jij begint er steeds over met die linkjes van jequote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pussy... heb je het niet uitgekeken?heb je wel 2girls1cup uitgekeken?
btw, waarom gaat het nu weer over nasty things?
ik voel the wrath van iemand straks...
Paul Elstakquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon de partyanimals of paul elstak
Nee hoor...krijg ze ook maar doorgestuurd. Jij noemt het vies, ik noem het art...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt vast een onuitputtelijke bron van vieze filmpjes
ken ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor...krijg ze ook maar doorgestuurd. Jij noemt het vies, ik noem het art...![]()
Ken je ze wel? Kep nog 5girls1fingerpaint in de aanbieding voor je..
Ikke? had net alleen iets van Australie gepost..dan ie een ruft liet...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij begint er steeds over met die linkjes van je
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar trap ik dus echt niet 2 x op 1 avond in hoor
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das uit den ouden doosch...ken ze nog allemaal...
en deze![]()
toen had TMF nog clips. Het is nu een veredelde ringtone winkel
die oven is allang kapotquote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ikke? had net alleen iets van Australie gepost..dan ie een ruft liet...
nou nou......
ga maar verder met je Fisherprice easy bake oven..![]()
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga lekker een film kijken in bed, welterusten
OMG, krijg echt zo'n jaren '90 flashback. Van alles en nog wat...toch wel leuk om ze weer te horen..quote:
90'squote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG, krijg echt zo'n jaren '90 flashback. Van alles en nog wat...toch wel leuk om ze weer te horen..
vanaf je eten? que?quote:
yeah, it was a good decade...quote:
Ik vind internetten op een mobiel toch wel kut. Tis geen vervanging, wel een aanvulling..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Great.Expectations het volgende:
TVP'en werkt nu ook op de mobiele layout! Je hebt zo bijna geen normale pc meer nodig.
Hangt ook van je mobiel af, denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind internetten op een mobiel toch wel kut. Tis geen vervanging, wel een aanvulling..
Well, niet alles is kut, maar niets vernieuwend. Zoals de '80 en '90's.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betere dan wat er nu te horen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |