quote:Doctor: You're behaving like an old married... couple....
Rory: We ARE married.
Amy: And we're NOT old!
Das waar, maar deze zijn iets meer aanwezig..quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef Breuls het volgende:
We hebben wel vaker meer companions gehad, dus ik vind Rory niet zo erg.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Een Doctor Who film kan best leuk zijn, maar ik hoop niet dat er dan te veel concessies worden gedaan. Ergens ben ik ook wel huiverig dat het een te groot succes is en dat de doelgroep verandert in gillende pubermeisjes.
Dat filmpje waar hij John Barrowman kustquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zou ik bij niet David Tennant intypen bij You Tube.
In ieder geval geen Amerikaanse gillende pubermeisjes dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zou ik bij niet David Tennant intypen bij You Tube.
Die Britse zijn geen haar beter.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
In ieder geval geen Amerikaanse gillende pubermeisjes dan.
De 1e heb ik al uitgespeeld en is best wel leuk als je er niet te veel van verwacht en een DW fan bent.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:19 schreef Crichton het volgende:
Is iemand al de games aan het spelen die op de bbc te downloaden zijn?
Was toch alleen voor Brittenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:19 schreef Crichton het volgende:
Is iemand al de games aan het spelen die op de bbc te downloaden zijn?
Ja hey, Tennant stopt niet elk jaar. Kerstaflevering, dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
M'n vent had gister bijna kaasknabbels meegenomen
Nu kunnen we mooi uitkijken naar de kerstafleveringen.
Yes.quote:TW komt pas volgend jaar, toch?
Dat zal wel niet. Oh well.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
Nee, tenzij ze van het vaste stramien afstappen.
Goed ideequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb de eerste 3 seizoenen van de Sarah Jane Adventures maar gedownload. Het is wel een kinderserie, maar aangezien het afgeleid is van Doctor Who ga ik toch eens een poging wagen.
Je moet toch wat als je weer tot kerst moet wachten.
Grappig dat je dat als poll ziet.quote:
The Doctor komt er dit seizoen weer in voor, zogenaamd wanneer Rory en Amy 'even op huwelijksreis zijn'. Dus zonder hen. De titel van zijn afleveringen? The Death of the Doctor...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb de eerste 3 seizoenen van de Sarah Jane Adventures maar gedownload. Het is wel een kinderserie, maar aangezien het afgeleid is van Doctor Who ga ik toch eens een poging wagen.
Je moet toch wat als je weer tot kerst moet wachten.
Toch vind ik in dit tijdperk "internet" wel een behoorlijk noodzakelijke "voorkeur". Ik kijk DW en TW ook alleen via internet (Netflix).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Grappig dat je dat als poll ziet.Da's gewoon een systeem om voorkeuren te noteren enzo.
quote:Father who? The Doctor crashes Christmas
Production starts today (Monday 12 July) on the 2010 Doctor Who BBC One Christmas Special in which the thrilling adventures of the Eleventh Doctor (Matt Smith) and newlyweds Amy Pond (Karen Gillan) and Rory Williams (Arthur Darvill) will continue in a fun-filled and heartfelt festive story.
In the grand tradition of Doctor Who Christmas specials, this year the show has once again attracted stellar guest stars as veteran actor Michael Gambon (Harry Potter, The Singing Detective) and opera diva Katherine Jenkins, in her first acting role, join the Time Lord for what might be his most Christmassy adventure yet!
Arriving on set for her first day of filming, Katherine Jenkins said: "I'm over the moon to be involved in the Doctor Who Christmas Special – I can't quite believe it as it's a part of the family tradition at the Jenkins household. I heard the news that I got the role on my 30th birthday and it was the best birthday present ever!"
About the series, lead writer and executive producer, Steven Moffat, commented: "Oh, we're going for broke with this one. It's all your favourite Christmas movies at once, in an hour, with monsters and the Doctor and a honeymoon and – oh, you'll see. I've honestly never been so excited about writing anything. I was laughing madly as I typed along to Christmas songs in April. My neighbours loved it so much they all moved away and set up a website demanding my execution. But I'm fairly sure they did it ironically."
The Christmas special follows on from Matt Smith's first series as The Doctor, which attracted huge critical acclaim for Smith, his companion, Gillan, and lead writer Moffat, from press and legions of fans alike.
Ben Stephenson, Controller, BBC Drama Commissioning, said: "Matt Smith and Karen Gillan captivated audiences in their debut series and Doctor Who's clever twist on the much loved A Christmas Carol will thrill BBC One viewers this year with special guest stars Sir Michael Gambon and singing sensation Katherine Jenkins joining Amy and the Doctor for an unforgettable present!"
The series was co-commissioned by Ben Stephenson, Controller, BBC Drama Commissioning for BBC One, and Jay Hunt, Controller of BBC One. Steven Moffat is lead writer and executive producer with Piers Wenger and Beth Willis also executive producing.
Filming on the Christmas special will continue until August 2010.
BBC Press Office
Nou goed, het is geen volledig objectieve bron zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef Breuls het volgende:
The Christmas special follows on from Matt Smith's first series as The Doctor, which attracted huge critical acclaim for Smith, his companion, Gillan, and lead writer Moffat, from press and legions of fans alike.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
Vrijdag de laatste twee episodes van seizoen twee gekeken... Het blijft intens... Rose was echt de beste companion.
Er was iets moois gaande daar. En normaal gesproken hou ik helemaaaaal niet van jongetje+meisje=romantiek maar zij pasten gewoon bij elkaar. Martha met d'r onbeantwoorde verliefdheid en Donna met d'r grote bek waren heel wat minder leukquote:Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Daar ben ik het geheel mee eens.
Zij was de enigste die echt evenwicht bood ten opzichte van de Doc.
En ze was ook de leukste companion
quote:
quote:My neighbours loved it so much they all moved away and set up a website demanding my execution. But I'm fairly sure they did it ironically.
Nope, ik mag Amy ook welquote:Op maandag 12 juli 2010 22:00 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind Rose ook de leukste, maar ik ben ook fan van Amy. Al sta ik daar geloof ik redelijk alleen in. Ze is een ander soort companion, met minder diepgang, maar ik vind dat de band met The Doctor wel heel goed uitgespeeld wordt en ik denk dat die de komende seizoenen aan diepgang gaat winnen.
Ik wou eigenlijk wat anders schrijven. hoe ik daar aan kom, heb geen idee. Wat ik wou zeggen is dat moffat wat meer comic relief inbouwt, en lijkt me ook meer een man van running gags bijv (bow ties are cool. fezzes are cool). En Amy is een wat uitgaandere persoonlijkheid, waar dat goed bij werktquote:
Toch wel één van de meest vermakelijke comedy series ooit gemaaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef Breuls het volgende:
Ik wou al zeggen, als je dacht dat de Moff niet grappig was had ik je naar Coupling verwezen.
Veel titels ken ik niet, dus die zijn van de, hopelijk forthcoming, fifth series soundtrack.quote:The Madman with a Box (Prologue); An Untimely Arrival; I am the Doctor; Battle in the Skies; Amy; Liz, Lizards, Vampires and Vincent; This is Gallifrey / Vale Decem; Pandorica Suite; Song of Freedom; Doctor Who Theme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |