Ja, Solskjaer is onlangs nog recordinternational geworden voor de Denen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef PS2BuyCenter het volgende:
ZitSolksjaer
Nog in de selectie van Denemarken?
Om na 60 minuten van het veld te strompelen. En Rooney is een beer, Robben een mietje. van Marwijk zal geen risico nemen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Rooney toen hij ineens tegen Bayern in het veld stond.
Hopelijk wel. Laten we nou niet verder denken dan de groepsfase, dat is namelijk de arrogantie die Oranje parten speelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef minutenman het volgende:
[..]
hopelijk niet, robben is essentieel bij latere wedstrijden.
3 - 0 overigens, van der wiel
In dat geval wordt het 5-0. Doelpunt Elia erbij.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef Brerius het volgende:
[..]
Nee mannetje ze kunnen DEUTSCHLAND niet na doen
ik zeg 2- 1
Precies.... ik denk dat we blij mogen zijn als we de groepsfase overleven tbhquote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Laten we nou niet verder denken dan de groepsfase, dat is namelijk de arrogantie die Oranje parten speelt.
psssttt.. het is een Noorquote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, Solskjaer is onlangs nog recordinternational geworden voor de Denen.
Ik vind het al een enorme prestatie dat we ons met dit materiaal überhaupt geplaatst hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Precies.... ik denk dat we blij mogen zijn als we de groepsfase overleven tbh
Dat zowiezo.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Precies.... ik denk dat we blij mogen zijn als we de groepsfase overleven tbh
Als die Denen de Australiers na doen wel, maar dat verwacht ik nietquote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef Brerius het volgende:
[..]
Nee mannetje ze kunnen DEUTSCHLAND niet na doen
ik zeg 2- 1
oranje heeft wel voor hetere vuren gestaan, die poule is een eitje gezien nederland gewoon kwaliteit-spelers heeft, en ook nog eens goed speelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Laten we nou niet verder denken dan de groepsfase, dat is namelijk de arrogantie die Oranje parten speelt.
Verder ook niet raar, met de beste aanval ter wereldquote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik vind het al een enorme prestatie dat we ons met dit materiaal überhaupt geplaatst hebben.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doelman die een hattrick scoort op een WK?![]()
Veilige belofte maak je nu
Precies, en Robben juist is daar een essentiële schakel in. Dick heeft het groene licht gegeven, gaan met die banaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verder ook niet raar, met de beste aanval ter wereld
Beste aanval ter wereldquote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verder ook niet raar, met de beste aanval ter wereld
heerenveenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
NL-DEN is net zoals Ajax tegen Heerenveen. Meestal winnen ze wel, maar Denemarken kan soms verassend uit de hoek komen en met een gefrustreerde Sneijder is het NL elftal waardeloos..
Ooh natuurlijk ken ik die spelers wel. Maar collectief schat ik ons hoger in.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Beste aanval ter wereld
Jij hebt zeker nog nooit Messi gezien he? Of torres+Villa?
Die huilebalken van Nederland mogen nog niet in de schaduw staan van dat type spelers
Ach, veel Nederlanders houden van dromen, maar ze weten wel dat Nederland echt geen WereldKampioen gaat worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Beste aanval ter wereld
Jij hebt zeker nog nooit Messi gezien he? Of torres+Villa?
Die huilebalken van Nederland mogen nog niet in de schaduw staan van dat type spelers
En wat krijg ik van jou als Nederland met 2-1 wint?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
SpekNek als NL niet wint met 12-0
ga ik je een bitchslap geven
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef Torrio het volgende:
Als Ibrahimovic op tijd fit is kan hij de Denen langs Nederland schieten.
'74 Ibra 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |