abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82769558
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Brerius het volgende:

[..]

Nee Kluivert_Vandervaart is een geweldig iemand die alles realistisch inziet
Had hem als "kenner" wel hoog inzitten... tot vandaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82769564
cruyff denkt ook gewoon dat nederland het vermogen heeft om de halve finale te bereiken, en we kunnen wel constateren dat cruyff een baas is in de voetbal wereld.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:02:01 #103
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_82769580
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef MafLander het volgende:

[..]

bron?
Telegraaf .nl
  maandag 14 juni 2010 @ 00:02:07 #104
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_82769586
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Brerius het volgende:

[..]

Nee Kluivert_Vandervaart is een geweldig iemand die alles realistisch inziet
Realisme is nauw verbonden aan nuance... iets dat bij zowel u als Kluivert_Vandervaart erg ver te zoeken is!
pi_82769606
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Brerius het volgende:

[..]

Telegraaf .nl
Televaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82769649
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef minutenman het volgende:

[..]

ik dacht dat 2008 al die pessimistische bitches de mond snoerde.
Lekker pessimistisch zijn is natuurlijk erg makkelijk. Voor elk land geldt dat de 'kans' dat ze wereldkampioen worden een stuk kleiner is dan de 'kans' dat ze dat niet worden. Natuurlijk is Nederland geen topfavoriet, maar volstrekt kansloos voor de titel zijn ze toch echt ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 juni 2010 @ 00:04:28 #107
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82769692
Het lijkt me heel vervelend een WK volgen als je zo minderwaardig over je nationale elftal denkt.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:05:10 #108
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_82769719
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Brerius het volgende:

[..]

Telegraaf .nl
Juist

De enige manier waarop Robben dit WK niet meer in actie komt is als we na 2 wedstrijden al zijn uitgeschakeld. En NL komt echt de poule wel door, al is het met hangen en wurgen.

Wat er daarna gebeurt zien we dan wel
  maandag 14 juni 2010 @ 00:06:36 #109
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_82769778
-

[ Bericht 99% gewijzigd door MafLander op 14-06-2010 00:07:29 ]
pi_82769783
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lekker pessimistisch zijn is natuurlijk erg makkelijk. Voor elk land geldt dat de 'kans' dat ze wereldkampioen worden een stuk kleiner is dan de 'kans' dat ze dat niet worden. Natuurlijk is Nederland geen topfavoriet, maar volstrekt kansloos voor de titel zijn ze toch echt ook niet.
Dat is ook zo, maar Nederland is wel duidelijk ergens op te pakken en relatief kwetsbaar. Afhankelijk ook hoe de tegenstander erop inspeelt.

Van Spanje kun je dat bijvoorbeeld niet zeggen op voorhand.
pi_82769823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Had hem als "kenner" wel hoog inzitten... tot vandaag
Duitsland is gewoon een grote favoriet voor de titel. Daarbij is Nederland natuurlijk geen favoriet. En als ik zeg dat Denemarken morgen kansen heeft, is dat gewoon realistisch.

Hoogmoed komt voor de val, dus vind je het zo raar dat ik Nederland niet tot de favorieten reken? Ik bedoel, hoe vaak dachten veel Nederlanders wel niet dat Nederland één van de grote favorieten was?

Je moet eerst als team 90 minuten vechten en vooral realistisch blijven. Doe je dat en blijf je geconcentreerd spelen, dan heb je een kans om van je tegenstander te winnen.
Hoe goed je ook speelt, je moet altijd rekening houden dat er een onverwachte vrije trap of een zondagsschot van de tegenstander kan plaats vinden en dat je dan 'gewoon' 0-1 achter komt.
En als Nederland-zijnde wordt het dan natuurlijk verdomd lastig om terug te komen.
Dit zeg ik, omdat Nederland dan 'wel is' de koppies laat hangen of het elftal bezwijkt onder de van te voren door iedereen opgevoerde druk op het elftal.

[ Bericht 45% gewijzigd door Kluivert_Vandervaart op 14-06-2010 00:13:29 ]
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82769879
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar Nederland is wel duidelijk ergens op te pakken en relatief kwetsbaar. Afhankelijk ook hoe de tegenstander erop inspeelt.

Van Spanje niet nee. Maar van landen als Argentinië en Engeland kan ik dat nu al wel zeggen. Duitsland had een prima wedstrijd, maar die moet ik ook nog zien tegen een fatsoenlijk tegenstander.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 juni 2010 @ 00:08:57 #113
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82769881
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Het is ook allemaal niet te voorspellen van tevoren, want wat als onze verdediging er opeens bijna foutloos staat als het er toe doet? Dat is niet uit te sluiten.
pi_82769912
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Duitsland is gewoon een grote favoriet voor de titel. Daarbij is Nederland natuurlijk geen favoriet. En als ik zeg dat Denemarken morgen kansen heeft, is dat gewoon realistisch.
Toch denk ik dat de centrale verdedigers van de Duitsers ook erg kwetsbaar blijken, wanneer ze tegen topspitsen spelen.

Ik denk dat Nederland en Duitsland beide outsiders zijn.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:10:45 #115
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_82769955
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:04 schreef Torrio het volgende:
Het lijkt me heel vervelend een WK volgen als je zo minderwaardig over je nationale elftal denkt.
Sommige mensen hebben een van te voren dergelijke pessimistische kijk op bepaalde aspecten nodig om meer van een overwinning te kunnen genieten. Ze praten (en geloven ook echt) zichzelf aan waar ze zelf het meest voor vrezen zodat de blijdschap van een victory meer impact zal hebben.

Maar ondertussen is het ook gewoon een schreeuw om aandacht. Je ziet het in het dagelijks leven al bij de 50 jarige huisvrouwen die iedere maandag ochtend in de wachtkamer bij de huisarts zitten omdat ze zichzelf een pijntje aanpraten. Of de eenzame 40 jarige weduwe op de markt zaterdag ochtend, die zich plots in ieder gesprek mengt in de hoop een rol van betekenis te kunnen spelen.
Dit zijn gewoon simpele reacties aangewakkerd door de hersenen die zichzelf in bescherming proberen te nemen.

Het echt realistische denkvermogen is gebaseerd op relevante statistische cijfers, die zullen altijd statische cijfers bevatten. De humane emotie is wat dat betreft een ernstige ruis in dat aspect.

Ik stel dan ook gewoon voor om de eerste paar wedstrijden af te wachten, en aan de hand daarvan een oordeel te vellen. Tevens zou het ook handig zijn om naar de progressies van andere topfavoriete clubs te kijken.
pi_82769983
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef Torrio het volgende:

[..]

Het is ook allemaal niet te voorspellen van tevoren, want wat als onze verdediging er opeens bijna foutloos staat als het er toe doet? Dat is niet uit te sluiten.
Natuurlijk heb je die zekerheden nooit, maar de vrij zwakke achterlinie is voor Nederland een thema en een veel uitgesproken zorg, terwijl dat bij de Spanjaarden niet speelt en ook niet nodig is.
pi_82770005
quote:

[..]

nederland word zeker wel als kanshebber gezien voor de titel dit jaar, om dan te horen dat nederland kwaliteit onderdoet tegen landen zoals denemarken, kameroen en japan vind ik weer onrealistisch. nederland heeft gewoon een van de sterkste aanvallen dit jaar, denemarken een van de sterkste verdedigingen. ik kan niet wachten.
pi_82770026
quote:

[..]

1 wedstrijd zegt nog NIKS. Je moet er 6 spelen voordat je in de finale komt.

Denemarken is zeker niet kansloos. Maar ik schat ons elftal toch hoger in. Het overgrote deel van ons elftal is van wereldklasse. Van Denemarken niveau'tje eredivisie.

Verdediging is en blijft ruk. No doubt 'bout that. Maar de aanval is de beste verdediging. Tegen landen als Brazilië, Spanje en Argentinië zullen we het waarschijnlijk niet redden.

Maar Denemarken? Kom op zeg Als je dit verliest, kan je net zo goed je koffers alvast pakken.
pi_82770103
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:12 schreef minutenman het volgende:

[..]

nederland word zeker wel als kanshebber gezien voor de titel dit jaar, om dan te horen dat nederland kwaliteit onderdoet tegen landen zoals denemarken, kameroen en japan vind ik weer onrealistisch. nederland heeft gewoon een van de sterkste aanvallen dit jaar, denemarken een van de sterkste verdedigingen. ik kan niet wachten.
Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.
pi_82770130
3-0 voor Denemarken, ik ga naakt door de stad rennen als Denemarken verliest. PM voor pics, dan sta je op de gastlijst.
pi_82770154
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.
en die namen zijn ruk in het westerse helft van de wereld.
pi_82770160
quote:

[..]

Maar dan noem je ook wereldvedettes uit een topland.
pi_82770191
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef ThePianoMan het volgende:
3-0 voor Denemarken, ik ga naakt door de stad rennen als Denemarken verliest. PM voor pics, dan sta je op de gastlijst.
Ik PM mijn adres wel voor je eindpunt

Qua vrouwelijk schoon wint Denemarken het by far
  maandag 14 juni 2010 @ 00:17:23 #124
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_82770199
quote:

[..]

Sorry hoor, dat je respect hebt voor iemand mening is natuurlijk een vereiste... maar dit gaat toch echt iets te ver.

Graag verwijs ik je door naar mijn bovenstaande bericht.

De absurde reacties hier worden me nu een beetje teveel.
Een goede nacht!
pi_82770235
quote:

[..]

Je bent niet goed jonguh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')