Wat zit je mijn quote te veranderen, smiecht!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken op Fok! #473 Izin - Seizoen
Iesh Koeltoer!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je mijn quote te veranderen, smiecht!
Dat is mogelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het schema niet, dus weet niet of het kan
Maar Duitsland speelt aanvallend gewoon sterk, constante druk. Die rode kaart was onnodig
Mijn laptop doet raar maar ik kwam snel in, dus dankquote:
sorry?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef siddha het volgende:
[..]
Mijn laptop doet raar maar ik kwam snel in, dus dank
pfff maar emel is zo engquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Julis het volgende:
We hadden toch al een monopolymeet? En Ayça, jij moet eerst nog een SS-meet houden met Emel!
Veel plezier.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
pfff maar emel is zo engjij moet meekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Julis op 13-06-2010 22:33:34 ]
Nee ik meen hetquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Veel plezier.Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jippiequote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is mogelijk. Duitsland zit in groep D, Nederland in groep E.
[ afbeelding ]
Jammer voor Pim Verbeek en Australië.
WTF AYCA! Dit meen je toch niet. Ik ben heel anders in het echt hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
pfff maar emel is zo engjij moet meekomen
Emel is idd normaal in het echt hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTF AYCA! Dit meen je toch niet. Ik ben heel anders in het echt hoor.
Jou erbij dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee! Dat is vrouwonvriendelijk. En Ayça is lief
!
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee! Dat is vrouwonvriendelijk. En Ayça is lief
!
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel met je laatste post, ik hoefde dus niet te zoekenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja die gesprekken zijn erg normaalquote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel is idd normaal in het echt hoor![]()
Iig tijdens onze diepe msn-gesprekken
Oh zoquote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef siddha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel met je laatste post, ik hoefde dus niet te zoeken
Msn staat ook niet gelijk aan het echte leven he Rookert..quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel is idd normaal in het echt hoor![]()
Iig tijdens onze diepe msn-gesprekken
Maar alles goed?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef siddha het volgende:
Ik bedoel met je laatste post, ik hoefde dus niet te zoeken
Koel verhaaltje, zuster.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nog even een kleine aanvulling.
Emel xxxxxxx heeft een boete van ¤ 0.15 nog niet betaald d.d. 08-03-10.
Ik baal er een beetje van dat ik word lastig gevallen met jouw te laat ingeleverde boek. Kun je die boete z.s.m. betalen?
Ja, maar stenigen in Nederland kunnen ze toch niet doenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/opinie/(...)d_al_volop_toegepast
hmm voglens mij had ik ook nog ergens een boek liggen die te laat isquote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nog even een kleine aanvulling.
Emel xxxxxxx heeft een boete van ¤ 0.15 nog niet betaald d.d. 08-03-10.
Ik baal er een beetje van dat ik word lastig gevallen met jouw te laat ingeleverde boek. Kun je die boete z.s.m. betalen?
Het boek dat.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef Gratau het volgende:
[..]
hmm voglens mij had ik ook nog ergens een boek liggen die te laat is
morgen maar even brengen dus
Kom je ook?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
Bilmiyorem is best schattig, jullie kunnen vast met elkaar giechelen
14 15 of 16quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef Gratau het volgende:
[..]
nee volgens mij niet sorry welke hoofdstukken?
16 heb ik vrijdag nog gekregenquote:
geeft niet.. maar kun je het heel miss voor zaterdag ofzo zendenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Gratau het volgende:
[..]
16 heb ik vrijdag nog gekregenalleen heb mn boeken op school laten liggen dus sorry ...
15 heb ik niet en 14 miss ergens tussen, moet je me even helpen herinneren als ik hier weer benquote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geeft niet.. maar kun je het heel miss voor zaterdag ofzo zenden
en 16?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:47 schreef Gratau het volgende:
[..]
15 heb ik niet en 14 miss ergens tussen, moet je me even helpen herinneren als ik hier weer ben
Oh, dat hoef niet hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan doen we het vroeger voor jou..(maar dan moet je wel komen)
Toch moet je vervangen met nogquote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar stenigen in Nederland kunnen ze toch niet doen.
Schreeuwlelijk!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
AYCA NIE TOMHEEN DRAAIEN
GAAN WE MEETEN?
Jaaaja.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders is ook een moslim, hij doet gewoon Takkiyah!
Ik heb stiekem wel een cam gereserveerd voor breezahs, maar niet voor moslimmannen zoals triggerquote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik wel. Wik wil je er eentje kopen? Dan kunnen we cammen.![]()
![]()
![]()
Dat is dan goed. Ik ben een echte breezah.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel een cam gereserveerd voor breezahs, maar niet voor moslimmannen zoals trigger [ afbeelding ]
sanadaquote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja.
Iyi geceler! Slaap lekker iedereen
!
Toppie! voeg mij dan toe breezahtje van mequote:Op zondag 13 juni 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is dan goed. Ik ben een echte breezah.![]()
![]()
![]()
ja sinds gisteren doet hij zoquote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken doen ze het wel op die laptop? Vreemd. Welke lay-out gebruik jij?
Im boredquote:Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks, didn't expect you to answer otherwise, but thanks
Geweldig, ik hou van hemquote:Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef DatASS het volgende:
[..]
*knock knock* Penny
*knock knock* Penny
*knock knock* Penny
waarom was je niet uitgenodigd?..quote:Op maandag 14 juni 2010 01:14 schreef DatASS het volgende:
Ik heb weer gechat met dat ene meisje,
ze is jarig vandaag enzo maar ze gaat blijkbaar al weer slapen ofzo
Ze is vandaag, maandag, dus jarig..En ik weet niet of ze een feestje ofzo geeft. Denk het niet, ze zal het wel vieren met haar vriendinnetjes waar ze altijd mee isquote:
Ah okequote:Op maandag 14 juni 2010 01:16 schreef DatASS het volgende:
[..]
Ze is vandaag, maandag, dus jarig..En ik weet niet of ze een feestje ofzo geeft. Denk het niet, ze zal het wel vieren met haar vriendinnetjes waar ze altijd mee is
Ja die dag horen we ook of we geslaagd zijn of niet, ik hoop dat we het beide gehaald hebben zodat ik redelijk rustig met haar kan praten.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Maar je ziet haar toch over 3 dagen dus
Of je kan haar troostenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:18 schreef DatASS het volgende:
[..]
Ja die dag horen we ook of we geslaagd zijn of niet, ik hoop dat we het beide gehaald hebben zodat ik redelijk rustig met haar kan praten.
Mwoah, dan heb ik liever dat ze geslaagd is, anders gaat ze alleen maar zeiken over school en niet over "ons" (als er al zoiets isquote:
De enige die laat opblijft en slap ouwehoert in dit geval.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:34 schreef DatASS het volgende:
Waarom zijn wij altijd de enige die altijd zo laat opblijven?
Ja wat mot je andersquote:Op maandag 14 juni 2010 01:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
De enige die laat opblijft en slap ouwehoert in dit geval.
ja maar ik moet morgen naar schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 01:40 schreef DatASS het volgende:
[..]
Ik haal 3 uur nog wel makkelijk denk ik
Call of Duty spelen of Footbal manager enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:41 schreef DatASS het volgende:
[..]
Ja wat mot je anders
Slaap zit er nu nog niet in
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja maar ik moet morgen naar schoolover 3 min. ga ik echt slapen..
Zometeen ga ik misschien battlefield bad company 2 doen ofzo, of GTA San Andreas onlinequote:Op maandag 14 juni 2010 01:43 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Call of Duty spelen of Footbal manager enzo.
Neeeee, 16 of 32 km. Het is 8 km heen en 8 terug en soms ga ik in de pauze naar huis, vandaar.quote:
Ayçaquote:
wowquote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ayça![]()
![]()
![]()
Die site heeft heel mij heel erg geholpen! Ik heb een 7,6 gehaald voor natuurkunde herkansing! Zo hoog haal ik bijna nooit met natuurkunde!
Dankjequote:
Naja zeg! Is jouw broertje ook geen brugklasserquote:Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er zaten bijna alleen maar bruggers dus ik ben naar huis gegaan![]()
Nee joh die zit nog in groep 7quote:Op maandag 14 juni 2010 15:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja zeg! Is jouw broertje ook geen brugklasser?
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Julis het volgende:
Dit moet toch te doen zijn voor Oranje.
Ik denk 3-0 voor Nederland.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Kameroen. De keeper van Kameroen speelt bij Kayserispor
. (ja, boeiend
)
Pics van je negerkant?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
Damn ik ben echt veranderd in een halve neger door elke dag 16/32 km te fietsen.
Oh en hoi.
Vind jequote:
Correctie, twee geïntegreerde Turken. Mesut Özil en Serdar Taşçıquote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef BB-King het volgende:
Jullie zijn toch niet voor Duitsland op het WK omdat er toevallig een geïntegreerde Turk speelt he?
Evert ten Napel is ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics van je negerkant?![]()
Jack van Gelder op de radioMoest door tentamen 3/5 van wedstrijd missen, maar kon in de trein nog lusiteren.
Jack: "Het spel van Oranje is tot nu toe kleurloos, dus het is tijd voor de bonte was"
"Het is nog best warm hier, maar dat is vooral lekker aan de Cote d'Azur met een wit wijntje erbij"
Held
Heerlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Evert ten Napel is ook!
"Het zwaard wordt geslepen daar aan de Bosporus (Idem, Turkije staat 1-0 achter)"
"Het zwaard kan weer worden opgeborgen, althans voorlopig (na de 2-2 van Turkije)"
"Heeft Altintop misschien op een amateur toneelclubje gezeten? Wel een slecht clubje zo te zien (Altintop stelt zich aan)"
etc. etc.
Hoe ging je tentamen trouwensquote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heerlijk
Jezus die keeper van Japan netJammer, beiden 1 punt is beter
Hmmquote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef Rookert het volgende:
Ging denk ik best aardigKan hem nog niet nakijken, vanavond hoop ik dan, 40 MC vragen...
Ik ga straks weer wat doen voor donderdag enzo
"Pressure"quote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
Jammer voor Kameroen, mooie pressure om het einde, maar Japan was wel beter van wat ik heb gezien
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
Evert ten Apel:
De Tulband is weer uit de kast!
Daarmee scoor je twee punten bij judo.![]()
Wat een baas.
Dat krijg je met IB Certificate, dan ga je mixenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Pressure"!!! Zoiets noemen wij in Nederland gewoon druk, hoor.
Klinkt machtig interessant.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komt door mijn onderzoeksproject over de bermen in Leiden.
Bermbomquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komt door mijn onderzoeksproject over de bermen in Leiden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
Ik heb Jack van Gelder eigenlijk nooit gemogen.
Wat een faal, ik hoorde ook al tijdens de pauze NED-DEN dat een zo'n kneus 'het gebeurde echt in een split second' zeggen in plaats van 'het gebeurde in een fractie van een seconde'. Ik heb toen een gat in mijn TV geslagen, puur uit woede.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat krijg je met IB Certificate, dan ga je mixenIk had de hele mikmak moeten doen
De standaard Nederlandse verloederingen zoals 'normaliter' blijven ook helse pijnen voor mijn orenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een faal, ik hoorde ook al tijdens de pauze NED-DEN dat een zo'n kneus 'het gebeurde echt in een split second' zeggen in plaats van 'het gebeurde in een fractie van een seconde'. Ik heb toen een gat in mijn TV geslagen, puur uit woede.
Jij hebt gewoon haat en schijt aan alles.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
Ik heb Jack van Gelder eigenlijk nooit gemogen.
Jij kan volgend jaar meer goudgele rakkers met een blonde kraag achterover slaan aangezien jij pegels/ballen/duiten/doekoe/centjes/meiers/ruggen int.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
klacht: morgenochtend een sollicitatiegesprek, en vandaag is het officieel de laatste uni-dag (op hertentamens na dan). Mensen gaan goudgele rakkers en vele cola's naar binnen gooien, en ik moet lekker vroeg naar bed.
Dit is zo NIET een beschrijving van mij gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon haat en schijt aan alles.
Ontkenning is de eerste stap naar bevestiging.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is zo NIET een beschrijving van mij gewoon.
Nee. Als ik schijt had aan alles zou ik niet mijn levenstijd verspillen aan politieke discussies op internetfora. Ik zou dan gewoon chill doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste stap naar bevestiging.
Stiekem geef je de andere partij gelijk. Alleen heb je schijt aan hen, dus jen je ze lekker door tegen ze in te gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Als ik schijt had aan alles zou ik niet mijn levenstijd verspillen aan politieke discussies op internetfora. Ik zou dan gewoon chill doen.
Mooi voorbeeld van tegendraadsheid en schijt hebben aan de mening van anderen!quote:
Ze moesten verplicht oranje dragen, gaat die relturk met alleen een turkse vlag naar school. Turkije speelt verdikkeme niet eens mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle nationalistische Nederlanders niet gezien he.
Goed van hem. Hij heeft schijt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moesten verplicht oranje dragen, gaat die relturk met alleen een turkse vlag naar school. Turkije speelt verdikkeme niet eens mee.
Ik had een lahmacun bij hem besteldquote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje trok vandaag ook een Turks shirt aanen was voor Denemarken..
Dan was je broertje een faalhaas, aangezien Nederland duidelijk ging winnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje trok vandaag ook een Turks shirt aanen was voor Denemarken..
Ik ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 22:34:36 ]
Hij moet zich niet aangesproken voelenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Mijn broertje is gewoon makkelijk te beinvloeden en was zeer geschokt doordat wilders zoveel stemmen enz. had gekregen
Jup wel vaker gehoord afgelopen paar dagen dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Mijn broertje is gewoon makkelijk te beinvloeden en was zeer geschokt doordat wilders zoveel stemmen enz. had gekregen
Veel mensen doen dat wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij moet zich niet aangesproken voelen
Tja dat doet hij dus duidelijk wel...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij moet zich niet aangesproken voelen
Zou zijn haarkleur een breekpunt zijn?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat je persoonlijk niet veel verschil merkt uiteindelijk.
Het is gewoon jammer door de beeldvorming, zoals ik woensdag al zei.
Of gewoon een haatpost door alle Turken in dit topic.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij dacht ik krijg nu zeker een post van 4 kantjes van IHVK ofzo.
Allemaal? Knap.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of gewoon een haatpost door alle Turken in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |