abonnement Unibet Coolblue
pi_83187491
Laat het ajb geen rory aflevering worden..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_83188042
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef dapluiz het volgende:
Lol
Te vet!!
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  Admin woensdag 23 juni 2010 @ 16:46:58 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83198825
SJA krijgt een vierde seizoen.

Opvallend is dat Julian Bleach, die in Torchwood The Ghostmaker en in Doctor Who Davros speelde, hiermee drie verschillende rollen in even zoveel DW-series heeft gespeeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:27:32 #129
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_83298366
Morgen is het alweer zo ver. De climax! en de laatste aflevering van het seizoen
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin vrijdag 25 juni 2010 @ 19:28:46 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83298417
Exciting!

Ik ga 'm overigens pas zondag kijken, of zaterdag laat, want ik ben weer eens de deur uit.

Van de week overigens The Eleventh Hour gekeken, en ik wil nog wat afleveringen zien, om de hints naar de finale te vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:28:58 #131
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_83298424
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef Breuls het volgende:
SJA krijgt een vierde seizoen.

Opvallend is dat Julian Bleach, die in Torchwood The Ghostmaker en in Doctor Who Davros speelde, hiermee drie verschillende rollen in even zoveel DW-series heeft gespeeld.
Heb je de vorige seizoenen gevolgd? Ik kan me herinneren dat niemand in dit topic het actief volgde. Ik heb altijd de intentie gehad om het nog een keer te proberen, maar het is er nooit van gekomen. Deze titel is echter wel wat prikkelend:
# 3: Death of the Doctor
by Russell T Davies
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:30:41 #132
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_83298501
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Morgen is het alweer zo ver. De climax! en de laatste aflevering van het seizoen
Oh ja, even een zak kaasknabbels halen voor morgen (tegenwoordig traditie hier )
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:37:56 #133
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_83301485
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef Breuls het volgende:
Exciting!

Ik ga 'm overigens pas zondag kijken, of zaterdag laat, want ik ben weer eens de deur uit.

Van de week overigens The Eleventh Hour gekeken, en ik wil nog wat afleveringen zien, om de hints naar de finale te vinden.
Wellicht hebben de korte rokjes van Amy wel een hoger doel. Ik zou er goed op letten!
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin vrijdag 25 juni 2010 @ 21:12:30 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83303295
Hehe

Ik vraag me wel af of de Duck Pond zonder ducks relevant is (en of het toevallig is dat Amy's achternaam Pond is), en of die blauwe gloed hier iets betekent:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:44:19 #135
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_83305012
Uiteindelijk denk ik dat het allemaal draait om Amy en dat zij "Prisoner one" is

Ergens lijkt het heel erg onlogisch en daarom is het in de beste traditie van Dr. Who weer wel heel logisch. Helemaal als je bedenkt dat er met het reizen in tijd voornamelijk in en rond haar tijd gesprongen wordt..
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:24:29 #136
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_83310131
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef Breuls het volgende:
Hehe

Ik vraag me wel af of de Duck Pond zonder ducks relevant is (en of het toevallig is dat Amy's achternaam Pond is), en of die blauwe gloed hier iets betekent:
[ afbeelding ]
Een pond zonder ducks is leeg. Net zoals Amy, want in feite is zij niet meer dan een omhulsel voor Omega die in de buurt van de Doctor probeert te komen om via de vernieting van de Tardis het hele universum te laten vergaan zodat alles bestaat uit de losse materie waaruit hij ook bestaat, en dat maakt hem dan de enige persoon in het universum en dus de heerser.
Eh....of het betekent iets heel anders.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin zaterdag 26 juni 2010 @ 00:41:50 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83313299
Net The Time of Angels/Flesh and Stone herkeken. Hier maakt hij ook de opmerking over de duck pond, alsof het relevant is. En hij vraagt Amy om terug te denken aan wat hij tegen haar zei toen ze zeven was. Dat is weird. Weirder: volgens mij is het the Doctor uit een andere tijdlijn, want (en ik herhaal hier eigenlijk gewoon wat al eens in dit topic is gezegd) in die specifieke scene heeft hij zijn jasje aan, terwijl hij die op dat moment kwijt is. Is hij uit, bijvoorbeeld, een evenement in The Big Bang teruggekomen naar de Byzantium om Amy een mentale hint te geven?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:42:45 #138
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_83313319
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Morgen is het alweer zo ver. De climax! en de laatste aflevering van het seizoen
19:05 begint ie, iets vroeger dan normaal
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:46:38 #139
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_83313458
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:41 schreef Breuls het volgende:
Net The Time of Angels/Flesh and Stone herkeken. Hier maakt hij ook de opmerking over de duck pond, alsof het relevant is. En hij vraagt Amy om terug te denken aan wat hij tegen haar zei toen ze zeven was. Dat is weird. Weirder: volgens mij is het the Doctor uit een andere tijdlijn, want (en ik herhaal hier eigenlijk gewoon wat al eens in dit topic is gezegd) in die specifieke scene heeft hij zijn jasje aan, terwijl hij die op dat moment kwijt is. Is hij uit, bijvoorbeeld, een evenement in The Big Bang teruggekomen naar de Byzantium om Amy een mentale hint te geven?
Dat zou wel heel vet zijn, als het seizoen ECHT zo heel erg op elkaar is ingespeeld. Dat zie je bijna nooit.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zaterdag 26 juni 2010 @ 00:50:13 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83313590
Uhuh, dat zou erg gaaf zijn. En erg Moffat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_83316455
Om even de dialoog waar het over gaat erbij te halen.
quote:
Doctor: River, gonna need your computer! octor rent weg zonder jasje*
Amy: Yeah... Clear.

Doctor: Amy, you need to start trusting me, it's never been more important.
Amy: But you don't always tell me the truth.
Doctor: If I always told you the truth, I wouldn't need you to trust me. (Jasje is hier zichtbaar)
Amy: Doctor, the crack in my wall... How can it be here?
Doctor: I don't know yet, but I'm working it out1. Now, listen, remember what I told you when you were seven?2
Amy: What did you tell me?
Doctor: No... No... That's not the point. You have to remember.

Amy: Remember what? Doctor? Doctor?
1. I don't know yet, but I'm working it out. Je hebt natuurlijk de conventionele betekenis van 'Geef me even en ik heb een idee', maar dat Smith hier zijn hoofd draait richting (vermoedelijk) waar 'hij' net naar toe is gegaan doet me denken. Valt natuurlijk samen met de 'Time can be rewritten', ook uit die episode.

2. Wat zei de Doctor eigenlijk voor een belangrijks tegen Amy toen ze 7 was? Niet heel veel, volgens mij. Ja, dat het een of andere idioot scary crack moet zijn, ofzo. Maar Amy heeft die kennis volgens mij nog wel. Swimming Pool in the Library zal 't niet zijn, en d'r staat me eigenlijk niets uiet TEH bij dat zo'n impact zou kunnen hebben.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 26 juni 2010 @ 03:04:56 #142
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_83316494
Moest ze wat hij vertelde niet herinneren, net zoals ze Rory zich moest herinneren? Niet WAT hij zei is belangrijk, maar DAT hij het zei?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_83318523
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 03:04 schreef wonderer het volgende:
Moest ze wat hij vertelde niet herinneren, net zoals ze Rory zich moest herinneren? Niet WAT hij zei is belangrijk, maar DAT hij het zei?
Het lijkt mij redelijk inherent aan iets herinneren dat er ook een 'wat' of sorts bij hoort.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 26 juni 2010 @ 10:34:07 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83319205
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 03:01 schreef Omentuva het volgende:
maar dat Smith hier zijn hoofd draait richting (vermoedelijk) waar 'hij' net naar toe is gegaan doet me denken.
Ja! Dat vergat ik te vermelden, maar dat viel me ook op.
quote:
2. Wat zei de Doctor eigenlijk voor een belangrijks tegen Amy toen ze 7 was? Niet heel veel, volgens mij. Ja, dat het een of andere idioot scary crack moet zijn, ofzo. Maar Amy heeft die kennis volgens mij nog wel. Swimming Pool in the Library zal 't niet zijn, en d'r staat me eigenlijk niets uiet TEH bij dat zo'n impact zou kunnen hebben.
Ik weet het ook niet, en ik heb TEH van de week nog gezien. Ook interessant; dat zij zich iets moest herinneren, had dat ook maar enig effect op wat er in Flesh and Stone gebeurde? Volgens mij niet, en dat is weer een suggestie dat het met de finale te maken heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 juni 2010 @ 15:01:34 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83326171
Nog een review van Flesh and Stone opgezocht, en deze analyse gevonden:
quote:
With a brusque "Later," the Doctor heads off after the others, leaving Amy sitting alone, eyes closed. And then, strangely, he's right back there again, holding Amy's hands and telling her she needs to start trusting him. The first time I watched the episode, this sequence seemed a bit odd and out of place, but I thought nothing more of it. It was only after subsequent viewings that I grasped what Steven Moffat is up to here. This isn't the same Doctor as the one who just left; it's all shot in extreme close-up, to disguise the fact, but if you look carefully you'll see that he's wearing a different watch, and a jacket (and not the same one that got taken by the Angels, either). He's quite different in manner, too, almost desperately tender as he tells Amy it's vital that she remembers what he told her when she was seven. Clearly this is a later Doctor who has crossed back into his own timeline here, for some dire reason to do with Amy's memories, which will be revealed at the appropriate time (probably in the season finale).

Steven Cooper
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:05:11 #146
244933 trovey
Nachtoele
pi_83326278
TUK, snel boodschappen doen, kattenbakken schoonmaken en rotzooi opruimen anders ben ik niet op tijd....tot na de uitzending.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:22:28 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83326761
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:01 schreef Breuls het volgende:
Nog een review van Flesh and Stone opgezocht, en deze analyse gevonden:
[..]
ik krijg ineens het idee dat dit hele seizoen 1 grote "brainfuck" gaat worden in de laatste episode
Krijg nu al kippevel bij het idee
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_83327707
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:22 schreef wdn het volgende:

[..]

ik krijg ineens het idee dat dit hele seizoen 1 grote "brainfuck" gaat worden in de laatste episode
Krijg nu al kippevel bij het idee
I like brainfucks. Brainfucks are good.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_83327761
En nog eens een originele brainfuck ook zo te lezen

Hierboven werd trouwens ergens hardop gedacht dat Prisoner Zero misschien Amy zou zijn, maar is het niet veel logischer als het the Doctor zelf is die aan de andere kant van Amy's kamer door de scheur heen keek? Hij heeft tot nu toe tenslotte bij iedere scheur er doorheen staan gluren, en hij is nu zelf de meestgezochte "schurk" van het universum, wat vziw overeenkomt met de omschrijving die in de eerste ep werd gegeven.

Heeft iemand de eps nog? Misschien kan die persoon even kijken welke kleur het oog achter de scheur was en welke kleur ogen the Doctor heeft?

Als dat waar is gaat DW dankzij Moffat meer de kant van de Twilight Zone op. Briljant!
  Admin zaterdag 26 juni 2010 @ 16:29:37 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_83328361
Het oog achter de scheur is van de Atraxi, niet van Prisoner Zero. Prisoner Zero was dat slang-achtige gebeuren. Overigens:



Dit is ook uit F&T; wat is dat oog op die monitor?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')