Had hem als "kenner" wel hoog inzitten... tot vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Brerius het volgende:
[..]
Nee Kluivert_Vandervaart is een geweldig iemand die alles realistisch inziet![]()
![]()
![]()
Realisme is nauw verbonden aan nuance... iets dat bij zowel u als Kluivert_Vandervaart erg ver te zoeken is!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Brerius het volgende:
[..]
Nee Kluivert_Vandervaart is een geweldig iemand die alles realistisch inziet![]()
![]()
![]()
Lekker pessimistisch zijn is natuurlijk erg makkelijk. Voor elk land geldt dat de 'kans' dat ze wereldkampioen worden een stuk kleiner is dan de 'kans' dat ze dat niet worden. Natuurlijk is Nederland geen topfavoriet, maar volstrekt kansloos voor de titel zijn ze toch echt ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef minutenman het volgende:
[..]
ik dacht dat 2008 al die pessimistische bitches de mond snoerde.
Juistquote:
Dat is ook zo, maar Nederland is wel duidelijk ergens op te pakken en relatief kwetsbaar. Afhankelijk ook hoe de tegenstander erop inspeelt.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker pessimistisch zijn is natuurlijk erg makkelijk. Voor elk land geldt dat de 'kans' dat ze wereldkampioen worden een stuk kleiner is dan de 'kans' dat ze dat niet worden. Natuurlijk is Nederland geen topfavoriet, maar volstrekt kansloos voor de titel zijn ze toch echt ook niet.
Duitsland is gewoon een grote favoriet voor de titel. Daarbij is Nederland natuurlijk geen favoriet. En als ik zeg dat Denemarken morgen kansen heeft, is dat gewoon realistisch.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had hem als "kenner" wel hoog inzitten... tot vandaag
Van Spanje niet nee. Maar van landen als Argentinië en Engeland kan ik dat nu al wel zeggen. Duitsland had een prima wedstrijd, maar die moet ik ook nog zien tegen een fatsoenlijk tegenstander.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar Nederland is wel duidelijk ergens op te pakken en relatief kwetsbaar. Afhankelijk ook hoe de tegenstander erop inspeelt.
Van Spanje kun je dat bijvoorbeeld niet zeggen op voorhand.
Het is ook allemaal niet te voorspellen van tevoren, want wat als onze verdediging er opeens bijna foutloos staat als het er toe doet? Dat is niet uit te sluiten.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar Nederland is wel duidelijk ergens op te pakken en relatief kwetsbaar. Afhankelijk ook hoe de tegenstander erop inspeelt.
Van Spanje kun je dat bijvoorbeeld niet zeggen op voorhand.
Toch denk ik dat de centrale verdedigers van de Duitsers ook erg kwetsbaar blijken, wanneer ze tegen topspitsen spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een grote favoriet voor de titel. Daarbij is Nederland natuurlijk geen favoriet. En als ik zeg dat Denemarken morgen kansen heeft, is dat gewoon realistisch.
Sommige mensen hebben een van te voren dergelijke pessimistische kijk op bepaalde aspecten nodig om meer van een overwinning te kunnen genieten. Ze praten (en geloven ook echt) zichzelf aan waar ze zelf het meest voor vrezen zodat de blijdschap van een victory meer impact zal hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:04 schreef Torrio het volgende:
Het lijkt me heel vervelend een WK volgen als je zo minderwaardig over je nationale elftal denkt.
Natuurlijk heb je die zekerheden nooit, maar de vrij zwakke achterlinie is voor Nederland een thema en een veel uitgesproken zorg, terwijl dat bij de Spanjaarden niet speelt en ook niet nodig is.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet te voorspellen van tevoren, want wat als onze verdediging er opeens bijna foutloos staat als het er toe doet? Dat is niet uit te sluiten.
nederland word zeker wel als kanshebber gezien voor de titel dit jaar, om dan te horen dat nederland kwaliteit onderdoet tegen landen zoals denemarken, kameroen en japan vind ik weer onrealistisch. nederland heeft gewoon een van de sterkste aanvallen dit jaar, denemarken een van de sterkste verdedigingen. ik kan niet wachten.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een grote favoriet voor de titel. Daarbij is Nederland natuurlijk geen favoriet. En als ik zeg dat Denemarken morgen kansen heeft, is dat gewoon realistisch.
1 wedstrijd zegt nog NIKS. Je moet er 6 spelen voordat je in de finale komt.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:12 schreef minutenman het volgende:
[..]
nederland word zeker wel als kanshebber gezien voor de titel dit jaar, om dan te horen dat nederland kwaliteit onderdoet tegen landen zoals denemarken, kameroen en japan vind ik weer onrealistisch. nederland heeft gewoon een van de sterkste aanvallen dit jaar, denemarken een van de sterkste verdedigingen. ik kan niet wachten.
en die namen zijn ruk in het westerse helft van de wereld.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.
Maar dan noem je ook wereldvedettes uit een topland.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik wel dat zeker Japan kwalitatief veel meer in huis heeft dan Nederland. Jongens als Tamada, Okubo en Kawaguchi zijn toch enorm grote namen in het Aziatische circuit.
Ik PM mijn adres wel voor je eindpuntquote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef ThePianoMan het volgende:
3-0 voor Denemarken, ik ga naakt door de stad rennen als Denemarken verliest. PM voor pics, dan sta je op de gastlijst.
Sorry hoor, dat je respect hebt voor iemand mening is natuurlijk een vereiste... maar dit gaat toch echt iets te ver.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |