quote:Our Father, which art in heaven,
hallowed be thy name;
thy kingdom come;
thy will be done,
in earth as it is in heaven.
Give us this day our daily bread.
And forgive us our trespasses,
as we forgive them that trespass against us.
And lead us not into temptation;
but deliver us from evil.
For thine is the kingdom,
the power, and the glory,
for ever and ever.
Amen.
Was het alleen maar nu, dat zou wel aardig zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Ave MARIA? Zoals ik al zei: prachtig![]()
En verder komt het wel goed met je, al ben je geen sukkel, maar gewoon een beetje gevoelig op dit moment
Wij noemen zoiets een "Spring in 't veld"quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
En die aussies hebben ook al kangoeroes, dus ze mogen niet klagen
Wie hoog klimt kan diep vallenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het alleen maar nu, dat zou wel aardig zijn
hoe zou het me Bart zijn?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij noemen zoiets een "Spring in 't veld"
Dan heb je ook weer iets om naar uit te kijken hè. Bovendien, pijn is fijn, vooral met AH huiswijnquote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie hoog klimt kan diep vallen![]()
Of zoiets poëtisch
quote:
Maar door dat witte haar lijkt het wel erger.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Die is echt om en om gebakken, verschrikkelijk.
Dat vind ik niet eens mooi meer.
Straks ga je ook nog vertellen dat je nog maagd bentquote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is gewoon...... IIEEEEWWWWWLLLLL *ril*
* Lotusss is heel blij met haar überblanke huidje...
En met de hond van de vriendin van Mera naast hemquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zit ook trauma weg te werken in z'n legerkloffie denk ik
En witte billen en memmen die zo mooi afsteken bij de smerig doorgebakken looilederen rest.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met van dat lekkere blonde haar erbij,
Jack & Sheltiequote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En met de hond van de vriendin van Mera naast hem
Ik ben geen maagd meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog vertellen dat je nog maagd bent
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een leren broek! Cool man.
Meester Wolf las ook altijd voor uit een boek over een hond, op de kaft stond ook een herdershond, of eigenlijk zat de hond, maar ik weet niet meer hoe het boek heette. ..... de hond, dat weet ik nogquote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jack & Sheltie![]()
Las de meester altijd uit voor vroeger
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Vast ook hetzelfde boek, van Piet Prins. Bij mij was het in klas vier, de bijnaam van de meester was dropneus. Vraag mij niet waarom, het was zo!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meester Wolf las ook altijd voor uit een boek over een hond, op de kaft stond ook een herdershond, of eigenlijk zat de hond, maar ik weet niet meer hoe het boek heette. ..... de hond, dat weet ik nog![]()
Googlen gaat, anders doe ik geen oog dicht vannacht.
Bizar hè. En dat leeft gewoon nog. Zie, het valt allemaal best wel mee. Goed land dat Australië.quote:
Ze kunnen daar wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed BBQquote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Bizar hè. En dat leeft gewoon nog. Zie, het valt allemaal best wel mee. Goed land dat Australië.
Ah ja, die hadden we ook nogquote:
Dat arme jochie moet z'n tong uitsteken van mama want die moet ook mooi bruin worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Je vroeg het, dus ik geef antwoord!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Too much info, laat mij dat nou toch zelf ontdekken
Ik vind dat engquote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Bizar hè. En dat leeft gewoon nog. Zie, het valt allemaal best wel mee. Goed land dat Australië.
Ik doe nog een merlootje op onze jongens en zap naar RTL7.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nog maar een pinot noir op de overwinning van de Duitsers .
En natuurlijk omdat ik het zelf ook heel lekker vind
quote:
Slapen, dat is iets voor homo'squote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga maar eens vroeg een poging doen om te slapen....
Ik ben ook homo....quote:
Ja echt viessss! Die gootsteenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:23 schreef Gert het volgende:
Tering, nu zijn er ook al videobeelden van Joran in de Castro Castro-gevangenis.
Ja, is wat hè. Ik zou maar vast een topic openen, Gertmans.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:23 schreef Gert het volgende:
Tering, nu zijn er ook al videobeelden van Joran in de Castro Castro-gevangenis.
Ik las Germansquote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, is wat hè. Ik zou maar vast een topic openen, Gertmans.
Gewoon zelfmoord plegen, dat is de enige remedie. Je gaat daar toch geen 30 jaar zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt viessss! Die gootsteen![]()
Ik vind het wel bizar hoor, dat ze gewoon in de gevangenis kunnen filmen.
Dat dat kan in Peru
Meid, jij spreekt anders ook een aardig woordje over de grens!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef remlof het volgende:
Goed gespeeld door de Mannschaft. Meest overtuigende overwinning so far.
Oh waauw, dat is echt bizar!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Kut ik kan niet quoten
en mn smilies doen het niet
maar does een linkje naar dat filmpje van joran?
Ja dat lijkt mij ook, maar ik denk niet dat ze het hem daarmee makkelijk zullen maken. Alhoewel, het is natuurlijk wel Peruquote:Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon zelfmoord plegen, dat is de enige remedie. Je gaat daar toch geen 30 jaar zitten
Ja, uitstekend. Geen makelaar die ons een huis wil verkopen want ze bellen gewoon nooit terug.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef CarOnline het volgende:
HAHAHA!! [ afbeelding ]
Hoest eigenlijk met jouw Duutse plannen?
Dan kan je ook Wikingertopf etenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, uitstekend. Geen makelaar die ons een huis wil verkopen want ze bellen gewoon nooit terug.
Als de huizenmarkt daar ook kut is dan verbaast me dat in elk geval niet.
We moeten nog steeds een woning bekijken, al 2 maanden. We wachten nog wel eventjes.
Ah van een leien dakje dus!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, uitstekend. Geen makelaar die ons een huis wil verkopen want ze bellen gewoon nooit terug.
Als de huizenmarkt daar ook kut is dan verbaast me dat in elk geval niet.
We moeten nog steeds een woning bekijken, al 2 maanden. We wachten nog wel eventjes.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
2 meter en sociopaat! Dat is de nieuwe leider van Castro Carstro!
On your knees boyquote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
Eerlijk! hij is 2 meter lang en al die mennekes daar zijn klein...tel daarbij op dat ie gewetenloos is en dwars door mensen heen kijkt...een nwe koning in castro castro
Je moet ook niet hardop praten, want hij gaat er gewoon met je tekst vandoorquote:
wie weet gaat ie dat wel zeggen jaquote:
ja hequote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ook niet hardop praten, want hij gaat er gewoon met je tekst vandoor
Zit er suiker in?quote:
Ja oeh, ik sta ook echt te trappelen. Al 2 maanden! Zere voeten maar dat geeft niks!quote:
Het gaat over Joranusquote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit, maar ik volg het even niet meer
Nee hoor, zolang je er geen foto's van post nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Krijg ik nu zeker weer een note voor mijn reet
Welnee, je kan er zelfs vitamines in stoppen en kindertjes vinden dit zooooo lekker. Zelfs die grote lijzen van mij,.quote:
Zolang ik me goed voel en hij het naar zn zin heeft heb ik geen haastquote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat je op het laatst heel ongeduldig bent, maar ik vind je nu nog aardig relaxt en dat is maar goed ook want hij komt toch wanneer hij zelf wilt.
Nah, zónde!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Zit er suiker in?![]()
[..]
Ja oeh, ik sta ook echt te trappelen. Al 2 maanden! Zere voeten maar dat geeft niks!![]()
Ah nee, laat ook maar.![]()
Je hebt groot gelijk, slaap lekkerquote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang ik me goed voel en hij het naar zn zin heeft heb ik geen haast![]()
Gaat snel hier vanavond, verder niet bij gelezen, ik ga zo lekker slapen. Welterusten
ik snap deze zin nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen al die stoppers mooi niet meer zingen
Ik zing anders nog steeds als een nachtegaaltjequote:
Ik geloof je, maar ik geloof op dit moment (bijna) iedereenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zing anders nog steeds als een nachtegaaltje
Als een nachtegaaltje overdag zeker! Schorre strot en nog lam van de kater?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zing anders nog steeds als een nachtegaaltje
"Hackbällchen"quote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, je kan er zelfs vitamines in stoppen en kindertjes vinden dit zooooo lekker. Zelfs die grote lijzen van mij,.
[ afbeelding ]
Een frikadel!quote:
Dat is jouw manco op dit momentquote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik geloof op dit moment (bijna) iedereen
TeundeKliniKleun?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof, kan ik mijn andere nick terug krijgen? Deze bevalt mij even niet meer![]()
Mijn wekker gaat om 8:45 uur. Om 9:00 uur wordt ik geacht aan het werk te zijn. Om 13:00 uur vertrek ik richting Bunschoten, om 13:30 voetbal kijken, twee keer drie kwartier plus nog een kwartier later gaan we zeilen, om 18:00 uur of zo gaan we bikken en om om 19:30 uur ga ik naar huis. Om 20:00 uur ben ik thuis en steek ik de buitenkachel aan. Om 20:15 ga ik jullie weer plezierenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is jouw manco op dit moment![]()
Hoe laat gaat je wekker morgen?
Soren Lerby mag ook weleens een beetje Sperti onder zijn ogen smeren
Het is echt lekker, en makkelijk. In een saus met slagroom, dus heel gezond. Ik gooi er altijd sperzieboontjes door en ze zitten hier te smullen als een stel Wikingers.quote:
Om 20.15 pleur jij je bed inquote:Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 8:45 uur. Om 9:00 uur wordt ik geacht aan het werk te zijn. Om 13:00 uur vertrek ik richting Bunschoten, om 13:30 voetbal kijken, twee keer drie kwartier plus nog een kwartier later gaan we zeilen, om 18:00 uur of zo gaan we bikken en om om 19:30 uur ga ik naar huis. Om 20:00 uur ben ik thuis en steek ik de buitenkachel aan. Om 20:15 ga ik jullie weer plezieren
Of je internetverbindingquote:
Zelfs als het tegendeel bewezen is neem ik je zoals je bent. Ik neem altijd mensen zoals ze zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trouwens, totdat het tegendeel bewezen is wordt je geacht mensen te nemen zo ze zijn hè.
Trek anders de stekker uit de laptop van D_Kquote:
Oh das minder.....hopelijk niet iets ergsquote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, dacht 't niet![]()
Wel vroeg, want dinsdagmorgen vroeg moet ik naar het ziekenhuis
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trek anders de stekker uit de laptop van D_K![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trek anders de stekker uit de laptop van D_K![]()
Mensen nemen is altijd gaafquote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs als het tegendeel bewezen is neem ik je zoals je bent. Ik neem altijd mensen zoals ze zijn.
Nuchter?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, dacht 't niet![]()
Wel vroeg, want dinsdagmorgen vroeg moet ik naar het ziekenhuis
Jij hoort de kleine lettertjes niet te lezenquote:
Dat zei Laysa ook laatst toen ik wat moest tekenen!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoort de kleine lettertjes niet te lezen
Denk het niet. De dokter vond dat ik wat rare plekjes op mijn rug had en die doen ook zeer als ik er aan kom. Hooguit een kankertje of watquote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh das minder.....hopelijk niet iets ergs
Ghehequote:Op zondag 13 juni 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei Laysa ook laatst toen ik wat moest tekenen!
Hoe lang geleden had je wat met die buuf? Dan kan ik even de incubatietijd berekenen!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het niet. De dokter vond dat ik wat rare plekjes op mijn rug had en die doen ook zeer als ik er aan kom. Hooguit een kankertje of wat
Sterker nog, die stuurde mij erheen. Vond het nogal flauwekul maar goed, volgzaam als ik benquote:Op zondag 13 juni 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je wat met die buuf? Dan kan ik even de incubatietijd berekenen!
Ik las net dat dat niets voorstelt....koekiequote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het niet. De dokter vond dat ik wat rare plekjes op mijn rug had en die doen ook zeer als ik er aan kom. Hooguit een kankertje of wat
En altijd naar Laysa luisterenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei Laysa ook laatst toen ik wat moest tekenen!
Heb een brede rug, daar kan wel een stukje van afquote:Op zondag 13 juni 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las net dat dat niets voorstelt....koekie
Ai das minder....sterkte
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterker nog, die stuurde mij erheen. Vond het nogal flauwekul maar goed, volgzaam als ik ben
Miscommunicatie! Ik luister altijd op mijn best maar half!quote:
Laat mij nou godver ff lief tegen je zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb een brede rug, daar kan wel een stukje van af
Goed dat je er naar laten kijken. De kankerdokter kan ze wegsnijden, dan doe je gewoon een beetje zielig en laat je je buuv een paar dagen voor je zorgenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sorry, ben dat niet zo gewend hierquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat mij nou godver ff lief tegen je zijn
Teun weet soms niet zo goed hoe hij met lief moet omgaanquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laat mij nou godver ff lief tegen je zijn
Neeeeee niet die Buuvquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je er naar laten kijken. De kankerdokter kan ze wegsnijden, dan doe je gewoon een beetje zielig en laat je je buuv een paar dagen voor je zorgen
Ja, goed planquote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je er naar laten kijken. De kankerdokter kan ze wegsnijden, dan doe je gewoon een beetje zielig en laat je je buuv een paar dagen voor je zorgen
quote:
Tis soms net een kuikentje....dan zou je hem gewoon wel ff willen plettenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun weet soms niet zo goed hoe hij met lief moet omgaan
Trustenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bedje in![]()
Slaap lekker allemaal, Teun sterkte en veel plezier morgen
Denk het wel joh. 99 van de 100 keer ga je voor niets, is het allemaal flauwekul. Maar ja, vrouwen he, die voelen wat (SOMMIGEN VOELEN VEEL) en dan moet je weer op komen draven.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoop voor je teun dat je kanker een beetje meevalt!
Een stukkie brede rugquote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh en dan alles op de BBq gooien...moet ie maar ff een doggie bag vragen
Slaap lekker Deisyyquote:Op zondag 13 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn bedje in![]()
Slaap lekker allemaal, Teun sterkte en veel plezier morgen
Da's linker dan die plekjes op je rug!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zal je sterker vertellen, ik geloof op dit moment zelfs Gert. Klakkeloos!
Krap vijf uur. Mooi! Kun je goed kijken op je werk, hebben ze wat geregeld?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:17 schreef remlof het volgende:
Ik werk morgen van 10 tot half twee en van half vier tot kwart voor vijf
Grote flatscreen tv. En we moeten ook af en toe in het weekend thuis werken, vandaar die korte dagenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Krap vijf uur. Mooi! Kun je goed kijken op je werk, hebben ze wat geregeld?
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote flatscreen tv. En we moeten ook af en toe in het weekend thuis werken, vandaar die korte dagen
Ik ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:17 schreef remlof het volgende:
Ik werk morgen van 10 tot half twee en van half vier tot kwart voor vijf
wat een opluchting Liesje, die was gewoon aan het lelebelle op zoek naar een leuk vrouwtjequote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef liesje1979 het volgende:
Verslapen, kutnacht gehad, Bumba was al de hele dag weg. Steeds roepen in de tuin enzo tot ik hem vanmorgen rond 10 over 5 hoorde. Hij stond voor de voordeur te mauwen, geen idee waar hij vandaan kwam maar ik was erg opgelucht. En nu snel douchen enzo.
Goedemorgen.
O kut, ik moet vanavond als een oranje retard. Ik trek wel een voetbaloutfit aan alleen wil ik er geen 100 euro voor betalen. Moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ook!En dan met z'n allen in het magazijn kijken op groot scherm.
![]()
Ik heb mijn Bavariajurkje aangetrokken en ze noemen me Silvie![]()
Foto's volgen hoogstwaarschijnlijk aangezien ik de huisfotograaf ben![]()
Doen jullie ook 's je oranje outfit posten?
Mietjequote:Op maandag 14 juni 2010 08:26 schreef Noek het volgende:
[..]
O kut, ik moet vanavond als een oranje retard. Ik trek wel een voetbaloutfit aan alleen wil ik er geen 100 euro voor betalen. Moeilijk moeilijk.![]()
Daar ga ik natuurlijk geen pics van plaatsen. Die achtervolgen je dan jaren later nog. En mijn kinderen. En mijn kleinkinderen.
Yep, dat is het zeker.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een opluchting Liesje, die was gewoon aan het lelebelle op zoek naar een leuk vrouwtje
Ja, uitverkocht! Overal!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
MietjeOranje retards FTW!
![]()
Dat Bavaria ding had jou geweldig gestaan trouwensen kostte maar een tientje. Inclusief 8-pack!
Ik heb er ook gewoon een broek en een coltrui onder want fiets en koud kantoorquote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, uitverkocht! Overal!
Daarbij moet ik ermee fietsen dan is zo'n jurkje helemaal ganz geil natuurlijk. Laat maar. En een fietsbroek onder zo'n jurk is ook maar lillek. Wat ook wel leuk is:
[ afbeelding ]
Anyway, laat zien Mera!!
ik zit ook in mijn uppie Caro, maar heb al mijn oranje hup holland hup shirt aan, en net rolt zoon ( 24) uit zijn bed en heeft ook al zijn oranje shirt aan en staat hier ff te blerren nederland denemarken 2-0quote:Op maandag 14 juni 2010 09:40 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Marmot van de week meldt zich![]()
Ik heb oranje bloemetjes in een vaasje onder de carport staan![]()
Ik heb niks oranje aan. Zit vanmiddag toch in mn eentje. Denk ik.
Nou misschien doe ik wel een oranje armband om.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit ook in mijn uppie Caro, maar heb al mijn oranje hup holland hup shirt aan, en net rolt zoon ( 24) uit zijn bed en heeft ook al zijn oranje shirt aan en staat hier ff te blerren nederland denemarken 2-0
Hier hadden ze nog dozen vol, in de AH-aanbieding.quote:
Hallo jullie, kopje koffie erbij?quote:
Ik ga denk ik ook alleen kijken, dus tja: om dat alleen voor mezelf te doen vind ik ook een beetje raar.quote:
Ik heb een oranje hemdje onder een grijs T-shirt aan. Kan nog alle kanten op, maar denk dat ik vanmiddag toch de hangmat boven de groene mat verkiesquote:
Je krijgt het daar echt wel mee, als Nederland scoort.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een oranje hemdje onder een grijs T-shirt aan. Kan nog alle kanten op, maar denk dat ik vanmiddag toch de hangmat boven de groene mat verkies.
Oortjes in en dan overstemt niemand die rapnegerts.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Gert het volgende:
Je krijgt het daar echt wel mee, als Nederland scoort.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens een ander nummertje voor Joran ...
quote:Ik begon met Stephany Flores over de zaak te praten. Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje. Dat was een half uur nadat we kamer 309 waren binnengekomen.
Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist. Ik reageerde impulsief door haar met mijn rechterelleboog een klap te geven, precies op haar neus. Er was overal bloed. Ze leek half buiten bewustzijn. Ik was zo kwaad dat ik haar met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was.
Ik stond op om te denken wat ik moest doen. Er zat ook bloed op mijn overhemd en op het bed. Toen pakte ik mijn overhemd en drukte ik het hard op haar gezicht, totdat ze dood was. Daarna dacht ik: wat nu?
zelf Urri Geller had ie geld van gekregen, echt die Uri duikt overal op, eerst de zogenaamd beste vriend van M Jackson en nu weer geld af laten persen door Joran.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ik zat net even die vertaalde verklaring van Joran te lezen. Word je ook niet vrolijk van, zeg maar.
[..]
Dit is gewoon weer een onwaarschijnlijk lulverhaal om onder "roofmoord" uit te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ik zat net even die vertaalde verklaring van Joran te lezen. Word je ook niet vrolijk van, zeg maar.
[..]
Dat van dat zgn laptopmotief geloof ik ook niet, maar ik denk dat de moordwijze niet ver van de werkelijkheid zal afzitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
Dit is gewoon weer een onwaarschijnlijk lulverhaal om onder "roofmoord" uit te komen.
Dat ze door verstikking om het leven is gekomen en dat haar neus gebroken is, staat volgens mij wel vast.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat van dat zgn laptopmotief geloof ik ook niet, maar ik denk dat de moordwijze niet ver van de werkelijkheid zal afzitten.
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef Gert het volgende:
Maar dat gelul dat zij hem ineens een vuistslag tegen z'n hoofd zou hebben gegeven, ik geloof er niks van.
Misschien is dat wel de reden, totaal geen uitdagingen. Anyway, ik ga inpakken en op naar Bunschotenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het wel fascinerend hoe iemand z'n eigen leven zo weet te ruïneren. Hij had vanuit thuis alles mee, lekker opgegroeid op Aruba, welgestelde familie en nu de gevangenis in tot-ie een oude man is. Nu ja, mocht hij overleven that is.
Ik kreeg wat mee van je rug en het onderzoek. Succes en ik duim met al mijn duimen dat er niks aan het handje is!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien is dat wel de reden, totaal geen uitdagingen. Anyway, ik ga inpakken en op naar Bunschoten
En ja, ik ben nerveus, al twee keer achter elkaar geplast
Hij is een thrillseeker met volgens deskundigen duidelijke psychopatische kenmerken. Dan is het niet zo verwonderlijk dat het al vroeg in z'n leven helemaal uit de klauw is gelopen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het wel fascinerend hoe iemand z'n eigen leven zo weet te ruïneren. Hij had vanuit thuis alles mee, lekker opgegroeid op Aruba, welgestelde familie en nu de gevangenis in tot-ie een oude man is. Nu ja, mocht hij overleven that is.
't Zal wel loslopen denk ik? Alhoewel, 't zit wel wat in de familie. Grootvader, moeder, vorig jaar broertje, allemaal huidkankertjes. Ik maak mij er eigenlijk (nog) geen zorgen over, ik zie morgen wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg wat mee van je rug en het onderzoek. Succes en ik duim met al mijn duimen dat er niks aan het handje is!
Succes, en vergeet de nicotinepleisters nietquote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zal wel loslopen denk ik? Alhoewel, 't zit wel wat in de familie. Grootvader, moeder, vorig jaar broertje, allemaal huidkankertjes. Ik maak mij er eigenlijk (nog) geen zorgen over, ik zie morgen wel.
Fijne wedstrijd allemaal en veel plezier strakkies
Hijs erg!quote:
Normaal gesproken is het regel dat als er twee gevallen voorkomen in één gezin dat de andere gezinsleden meteen onderzocht worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zal wel loslopen denk ik? Alhoewel, 't zit wel wat in de familie. Grootvader, moeder, vorig jaar broertje, allemaal huidkankertjes. Ik maak mij er eigenlijk (nog) geen zorgen over, ik zie morgen wel.
Allemaal afknippen, zijn ze ook even lang.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:09 schreef CarOnline het volgende:
Pottomme hee, nu wéér een nagel afgebroken.
Kan ik weer 4 weken wachten met lakken, had ze net weer allemaal even lang![]()
Ja teh drama
De filters van mijn sigaretten zijn het meest oranje van wat ik in de buurt heb. Misschien kan ik met een oranje schroevendraaier in m'n hand gaan zitten.quote:
Ik heb wel 100 tips voor je. Tips, nageltips, jeweettog.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:09 schreef CarOnline het volgende:
Pottomme hee, nu wéér een nagel afgebroken.
Kan ik weer 4 weken wachten met lakken, had ze net weer allemaal even lang![]()
Ja teh drama
Dat staat misschien wel een beetje moorddadig.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De filters van mijn sigaretten zijn het meest oranje van wat ik in de buurt heb. Misschien kan ik met een oranje schroevendraaier in m'n hand gaan zitten.
Ik kan maar beter supporter van Nieuw-Zeeland wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat staat misschien wel een beetje moorddadig.![]()
Dan kan ik nog een uurtje in de zon zitten.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan maar beter supporter van Nieuw-Zeeland worden
't Is weer helemaal lente!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kan ik nog een uurtje in de zon zitten.
Leuke negers! Nieuw?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb oranje borrelnootjes en oranje multivruchtensap.
En.... een oranje thumbs up!![]()
[ afbeelding ]
Oh oranje multivruchtensap, toch wel alleen voor de sier he? *ril*quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
Ik heb oranje borrelnootjes en oranje multivruchtensap.
En.... een oranje thumbs up!![]()
[ afbeelding ]
Aktueel hè!quote:
Nee ik gorgel er altijd heel blij mee na een doelpunt. Ggrrrrrrrrrrgg!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh oranje multivruchtensap, toch wel alleen voor de sier he? *ril*
Als je t maar weer uitspuugt dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik gorgel er altijd heel blij mee na een doelpunt. Ggrrrrrrrrrrgg!
Laptop of los? Als je handig bent dan kan je die losmaken. Anders de toetsen schoonmaken met een vochtig doekje en de stofzuiger erop (minimale zuig-stand anders komen er toetsen los).quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je t maar weer uitspuugt dan.
Mn toetsenbord is heel goor zie ik nu.
Lijkt wel dat er haar op die toetsen zit. Maar das aangekoekt stof. En chips.
En ik ben nog wel Meister Proper!
Hoe krijg ik dat schoon? Alle knoppe draf?
Als het een los toetsenbord is: die dingen flikker ik af en toe gewoon weg en koop een nieuwe. Zo duur zijn die niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laptop of los? Als je handig bent dan kan je die losmaken. Anders de toetsen schoonmaken met een vochtig doekje en de stofzuiger erop (minimale zuig-stand anders komen er toetsen los).
Dat hele land teert daar nog op. Ik kreeg ook al minder Stop Aids Now belletjes.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:41 schreef Gert het volgende:
Aktueel hè!![]()
Maar nee, die komt uit Tanzania, voor 100 dollar. Teren ze nóg op daar.
Hakuna Matata bro's!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat hele land teert daar nog op. Ik kreeg ook al minder Stop Aids Now belletjes.
[ afbeelding ]
Tenks joe, white Gert!
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
Zo.. nog een kwartier in de zon, pammetje, en dan gaan met die sinaasappel.
Die kan je gewoon openmaken en dan de elektra eruit halen en even afwassen. Drogen en weer in elkaar zetten. Weggooien kan altijd nog!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het een los toetsenbord is: die dingen flikker ik af en toe gewoon weg en koop een nieuwe. Zo duur zijn die niet.
zou je me dat linkje willen pb'en?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja van Calvé.quote:
De schilders hier achter hebben de radio snoeihard aan staan. Zo word ik ongewild op de hoogte gehoudenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:35 schreef Coos het volgende:
Ik zie nu alleen nog normale mensen op straat.![]()
Heb je nog wat proletenmeuk gescoord?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef Noek het volgende:
Lekker rustig in de stad. Wel jammer dat ze je de winkel uitkijken. Fuckers!
Nederland heeft zeker nog niet gescoordquote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
En die kale leukdoenerige klier van albert heijn waarvan de houdbaarheid al lang verstreken is, komt ook m'n strot uit.
Kan me niet voorstellen dat ze niet geïnspireerd zijn, daar zal het niet aan liggen. Maar ze lijken wel lood in de benen te hebben en heel zenuwachtig te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ongeinspireerd potje, hou mijn hart vast voor de Denen.
Dat wist je best.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nederland heeft zeker nog niet gescoord
Misschien komt het omdat ze zoveel van die jongens verwachten. Dat drukt misschien zwaar op ze.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze niet geïnspireerd zijn, daar zal het niet aan liggen. Maar ze lijken wel lood in de benen te hebben en heel zenuwachtig te zijn.
Een wit voetbalbroekske. Hendig sjiek. Daarop trek ik een rode top aan en lichtblauwe voetbalsokken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
Heb je nog wat proletenmeuk gescoord?
En nu kijken hè, en duimen. Dat hebben we nodig!
'dass Land wo die Zitronen blühn' ja, dat zal wel helpenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn op zoek naar diepgang in de spits. Bert van Marwijk leest in de rust voor uit het werk van Goethe.
Meid wat een dolle boel!quote:
Ja hè? Jij kunt zeker niet wachten op de foto's van dat vlaggetje. Hm?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
Meid wat een dolle boel!![]()
Rood-wit-blauw is![]()
Maar als ze niet winnen, klieder er dan maar : r : r op. Dat zal ze leren.
Omdat de Denen in eigen doel kopten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef Marrije het volgende:
Die 1-0 die ik in beeld zie is een foutje ofzo?
Ik heb de hele tijd de tv aan, ben éven naar de wc geweest en zie opeens 1-0? Hoezo hoor ik dan geen toeters in de buurt? En de presentator heeft het er verder ook niet over.
Ja, bijna, nog een paar minutenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik word wakker getoeterd. 'We' hebben gewonnen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat de Denen in eigen doel kopten.
Nou,die sfeer hangt er nu juist niét.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan niet meer misgaan. Oranje wordt wereldkampioen
Zelfoverschatting is ook gevaarlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling? Nederland wordt nu niet meer overschat en daarom wereldkampioen.
Omdat er een Deen had gescoord?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, ook al hou ik niet van voetbal, stiekem had ik natuurlijk de score de hele tijd in beeld en dacht ik de eerste 86 minuten dat we achter stonden
Ik dacht het ook heel even. Niemand had me verteld dat ze opeens de andere kant op speelden. Dat hadden ze die Deen ook niet verteld.quote:
Tja, ik denk Poulsen, dat is een Deen, dus.....quote:
Yw!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
Bedankt voor het duimen Noek!![]()
Goddomme wat een mazzel.
Niet echt.. hij zemelt zo, omdat hij denkt dat je de hele tijd iets moet zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Frank Snoeks geen fijne commentator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |