en ik had in 2006 nog wel op haar gestemdquote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG.![]()
Dit verzin je toch niet... hahahahahaha geweldig!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik had in 2006 nog wel op haar gestemd
hahaha das waar.. ik ken alleen die vrouw uit zijn filmpje (ben ff haar naam kwijt) en roemer. Die zag ik bij Pauw en Witteman.. toen wilde ie al een andere koers... zal wel weer op niets uitlopen..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu heeft alleen wilder de macht, als de PVV straks ministers moet leveren dan word het nog leuk met de machtsverdeling
Roemer is SP he.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha das waar.. ik ken alleen die vrouw uit zijn filmpje (ben ff haar naam kwijt) en roemer. Die zag ik bij Pauw en Witteman.. toen wilde ie al een andere koers... zal wel weer op niets uitlopen..
ik ook!!quote:
je bedoelt brinkman denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha das waar.. ik ken alleen die vrouw uit zijn filmpje (ben ff haar naam kwijt) en roemer. Die zag ik bij Pauw en Witteman.. toen wilde ie al een andere koers... zal wel weer op niets uitlopen..
o god ja, ik bedoel Hero Brinkman.quote:
Dat is echt zo'n fijne filmquote:Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens zien.
Tapas.
slaapsequote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef creno het volgende:
mensen ik duik in mijn bed, sweet dreams allemaal
Ja in het kader van niet-depressieve films is dat een fijnequote:
Voetbal gekeken?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag was fijn
En ik zeg niet eens hips, na 7 flesjes bier of zo
Bier, zon, voetbal, tapas en The Hangover
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef creno het volgende:
mensen ik duik in mijn bed, sweet dreams allemaal
7 flesjes op een lege maag vind ik normaal toch niet ECHT aan te raden met 61.6kgquote:Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voetbal gekeken?![]()
Nee, geen HIPS na 7 biertjes...das voor pussies..
je bent ook van de tapas?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens zien.
Tapas.
oi, op je lege maag?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
7 flesjes op een lege maag vind ik normaal toch niet ECHT aan te raden met 61.6kg
Ik vind het heerlijk ja. Ik ben niet zo'n groot eter (nou ja, ene kleine eterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |