Post eens wat voorbeelden.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef ShevaJB het volgende:
Je kunt inderdaad beter een vierkant hoofd hebben.
quote:
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef Karammel het volgende:
Ik val op dikke tieten, maar ik heb ook wel eens een vriendin gehad die wat minder bedeeld was. Had ik haar alleen om haar tieten moeten laten staan ondanks dat ze verder wel heel leuk was?
Iew. Mijn eten kwam bijna omhoog.quote:
Dat is toch wat anders? Ik vind het gezicht toch echt wel belangrijker dan lulmaat ofzo:Pquote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef Karammel het volgende:
Ik val op dikke tieten, maar ik heb ook wel eens een vriendin gehad die wat minder bedeeld was. Had ik haar alleen om haar tieten moeten laten staan ondanks dat ze verder wel heel leuk was?
Wij vinden niets belangrijker dan tieten.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:58 schreef MissHyde het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders? Ik vind het gezicht toch echt wel belangrijker dan lulmaat ofzo:P
Mijn man heeft een ronder gezicht. En ik heb ook vriendjes gehad met een vierkante kaaklijn. Lange jongens, kleine mannetjes, super gespierd, eerder dun, beetje te dik..... Klaarblijkelijk val ik op innerlijk ipv uiterlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:58 schreef MissHyde het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders? Ik vind het gezicht toch echt wel belangrijker dan lulmaat ofzo:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |