Ja. Makkelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gisteravond vis in de koelkast gelegd om te ontdooien. Vandaag geen kans gehad om te gebruiken.
Kan ik dat morgenavond klaarmaken?
dat zeg ik!! want als het haring is is dat niet super om ff te bakkenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hier heeft TS ook niets aan. welles/nietes![]()
eerst zeggen welke vis het is en wat je ermee wilt doen aub
Dan zou ik het vandaag koken en morgen de rest doenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het is Panga filet (oid) en ik wil er visballetjes van maken.
nou dat zal toch wel lukken toch morgen..quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Warmwatervis is veel minder gevaarlijk. Panga is dat. Zeevis uit koud water zoals kabeljauw bederft vele malen sneller...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Da;s weer een heel ander verhaal. Ik koop et ook niet, maar ik zag een rapport van de VWA dat het met de vervuiling van panga erg meevalt. Alhoewel het inderdaad vissen zijn die in vietnam in moddeproelen gekweekt worden..quote:
Koolvis maakt me altijd een beetje verdrietig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Mijn kindjes (wij ook trouwens) vinden het lekker. Verder eten we weinig vis eik.
lusten alleen kabeljauw, en koolvis enzo verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop