Kan best, heb er helemaal geen verstand van vraagprijs verlaagd met 50 euro, bieden staat vrij.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef smegmanus het volgende:
Veel te veel geld voor een 2 jaar oude laptop zonder garantie en een ralle accu.
Is goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef timkoenderink het volgende:
Ik heb wel intresse maar moet dan morgen even kijken hoeveel geld ik heb, moet nog wat dingen kopen en kijken of ik dan uitkom met het geld wat ik heb.
Ik laat morgen avond meer van me hore, PM me even als het ding al weg is anders al die moeite voor niks!
Danku
Hij haalt waarschijnlijk zijn OS eraf omdat hij voor de license key heeft betaald, Zodat jij dus niet op zijn betaalde spullen komt te werdenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:55 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan het zijn dat je er geen OS bij levert? HP levert voor zover ik weet geen laptops zonder OS>
weet niet precies wat je bedoelt, maar een OEM-versie, die je krijgt bij aanschaf, is onlosmakelijk verbonden met de laptop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef timkoenderink het volgende:
Hij haalt waarschijnlijk zijn OS eraf omdat hij voor de license key heeft betaald, Zodat jij dus niet op zijn betaalde spullen komt te werden.
Nee hoor, kan je d'r gewoon afdonderen (Ik wel) ..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
weet niet precies wat je bedoelt, maar een OEM-versie, die je krijgt bij aanschaf, is onlosmakelijk verbonden met de laptop.
Natuurlijk kan datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Nee hoor, kan je d'r gewoon afdonderen (Ik wel) ..
Als windows XP erop draait dan lieg je over de 4GB RAM, windows XP kan niet meer dan 3,2 RAM draaien. Weet niet waarom maar 't is gewoon klote!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:48 schreef men.mulder het volgende:
Oh, ik zie net dat er nog wel een licentie van windows vista business onder op de laptop zit. Ik wacht op een bod van 150 dan mag hij weg. Mijn eigen Windows 7 licentie wil ik liever niet mee leveren daarom lever ik het zonder OS. Of als je wilt kan ik er wel XP opzetten.
Maar daarom kan ik er nog wel XP opzetten (wordt niet benut), er zit nu Windows 7 op 64-bit. En hij gaat niet voor minder weg, ben je van plan op te halen of verzenden?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:16 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Als windows XP erop draait dan lieg je over de 4GB RAM, windows XP kan niet meer dan 3,2 RAM draaien. Weet niet waarom maar 't is gewoon klote!
Ik zou 'm wel willen hebben maar ben nu niet veel rijker dan 120,-. Ik heb wel een baantje dus zou spoedig geld moeten krijgen (Woensdag +10,- voor werk rondom huis) Etc, achja laat 't maar horen!
Waar is die op te halen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |