Een kusje.quote:
Hij heeft het al een tijdje geroepen hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Annnet het volgende:
Is c0n zomaar op vakantie zonder dat hij mij dat vertelt!??!?!
opletten is zeker niet je sterkste vakquote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Annnet het volgende:
KLAPPEN HEBBEN?quote:
Kan je nagaan, het is onze huwelijksreis en hij heeft niet eens op mij gewachtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Annnet het volgende:
Weet je zeker dat hij niet vaker heeft gedaan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
opletten is zeker niet je sterkste vak
ik denk dat c0n wel 356432 keer zijn koffer heeft nagekeken
De lul. Ik ga m nu SMSen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan, het is onze huwelijksreis en hij heeft niet eens op mij gewacht
uh-ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steekt niet nauw op 1 of 2 keer?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet vaker heeft gedaan?
Volgens mij had ze het niet tegen jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh-oh
* LovelyLady duikt weg
[spoiler]* LovelyLady] gaat douchen[/spoiler
Heeft geen zin. Toen wij in Ommen waren, was hij al weg. Om een uur of 5 dus.quote:
Ik krijg inderdaad niks terug.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Toen wij in Ommen waren, was hij al weg. Om een uur of 5 dus.
Griekenlandquote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad niks terug.
Waarnaartoe istie?
Hij zou DW meenemen op huwelijksreis, maar toen wij in Ommen waren was hij al wegquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Bohhhhhh, had ik toch ff beter moeten aanpappen..
LOL, wat een pauper.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou DW meenemen op huwelijksreis, maar toen wij in Ommen waren was hij al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |