Op de Woonboulevard waren we de eerste met de BOP in het zuiden van Limburgquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t was maar een grapje, maar ik heb gewoon geen goede ervaringen met mensen die daar werken, dat is gewoon toevallig hoor... en ik weet juist wel waar het over gaat als er met BOP en BIN word gegooid
[..]
oh wat goed! lijkt me een leuke zaak om te werken
Je wilt niet weten wat er door sommige afgeneukt wordt, maja et gebeurd voor zover ik weet niet in de mac hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er door sommige afgeneukt wordt, maja et gebeurd voor zover ik weet niet in de mac hoor
quote:
no wai in hell dat ik ooit bij de mcdrek gewerkt hebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Op de Woonboulevard waren we de eerste met de BOP in het zuiden van Limburg![]()
Slechte ervaring kwa relaties binnen de Mac? Tja daar heb ik ook ervaring mee, doe ik ook niet meerDaarnaast wordt het leeftijdverschil wordt ook steeds groter maja
Conversequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben uitgenodigd op gesprek bij Converse All Stars
Dan noem je ook wat op inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
no wai in hell dat ik ooit bij de mcdrek gewerkt heb
mijn ex wel though, echt, wat een boutzaak om te werken, met rare regels en vaak nog erger personeel... maar dat is mijn ervaring (heb het dan wel over mcdrek in echt)
Alleen als jij zorgt voor goede koffie erna.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar bij de mac gaan werken![]()
![]()
![]()
?
De mac koffie is lekker!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen als jij zorgt voor goede koffie erna.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen als jij zorgt voor goede koffie erna.
Het zijn verse DE bonen die in de machine gemalen worden. Echte verse koffie dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is geen koffie. Dat is afgebakken vet van de plaat. Met water vermengd.
Laten we het dan niet hebben over de kwaliteit van de bonenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het zijn verse bonen die in de machine gemalen worden. Echte verse koffie dus!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is geen koffie. Dat is afgebakken vet van de plaat. Met water vermengd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik drink van een French press en jij?
Geil ding. Zeg alsjeblieft dat jij een purist bent die koffie zwart drinkt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een espresso van versgemalen arabicabonen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geil ding. Zeg alsjeblieft dat jij een purist bent die koffie zwart drinkt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Like duh!
Idioten die troep in hun koffie flikkeren![]()
!
volgens mij mag je nu je pedo pas wel gaan aanvragen als je nog wat bij de mcdrek wil opduikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan noem je ook wat op inderdaadmaja
Ik werk nu ruim 7 jaar bij de macen heb in de eerste 3 jaar daar 4 relaties gehad ofzo, nooit langer dan 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |