter promotie van mijn weblog denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft Twitteren ook niet veel zin of welquote:
Da's op zich wel een goeie reden jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat ik er mee moet, en ik ben ook niet zo van plan om bij elke scheet een tweet te plaatsen. Het is meer ter promotie van mijn weblog denk ik. Groter publiek enzo, wat mijn depressieve shit kan lezen
.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft Twitteren ook niet veel zin of wel
je bent je telefoon vergeten en het enige waar je je druk over maakt is dat je nu via de PC moet twitteren?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n telefoon vergeten
Nu moet ik ineens twitteren via internet
Alhoewel je dankzij T-Mobile toch niet op internet kan via je telefoon
Verder word ik overdag toch amper gebeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent je telefoon vergeten en het enige waar je je druk over maakt is dat je nu via de PC moet twitteren?
ik word ook nooit gebelt maar zou het toch kut vinden als ik mn telefoon vergeet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verder word ik overdag toch amper gebeld
Door wie? Ik heb niemand!
Waxxerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Ja, dat voelt welhaast als een amputatie, je telefoon vergeten zijn.
Jah, dan voel je je ineens kwetsbaar. En naaklt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik word ook nooit gebelt maar zou het toch kut vinden als ik mn telefoon vergeet.
Ik heb je NET gebeld maar je nam niet opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verder word ik overdag toch amper gebeld
Door wie? Ik heb niemand!
naakt is meer dat je echt helemaal niks meer aan hebt... bloot kan ook nog met wat kleding aan... ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dan voel je je ineens kwetsbaar. En naaklt.
Of bloot? We hadden zaterdag een discussie over het verschil tussen naakt en bloot
Ik ben al wakker sinds 2 uur vannacht...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Vult!
Wakker?Kláár voor de rest van de dag, zullen we maar zeggen?
Als er iemand zou moeten Twitteren, dan ben jij het wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Ja, dat voelt welhaast als een amputatie, je telefoon vergeten zijn.
Je weet dat ik dat kan controleren he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je NET gebeld maar je nam niet op!
Bloot is U, naakt is non-U.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of bloot? We hadden zaterdag een discussie over het verschil tussen naakt en bloot
Oh. In dat geval maakte ik een grapjequote:
Welnee. Dat past toch nooit in die kleine twitterberichtjes!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als er iemand zou moeten Twitteren, dan ben jij het wel.
U?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bloot is U, naakt is non-U.
Wat moet ik in godsnaam Twitteren dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als er iemand zou moeten Twitteren, dan ben jij het wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/U_and_non-U_Englishquote:
Het is toch juist leuk dat er dan iemand vredig naast je ligt te slapen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben al wakker sinds 2 uur vannacht...
Dus klaar voor de dag is een relatief begrip
Oh jawel hoor, je zou het op zich niet zeggen, maar als het moet dan kan ik eigenlijk ook wel best kort van stof zijn. Zo ben ik volgbaar voor en door iedereen en zal ook elke lezer begrijpen wat ik bedoel. Ik zal soms positieve, soms negatieve dingen te vertellen hebben maar zelfs dáár zal ik een goede middenweg in vinden, een soort virtueel pad dat ik zal bewandelen om e.e.a. over mijzelf te vertellen zónder dat het Too Much is. Dat is gewoon een kwestie van kijken, kiezen, aanpassen. En schrijven dus, zodat je aantrekkelijk wordt, althans, jouw schrijven, voor de (potentiele) lezer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Dat past toch nooit in die kleine twitterberichtjes!
Zoiets:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam Twitteren dan?
"Ga maar eens lunchen, opdracht gaat kut."
"Hardlopen: pijn in mijn kuiten. Auw."
Arsing tits.quote:Arsing tits. Just opened a fresh tin of Illy coffee. Damned thing exploded sending half a pound of coffee grounds everywhere. Grrr.
Schrijven = schrappen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je zou het op zich niet zeggen, maar als het moet dan kan ik eigenlijk ook wel best kort van stof zijn. Zo ben ik volgbaar voor en door iedereen en zal ook elke lezer begrijpen wat ik bedoel. Ik zal soms positieve, soms negatieve dingen te vertellen hebben maar zelfs dáár zal ik een goede middenweg in vinden, een soort virtueel pad dat ik zal bewandelen om e.e.a. over mijzelf te vertellen zónder dat het Too Much is. Dat is gewoon een kwestie van kijken, kiezen, aanpassen. En schrijven dus, zodat je aantrekkelijk wordt, althans, jouw schrijven, voor de (potentiele) lezer.
Dus ik begrijp níet waar je het over hebt.
dat dan weer niet maar ik kijk altijd hoe laat het is enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is er toch niet?quote:Of bloot? We hadden zaterdag een discussie over het verschil tussen naakt en bloot
Slapen isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk dat er dan iemand vredig naast je ligt te slapen?![]()
En je hebt het er aardig van genomen dan, of niet, als je spontaan een bloedneus krijgt!![]()
Maar ja, het werd dan ook 2-0, dus wat moest je?!
We hadden het meer over het gevoel van bloot en naakt, de verschillen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/U_and_non-U_English
Vergelijkbaar met taartje versus gebakje, broek versus pantalon, enzovoort.
Oh, ik ken dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slapen is, mits geruisloos
En ik zou hier inderdaad nu neer kunnen zetten dat die bloedneus van de dampende seks kwam... maar ik heb dat al van kinds af aan dat ik met warmte snel een bloedneus krijg
In Japan wordt een bloedneus geassocieerd met geilheid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, ik ken dat.
Ik heb er uiteindelijk wat aan laten doen, of iemand had me dat aangeraden, in de familiekring. In ieder geval bij de KNO-arts geweest en die heeft het met een of ander heftig goedje behandeld, daarnaa nooit niks geen last meer van gehad.
Maar het was wel lastig, als ik me moest haasten om destijds bijvoorbeeld een bus te halen, hop, daar kwam het.Maar een lichte tik op mijn neus (stel, vraag niet hoe, maar stel, ik stoot hem) betekent nu nog steeds, hop, daar komt het.
Aparte jongens die Japanners... vandaar ook die rode stip in die vlag zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In Japan wordt een bloedneus geassocieerd met geilheid.
"In je nakie" kan ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef Great.Expectations het volgende:
"In je blootje", dat is toch prachtig Nederlands.
Dat heb ik dus ook... je zou het volgens mij ook wat dicht kunnen laten branden ofzo.. maar da'squote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, ik ken dat.
Ik heb er uiteindelijk wat aan laten doen, of iemand had me dat aangeraden, in de familiekring. In ieder geval bij de KNO-arts geweest en die heeft het met een of ander heftig goedje behandeld, daarnaa nooit niks geen last meer van gehad.
Maar het was wel lastig, als ik me moest haasten om destijds bijvoorbeeld een bus te halen, hop, daar kwam het.Maar een lichte tik op mijn neus (stel, vraag niet hoe, maar stel, ik stoot hem) betekent nu nog steeds, hop, daar komt het.
Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar toch heb ik bij naakt wel meer een soort gevoels-idee. Bloot lijkt wat feitelijker en meer een constatering van de afwezigheid van kleding. Naakt is meer een ervaringquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden het meer over het gevoel van bloot en naakt, de verschillen.
Wanneer je iets bloot noemt en je bloot voelt, en wanneer naakt. Bloot voelt vleziger of zo.
Naakt klikt nog iets.... ja... kunstzinniger of zo
an die an die arbeitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar ik moet eigenlijk mijn urenadministratie bijwerken, anders begint de controller weer te miepen.
Gewoon doen, en je hebt er veel minder last van! De kno-arts gaat gewoon met een wattenstaafje met daar omheen watten of een gaasje gewikkeld met een goedje erop, dat prikt even als cola, je krijgt er wat watten ingedrukt en die houd je er een paar uur in, je haalt het eruit en klaar is Clara. En dan de komende dagen níet in je neus pulken!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... je zou het volgens mij ook wat dicht kunnen laten branden ofzo.. maar da's
Het kan bij sommige mensen een hele ervaring zijn jaquote:
Ik vond het al typisch, G_E op dit uur van de dag op Fok.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar ik moet eigenlijk mijn urenadministratie bijwerken, anders begint de controller weer te miepen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind trouwens die foto van Xiance met dat kussen van Stroekie zo semi-zijn-kant-op-gelegd en het commentaar eronder nu al hét moment van 2010.![]()
Met mijn geile mobiel kan ik nu wel makkelijker even internetten als ik ergens een kwartier moet wachten ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vond het al typisch, G_E op dit uur van de dag op Fok.Maar je bent dus met, ja, hoe zeg je dat niet-Stroekisch, of laat ik het expres wel doen, je bent dus met de meest smakelijke bezigheid bezig als een bezige bij die niet te versmaden is.
Nou, even dansen:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met mijn geile mobiel kan ik nu wel makkelijker even internetten als ik ergens een kwartier moet wachten ofzo.
Maar urenschrijven is zo, ik ga dan altijd op zoek naar smoezen om het niet te hoeven doen.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Vlarp het volgende:
quote:
Aan wie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:38 schreef Steve het volgende:
Ik heb gister ook al beloofd een keer naar de Gay Palace te gaan.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De enige keer dat ik daar was met een date had er nauwelijks nog iemand bovenkleding en sommigen zelfs nauwelijks een broek aan
Ik vroeg zo heel droog: "Is het een themafeest vanavond?"
Mijn date: "Nee joh zo gaat het hier altijd"
Hij kende ook al die vage nichten
Ik vraag me al heel de ochtend af hoe hij er zelf bij liepquote:
Richard Groenendijk was zaterdag in de Regenboog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de Strano was het niet.... die ken ik ook nog omdat ik daar Richard Groenendijk in mijn nek had hangen
Het zat ergens op een pleintje geloof ik... beetje van die andere gaytenten vandaan...
Niet Vlarp, die wil nooit.quote:
Ik of mijn date?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel de ochtend af hoe hij er zelf bij liep![]()
.
Ik durf het met jullie nog wel een keer aan hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet Vlarp, die wil nooit.Tenzij jullie meegaan...
Die regenboog is niet blijven hangen bij me... kan goed zijn dat ik daar toen ook nog ben binnengeweest... alleen de Strano, de Gaypalace en die trendy tent zijn me bijgeblevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Richard Groenendijk was zaterdag in de Regenboog.
Wat echt een van de minst leuke kroegen is in Rotterdam vind ik.(sorry Vlarp, ik weet dat je je halve leven daar hebt gezeten en je het er toch wel heel leuk vind
)
Gewoon even voor gaan zitten dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:46 schreef Peter het volgende:
'k moet vandaag nog mijn scriptievoorstel afschrijven
quote:@jaybrannan You do it too even if it's going to bleed? I hate myself everytime it happens...
about 12 hours ago via TweetDeck in reply to jaybrannan
Ik wilde het al niet zeggen, ik hoop maar dat het over iets veel onschuldigers gaat dan ik dachtquote:
Ik nu ook eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel de ochtend af hoe hij er zelf bij liep![]()
.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik wilde het al niet zeggen, ik hoop maar dat het over iets veel onschuldigers gaat dan ik dacht
Lederen chaps over je jockstrap en een leer met ijzeren ringen harnas dus?quote:
Kom ik eigenlijk ook nooit...quote:
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
[..]!
Nagelbijten. Plus het velletje eromheen. Zo'n vieze stressgewoonte.
Je hebt foto's gezien?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lederen chaps over je jockstrap en een leer met ijzeren ringen harnas dus?
En de filmpjes. En dat je date van plasseks houdt is peanuts bij wat ik zag van jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
En ik bijt altijd op de binnenkant van mijn wang... ik heb me eens laten vertellen dat dat ook een vorm van Gilles de la Tourette is
Gelukkig scheld ik nog niet spontaan mensen uit
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de filmpjes. En dat je date van plasseks houdt is peanuts bij wat ik zag van jou![]()
.
"KUT!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
En ik bijt altijd op de binnenkant van mijn wang... ik heb me eens laten vertellen dat dat ook een vorm van Gilles de la Tourette is
Jij hem negeren, hij pissig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik die gozer na die avond in Antwerpen nooit meer heb gezien
Ik heb ooit eens een programma bij BNN gezien waarbij een volwassen kerel een meiske van 16 bij de lokale bakker voor kuthoer uitmaakte... het is eigenlijk zielig maar ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"KUT!!!!!!!!"
Ik had vroeger een meisje in de klas met GdlT, tijdens een tentamen, doodstil in de klas.... "GOOOODVERDOMME"..... (stilte...) ...."KLOOTZAK!!!"
Mijn wangen en lippen zitten vol littekens aan de binnenkantquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Hahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een programma bij BNN gezien waarbij een volwassen kerel een meiske van 16 bij de lokale bakker voor kuthoer uitmaakte... het is eigenlijk zielig maar ik moest lachen
Gimme a reasooooooooooooooooooon to loe yoooouuuu.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp is trouwens Portishead aan het luisteren. Ter info.
Op MTV was ook ooit True Life met iemand die dat had. En zij woonde samen met haar oma en die was heel lief voor 'r, maar elk kwartier werd maakte dat meisje haar oma echt uit voor de meest heftige dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een programma bij BNN gezien waarbij een volwassen kerel een meiske van 16 bij de lokale bakker voor kuthoer uitmaakte... het is eigenlijk zielig maar ik moest lachen
Je moet Phoebe in Wonderland eens kijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op MTV was ook ooit True Life met iemand die dat had. En zij woonde samen met haar oma en die was heel lief voor 'r, maar elk kwartier werd maakte dat meisje haar oma echt uit voor de meest heftige dingen![]()
.
En nu naar Faithless "Not going home"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gimme a reasooooooooooooooooooon to loe yoooouuuu.
Gimme a reasooooooooon to feeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeel.... a womaaaan
I just wanna feeel a womaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ik moet zoveel!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet Phoebe in Wonderland eens kijken.
En waar kom je die tegen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
De lookaliketeller voor vandaag:
Kirstie Alley 1x
Martine Bijl 1x
Freek Bartels 2x
(een jonge) Mark Rutte 1x
Een van mijn collega's lijkt sprekend op Seth Gaaikemaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
In de bieb waar ik een prima overzicht heb op wie er binnenkomt.
Ik strik mijn veters nooit bij sneakersquote:
Je hebt vast nog de mooiste krullenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet meer de jongste op 't werk
Zie je, overal gaat de aftakeling aan het werk!
Ook die krijg ik er de laatste weken niete cht meer inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt vast nog de mooiste krullen
tijd voor krulspelden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook die krijg ik er de laatste weken niete cht meer in
Waar zijn ze heen?!
quote:
je gedraagt je wel hequote:
dat wisten we toch al dat je de ict meneer leuk vondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[deceit] IK BEN VERLIEFD! [/deceit]
quote:
Niet met olijfolie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n arm, jong, onschuldig mannetje wordt met boter en suiker ingepakt door Ang3l
Hij ging op mijn door mijn kleine bipsje voorverwarmde stoel zitten en aangezien ie minstens 2m is zat ie met z'n hoofd in de boomquote:
misschien wil ie dat welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n arm, jong, onschuldig mannetje wordt met boter en suiker ingepakt door Ang3l
Ofwel: MAIKEL!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en hij lijkt op mijn allereerste semi wederzijdse verliefdheids hetero!
quote:In die tijd zat ik nog bij een geheel andere vriendengroep dan waar ik nu bij hoor. Langzaam aan begonnen er wel mensen iets te vermoeden over me, maar officieel “out” was ik nog niet. Iedere vrijdag- en zaterdagavond zaten we in de Hollywood, onze “stamclub”, maar af en toe zijn er van die dagen dat je vrienden blut zijn. Dan slinkt de groep van 15 ineens naar 2: Jij, en Maikel; de vriend van het zusje van een van de meisjes uit de groep. Af en toe hadden we wel eens gepraat, maar om ons echt vrienden te noemen ging wel wat ver. Aangezien we beiden toch zin hadden om te gaan stappen en we altijd gratis de club in mochten hadden we besloten om dan samen maar even te gaan kijken. Was het niets, dan waren we zo weer weg.
Eenmaal binnen waren het de praatjes met het barpersoneel die de tijd vrij snel lieten gaan. Maikel werkte in de club achter de garderobe en ik kwam er vrijwel iedere week, dus we kenden de meeste personeelsleden wel. We lachten wat, we dansten wat, en voor het eerst had ik meer dan een 3-regelig gesprek met Maikel.
Nu is er een tijd daarvoor een voorval geweest tussen mijn beste vriend destijds (Wesley) en ik. Beste vrienden kunnen best veel delen, en met de nodige alcohol op hadden Wes en ik iets meer gedeeld dan normale vrienden behoren te delen: we hadden plotseling en half per ongeluk staan zoenen. Ten overstaande van de vriendengroep en ten overstaande van mensen die alleen nog maar gisten naar mijn geaardheid hadden mijn beste vriend en ik het begrip “close” misschien iets te letterlijk opgevat. Dat was natuurlijk gesprekstof en de meesten wilden er dan ook het fijne van weten, maar weinig trokken de stoute schoenen aan .... tot deze avond.
Voorzichtig begon Maikel het voorval op te rakelen. “Die zoen.... van Wesley en jou... hoe... hoe kwam dat nou? Hoe was dat nou?”. Hoe het kwam kon ik hem maar half uitleggen, op hoe het was reageerde ik met “Vreemd... maar ergens wel mooi”. Z’n interesse verbaasde me ergens wel, want Maikel was eigenlijk een beetje wat we in m’n geboortedorp noemen “een batje”, ofwel het intens burgerlijke woord “nozem” was ook wel op hem van toepassing. Ruig, altijd z’n woordje klaar, vriendinnetje, werkend in een club. Na de eerste vraag volgden er meer “En het voelde niet raar? En wat zei iedereen? Keken ze niet raar ? Ik zou dat nooit gedurfd hebben... bang voor reacties en zo.” Stilte. Hij zou dat nooit gedurfd hebben? Zou hij dat wel gewild hebben dan? Een keer heeft hij na de zoveelste ruzie met z’n vriendin de opmerking gemaakt “Na deze vriendin word ik homo hoor, vrouwen zijn lastpakken!” maar ik ging er even van uit dat dat een grap was.
Na de stilte volgde de gewoonlijke koetjes en kalfjes met elkaar en met het personeel, maar uiteindelijk kwam hij toch weer terug op het blijkbaar interessante onderwerp van “de zoen”. “Het is wel leuk te zien hoe close jij en Wes zijn. En dat jullie je er achteraf niet voor schamen en zo. Ik zou me te druk maken over wat anderen zouden zeggen. Een aantal weken terug, weet je nog, toen waren jij en Wes samen aan het dansen en ik danste even mee, voor de grap. Dichtbij.” M’n hart ging tekeer. Waar gaat dit gesprek in godsnaam heen?! Waarom is hij zo geïnteresseerd in die zoen? Laatste keer dat ik checkte had hij toch echt een vriendin. “En tijdens dat dansen had ik best iets willen doen, maar ik was bang voor reacties. Van de groep... en van jou eigenlijk.” BAM! Alsof er iemand me een enorme dreun verkocht. Maar die dreun ebde langzaam weg in een gevoel van “Nee, vast verkeerd begrepen”. Hoe naïef kun je zijn?
“Ja... dat was eigenlijk wat me tegenhield vooral, jouw reactie, als ik iets gedaan zou hebben.” Met een brok in m’n keel en een hart wat nog nooit zo snel had geklopt antwoordde ik quasi-nonchalant-teasend “Tja... als je niets probeert, dan weet je ook niet wat voor reactie er komt he”. Raak. Je kon zien dat hij er van schrok. Ik zelf ook wel eigenlijk. Waar ben ik mee bezig? Deze jongen heeft een vriendin, en niemand weet van jou dat je homo bent. Nou ja, niet officieel dan. Nog zo’n keer of 3 is het onderwerp weer ter sprake gekomen. De zoen, de dans, het bang zijn voor mijn reactie, tot het tijd was voor mij om naar huis te gaan. “Vroeg op morgen, sorry.” was mijn excuus. Eigenlijk was het niets eens een excuus, maar gewoon de waarheid. “Ik loop wel even mee. Waar staat je auto?” Daar ging dat hart weer. “Aan de andere kant van het centrum, daar hoef je echt niet helemaal mee naar toe te lopen hoor”. BAM! Weer een knal, maar ditmaal was ik het die mezelf voor de kop sloeg. Waarom sla je in godsnaam dit aanbod af?! “Het is maar een kleine moeite hoor, echt” Hij stond er op, gelukkig. Bij het weggaan zag ik een vluchtige aanmoedigende glimlach van de homoseksuele kassaman naar Maikel gaan. En nog wilde ik het nog niet helemaal begrijpen, of in ieder geval niet geloven. Zelfs niet toen we twee bekende meiden tegenkwamen die aan Maikel vroegen of hij hen niet even gratis naar binnen kon brengen. “Nu geen tijd, wacht maar ff in het café of zo. Sorry”. Daar kwam die plank weer die ik voor m’n kop zou moeten slaan, want ik reageerde met “Maikel... breng ze nou maar naar binnen. Ik weet de auto echt wel te vinden”. Sukkel, sukkel, sukkel! Is dit angst of zo? Waarschijnlijk wel. “Nee, ik loop gewoon even mee. Dat hele stuk alleen is ook niets”. Hij was echt volhardend, en daardoor ging mijn hart nog sneller dan het al mogelijk ging. Op de weg naar de auto kwam weer die opmerking. “Echt, jouw reactie was het enige wat me in de weg stond om iets te doen.” “En zoals ik al zei... hoe weet je nou hoe ik zal reageren als je het niet probeert?”
Heel even stopten we bij de stamkroeg De Baron, die vlakbij de parkeerplaats is. Een kort hallo en dag en wederom een aanmoedigende blik en glimlach richting Maikel, maar ditmaal van de homoseksuele barman. Daarna werd het laatste stukje voettocht richting de auto ingezet. Eenmaal bij de auto kwam het er op aan. En nu? We keken elkaar een beetje aarzelend aan, afgewisseld met een blik naar de grond, die blijkbaar best interessant was. “Ja...” zei hij “eh... je moet gaan he?” Een diepe zucht van zijn kant. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken. Nu of nooit. “Ja... en nu weet je nog steeds niet hoe ik zou reageren.”. “Misschien moet ik dat dan maar eens uitvinden” en hij zette een stap naar voren, pakte me vast en zoende me. Ik zoende maar half terug, zo perplex stond ik en zo zenuwachtig was ik. Een tweede zoen volgde en nu moest ik er wel iets van maken. Half tegen de auto leunend zoende ik terug, een flinke zoen ditmaal. “Nu weet je hoe ik reageer. En nu weet je dus ook hoe het is om met een jongen te zoenen.” Hij lachte voorzichtig. “Spijt van?” “Nee... nee absoluut niet. Het beviel goed hoor. Misschien wel iets TE goed juist” en hij keek weer naar die verdomd interessante grond. Niet voor lang, want de derde zoen volgde, en de vierde, en de vijfde.. totdat het tijd werd dat ik helaas toch echt moest gaan. Nog een hevige voordat ik de auto instapte, nog eentje nadat de auto al was gestart en nog eentje vlak voor het wegrijden. “Ik zie je snel?” zei hij een beetje vragend. “Tuurlijk” zei ik, nog een beetje nagenietend. Ik deed het portier dicht en reed aan, nog een keer omkijkend.
In de auto drong het allemaal langzaam door. Ik heb met een jongen gezoend. Ditmaal echt...echt als in gemeend en niet zat of per ongeluk, maar echt. Ik kon m’n enorme glimlach niet onderdrukken. Als een voorbijganger me had gezien zou hij gedacht hebben dat ik de lotto had gewonnen. En zo voelde het eigenlijk ook. Pas bij het volgende stoplicht drong de rest tot me door... “Hij heeft een vriendin....een bekende “.
Wow wat een mooi verhaalquote:
iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow wat een mooi verhaal
En zo mooi omschrevenIk herkende dat gevoel
moet je wonderes boek kopen of is dit niet uit zijn boek?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh ik moest het 2 x overlezen + werken tegelijk
Ik wil meer meer meer
nee, dit is uit mijn dagboekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je wonderes boek kopen of is dit niet uit zijn boek?
jij schrijft hele verhalen in je dagboek?quote:
Ja. Aangezien het gewoon ook zo gebeurd isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij schrijft hele verhalen in je dagboek?
Er zijn wel wat dingen die uit mijn dagboek komen in boek 1 en 2, maar dit is er (geloof ik) niet 1 vanquote:dacht dat ik wonderer ook eens over een maikel had gehoord.
"lief dagboek, vandaag heb ik met maikel gezoent. "quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Aangezien het gewoon ook zo gebeurd is
Lief Dagboek, lieve Karel,'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er alleen te lui voor om bij te houden.
Mijn "dagboek" is meer mijn weblog waar ik een soort van geëmotioneerde versie van wat er in mijn hoofd gebeurt opschrijfquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er alleen te lui voor om bij te houden.
nee, gewoon zoals het hierboven stond dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"lief dagboek, vandaag heb ik met maikel gezoent. "
Dan komen de wolven.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn "dagboek" is meer mijn weblog waar ik een soort van geëmotioneerde versie van wat er in mijn hoofd gebeurt opschrijf. Al heb ik ook wel een dagboek met wat meer feitelijkheden en niet "mooi" geschreven maar dat is niet online.
lijkt meer op memoires zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, gewoon zoals het hierboven stond dus
Dat is copy/paste uit m'n dagboek
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lief Dagboek, lieve Karel,'
Het kon ook niet anders. Vlarp was bezéten. Niet van mij, maar van Massive Attack. Nou, ik kan je zeggen: als het vuur gedoofd is.....
Wordt vervolgd.
Liefs,
Je Steve.
quote:
Ik heb ook wel zo'n verhaal over mijn eerste liefde maar of ik het zo mooi kan omschrijven als jij weet ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja beetje wel. Maar ik vind het fijn zo te schrijven.
Het bestaat al sinds 1996 en niet ALLES is in die verhalende stijl, maar veel wel.
binnenkort in de bioscoop, Diaries of an Angel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja beetje wel. Maar ik vind het fijn zo te schrijven.
Het bestaat al sinds 1996 en niet ALLES is in die verhalende stijl, maar veel wel.
Ik heb een stuk op papier (geschreven), in word en dan geprint en ingeplakt en een stuk op 't web als een blog. Samen denk ik... 2000 blz of zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet echt een dagboek... alles zit in mijn hoofd
Precies daarom schrijf ik soms, om het daar weg te halen (wat niet echt lukt vaak, maar toch).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat je het mooi kunt verwoordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een stuk op papier (geschreven), in word en dan geprint en ingeplakt en een stuk op 't web als een blog. Samen denk ik... 2000 blz of zo
ik ook niet, maar ik maak sowieso niks mee dat het waard zou zijn om erin te zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l verliefd, dat is dan ook voor het eerst sinds langquote:
Kan me voorstellen dat er soms wat in de weg zit en je dat van je af schrijft... ik doe dat eigenlijk dan door muziek te luisteren, te sporten...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies daarom schrijf ik soms, om het daar weg te halen (wat niet echt lukt vaak, maar toch).
14 jaar aan soap in 1 film?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
binnenkort in de bioscoop, Diaries of an Angel?
quote:
Sarcasm is WASTED on some people!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l verliefd, dat is dan ook voor het eerst sinds lang
jij was toch the icequeen
is'tie gay, mag de vlag uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |