Wat zit je mijn quote te veranderen, smiecht!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken op Fok! #473 Izin - Seizoen
Iesh Koeltoer!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je mijn quote te veranderen, smiecht!
Dat is mogelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het schema niet, dus weet niet of het kan
Maar Duitsland speelt aanvallend gewoon sterk, constante druk. Die rode kaart was onnodig
Mijn laptop doet raar maar ik kwam snel in, dus dankquote:
sorry?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef siddha het volgende:
[..]
Mijn laptop doet raar maar ik kwam snel in, dus dank
pfff maar emel is zo engquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Julis het volgende:
We hadden toch al een monopolymeet? En Ayça, jij moet eerst nog een SS-meet houden met Emel!
Veel plezier.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
pfff maar emel is zo engjij moet meekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Julis op 13-06-2010 22:33:34 ]
Nee ik meen hetquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Veel plezier.Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jippiequote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is mogelijk. Duitsland zit in groep D, Nederland in groep E.
[ afbeelding ]
Jammer voor Pim Verbeek en Australië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |