Die Thalys is wel 2 keer zo snel. Dus in plaats van om 07.00 uur in de trein stappen, vertrek ik nu om 08.15 uur.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef Joene het volgende:
Wheheheh die thalys is ook tyfus duur , neem gewoon de normale internationale trein man.
Tweede klas zou me ¤ 122 hebben gekost. Grootste probleem was, dat ik dan ook vrij laat met boeken was. Er waren geen goedkope kaartjes meer voor aanstaande donderdag heen en vrijdag terug.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, 1e klas. Hallo. Kijk voor de grap eens wat een kaartje businessclass vliegen kost.
Mensen met werk, JK.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ok. Wie gaat er dan ook voor een avondje op en neer?
De meeste mensen met werk hebben ook vrije dagen, UI.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Mensen met werk, JK.
Bron, link, pics?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, d'r woonde toch zo een melodramatisch tietenkind in Antwerpen?
Nie waar man! Die is er nog steeds. Andere naamquote:Op maandag 21 juni 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die heeft zich inmiddels uiterst melodramatisch teruggetrokken (whehe) van Fok!.
Lekker boeiend ook dat noord-korea.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zegt me niks. Ik hang op de bank. Foeballuh kijken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Tally het volgende:
Nie waar man! Die is er nog steeds. Andere naam
Ja sorry J. Maar straks vragen ze allemaal asiel aan en dat ken geert niet hebben .quote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn stalinistische kameraden J!
Gloeiende gloeiende over wie gaat het hier!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! En post ze nog immer heur bevallige jesters?
Nee want dan zie je over wie het gaatquote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! En post ze nog immer heur bevallige jesters?
Ik ben even aan het PM'en om daar achter te komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:
Gloeiende gloeiende over wie gaat het hier!
Ik wacht wel even. Dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben even aan het PM'en om daar achter te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |