nog een keer bellen dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Sh0t het volgende:
Al gedaanhelaas niet zo schappelijk als in jouw tijd daar blijkbaar.
Ze waren niet altijd beschikbaar, dan kon het niet, maar als ze er waren dan deden we er niet zo moeilijk over. Als het al een tijdje geleden is dat je gebeld hebt dan kan het misschien wel de moeite waard zijn om nog eens te bellen of een mailtje te sturen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef Sh0t het volgende:
Al gedaanhelaas niet zo schappelijk als in jouw tijd daar blijkbaar.
Kan dat via logitech? Een vervangende sub voor een Z-5300, that is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze waren niet altijd beschikbaar, dan kon het niet, maar als ze er waren dan deden we er niet zo moeilijk over. .
Beste Drommelsch85,quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb nog satelites liggen van de Z-5300. Zien er aardig hetzelfde uit als je het mij vraagt.. Je aansluiting is ook hetzelfde (gewone tulpstekker). PM me er even over, dan kunnen we een prijs bepalen.
[ afbeelding ]
Als iemand aan de andere kant mij weer aan een werkende sub kan helpen voor een Z-5300
[..]
Kan dat via logitech? Een vervangende sub voor een Z-5300, that is.
Je mag de complete set van me overnemen, ik heb dus alleen geen subwoofer en waarschijnlijk voor jouw Z-5500 geen passende controlunit. Verder zou je die satelites zó kunnen gebruiken..quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:54 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Beste Drommelsch85,
Ik heb echt de complete set nodigAlthans, dat wil ik graag
.
En @ de rest, wederom gebeld naar Logitech, maar ze hadden er geen meer liggen werd me verteld
Ik doelde op de Z-5500quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Je mag de complete set van me overnemen, ik heb dus alleen geen subwoofer en waarschijnlijk voor jouw Z-5500 geen passende controlunit. Verder zou je die satelites zó kunnen gebruiken..
Ik bedoelde dus te zeggen dat de satelites die ik heb ook werken op de Z-5500. En die doen het goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Ik doelde op de Z-5500![]()
maar toch bedankt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus te zeggen dat de satelites die ik heb ook werken op de Z-5500. En die doen het goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |