net zoals fingerfood... je zit er zo vol van op een gegeven moment..quote:
Sushi!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk ja. Ik ben niet zo'n groot eter (nou ja, ene kleine eter), dan zijn die kleine hapjes over een langere tijd ideaal.
is echt niet zoveel hoor.quote:
ik doe het hier ook, allemaal spaanse hapjes... Tis altijd een big hit bij mensen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk ja. Ik ben niet zo'n groot eter (nou ja, ene kleine eter), dan zijn die kleine hapjes over een langere tijd ideaal.
nog nooit gegetenquote:
Ach, ga toch met je pik spelen jijquote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohjee daar komt het gedonder weer
Lees je dat Ang3l?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vis, mind you, maar sushi!
bitchfightquote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohjee daar komt het gedonder weer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, ga toch met je pik spelen jij
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, ga toch met je pik spelen jij
Oh, daar was je al mee bezig?quote:
Hij heeft zeker 'Plough that hole' opgezet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, daar was je al mee bezig?![]()
quote:
ik kan wel nee zeggen maar ik word dan toch niet geloofd denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, daar was je al mee bezig?![]()
moeilijk he, typen met 1 hand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan wel nee zeggen maar ik word dan toch niet geloofd denk ik
Ieuw... visquote:
Daat in Twente is het allemaal 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet' zeker? Elke dag aardappels, vlees en groente.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |