quote:Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Flammie het volgende:
Kunnen ze het niet winnen op basis van argumenten gaan ze schelden
Veel plezier nog na de wedstrijd... Veel plezier met jullie eeuwig lege prijzenkast
Opquote:Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Flammie het volgende:
Veel plezier nog na de wedstrijd... Veel plezier met jullie eeuwig lege prijzenkast
Hij is niet leeg mattie.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Flammie het volgende:
Echt dat jij hier je plezier uit haalt gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Flammie het volgende:
Het is natuurlijk onzin om te beweren dat Denemarken een serieuze tegenstander is. We kunnen nog drie elftallen opstellen die beter zijn dan het Deense elftal.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
Ik support Oranje hoor... ik bekijk het alleen met een realistische blik... Jullie leggen mij in de mond dat ik Oranje haat maar dat is helemaal niet zo... Ik zal ze supporten maar ik denk niet dat ze ver gaan komen omdat er niet genoeg kwaliteit op het veld staat... Vooral achterin is het behelpen
Niet overdrijven nou...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin om te beweren dat Denemarken een serieuze tegenstander is. We kunnen nog drie elftallen opstellen die beter zijn dan het Deense elftal.
Rommedahl is snel en daarom zal Gio het lastig gaan krijgenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin om te beweren dat Denemarken een serieuze tegenstander is. We kunnen nog drie elftallen opstellen die beter zijn dan het Deense elftal.
"Realistisch"quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
Ik support Oranje hoor... ik bekijk het alleen met een realistische blik... Jullie leggen mij in de mond dat ik Oranje haat maar dat is helemaal niet zo... Ik zal ze supporten maar ik denk niet dat ze ver gaan komen omdat er niet genoeg kwaliteit op het veld staat... Vooral achterin is het behelpen
Dat dachten we ook tegen Rusland weet je nogquote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
En op het middenveld is het ook niet om over naar huis te schrijven. Maargoed, dat geeft wel aan hoe slecht Denemarken wel niet is.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met een wereldcoach die Nederland door en door kent.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dat dachten we ook tegen Rusland weet je nog
Ik heb in samenwerking met de TU Delft de volgende formule empirisch vastgesteld waaruit blijkt dat Nederland zonder problemen kampioen gaat worden. Na zorgvuldige analyse van de kwalificatiereeks is gebleken dat het scoreverloop van beide partijen in een wedstrijd van het Nederlands elftal zich als volgt verhoudt: y = 2x + w.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Rommedahl is snel en daarom zal Gio het lastig gaan krijgenIk denk dat er 2 tegentreffers komen maar dat wij er zelf ook eentje zullen maken...
Jawel, maar de Coach staat naast het veld.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met een wereldcoach die Nederland door en door kent.
Rusland was ook beter (3-1)quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb in samenwerking met de TU Delft de volgende formule empirisch vastgesteld waaruit blijkt dat Nederland zonder problemen kampioen gaat worden. Na zorgvuldige analyse van de kwalificatiereeks is gebleken dat het scoreverloop van beide partijen in een wedstrijd van het Nederlands elftal zich als volgt verhoudt:
y = 2x + w. Hierin is y het aantal Nederlandse doelpunten, x het aantal doelpunten van de tegestander, en w een random variable die altijd groter is dan 1. Derhalve kan je constateren dat elke wedstrijd met minstens 3-1 gewonnen gaat worden. Ik zie echt niet in hoe Denemarken Nederland gaat verslaan, dat is hetzelfde als zeggen dat je zwaartekracht kan opheffen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Rusland was ook beter (3-1)
Tunesie is van gelijkwaardig niveau als NLD (1-1)
Australie won van Nederland door slimmer spel (2-1)
etc etc
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Hij heeft wel gelijk. Denk dat ze de groupfase wel overleven ; maar dat ze er daarna vrij snel uitliggen. Er zijn gewoon veel landen die net iets beter zijn. Portugal,Spanje,Duitsland,Engeland, Argentinië , Brazilie...vind ik allemaal een betere kans hebben dan Nederland..en dat is realisme. Ik ben fan van NL, daar niet van maar ik denk toch niet dat ze ook echt ver komen.quote:
Ik onthoud jouw naam voor als we in de finale staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nederland heeft echt niks te zoeken op het WK behalve voor de sfeer natuurlijk want Oranje is altijd leuk om te zien voor ons Nederlanders natuurlijkMaar ver komen... nee dat gaat er niet in zitten
Dat is helemaal geen realisme kneus, dat is bang zijn zijn voor verlies en daarom jezelf maar vroegtijdig indekken. Nederland heeft een betere selectie dan Portugal, Duitsland en Engeland. En getuige de oefenwedstrijden en kwalificatiereeks staat het team ook goed. Ik zie niet in welk land Nederland überhaupt kan afstoppen, ik denk dat we zonder tegendoelpunt de finale bereiken.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Denk dat ze de groupfase wel overleven ; maar dat ze er daarna vrij snel uitliggen. Er zijn gewoon veel landen die net iets beter zijn. Portugal,Spanje,Duitsland,Engeland, Argentinië , Brazilie...vind ik allemaal een betere kans hebben dan Nederland..en dat is realisme. Ik ben fan van NL, daar niet van maar ik denk toch niet dat ze ook echt ver komen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Flammie het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitNederland heeft echt niks te zoeken op het WK behalve voor de sfeer natuurlijk want Oranje is altijd leuk om te zien voor ons Nederlanders natuurlijk
Maar ver komen... nee dat gaat er niet in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |