Belmiep bij een grote ziektekostenverzekeraar (maar dan wel inbound en niet commercieel hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een baan.
Wat voor baan hoop je ST?
Gauw, regel dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is cool.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Belmiep bij een grote ziektekostenverzekeraar (maar dan wel inbound en niet commercieel hoor)
Toen ik na 4 jaar inbound servicetelefoontjes ineens ook commercieel outbound moest gaan bellen heb ik mijn toenmalige baas heel hard uitgelachenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is cool.Inbound sowieso.
Ik had een cursus gehad voor outbound, maar dat is echt een hel. Het ergste is nog dat je serieus je eigen "leugens" gaat geloven.
Ja, dat is het belangrijkst, als het niet goed voelt hou je het waarschijnlijk ook niet lang vol en dan is het loon leuk, maar dan ben je helemaal niet blij met je werk (en jezelf)quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het ook niet doen, ik wilde het proberen omdat het ongeveer het 3 dubbele betaalde voor mij. Maar het voelde echt niet goed.
Wat een goed plan!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef Marvelous het volgende:
Zo maar eens boodschappen doen!! eindelijk een beetje rust in de supermarkt!
In me eentje is niet erg hoor, maar ik moet nog koken... (krijg bezoek) en vanavond gewoon weer werken, nog veel wasjes draaien! dus druk druk druk,quote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een goed plan!
Of even op het strand gaan zitten jij (in je eentje)
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gauw, regel dat!en danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know...maar zon! En strandquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
In me eentje is niet erg hoor, maar ik moet nog koken... (krijg bezoek) en vanavond gewoon weer werken, nog veel wasjes draaien! dus druk druk druk,
huishouden gaat niet vanzelf he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |