Ikzelf vind de wijn van de Macro niet te drinken.... en wel drinkbaar is al snel duur.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:33 schreef hh84 het volgende:
Ik heb absoluut geen verstand van wijn of wat dan ook, maar ik moet voor een barbequefeestje rode en witte wijn regelen.
Heeft iemand enig idee welke rode en witte wijn van de makro lekker maar toch betaalbaar (lees: goedkoop) is?
(misschien toevallig een wijn uit de folder van deze week)
JP chenet is een prima wijn als je veel moet inkopen, leuk voor feesjes enzo. Niet lekker om echt even bij te genieten...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:59 schreef charon het volgende:
JP Chenet![]()
Verder onbeschaamde TVP, daar vanavond naar de Makro.
Kan dus waarschijnlijk in het weekend een zinnige toevoeging doen.
Ben het overigens wel eens met de ervaring dat goede wijnen bij de Makro snel duur zijn.
En die is bij de Makro verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Mirjam het volgende:
lidl heeft een heerlijke rode wijn voor maar 2 euro
geen bocht ofzo, gewoon lekker.
groene fles met een rood etiket geloof ik
nope, maar voor wijn hoef je toch niet perse naar de makro als je dat groot wil inslaan?quote:
Waarschijnlijk dit keer wel. Anders was de vraag wel anders geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nope, maar voor wijn hoef je toch niet perse naar de makro als je dat groot wil inslaan?
je bent daar niet altijd goedkoper uit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit keer wel. Anders was de vraag wel anders geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |