een mooie tattoo is niet lelijk maar deze staat er niet helemaal goed op de foto om te oordelenquote:
ah jij bent dus het vrouwetjequote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef Xiance het volgende:
had ik al verteld dat ik zwanger ben van Stroekie?
*om ook maar wat olie op t vuur te gooien*
Ik zie ook alleen wat vlammetjes of zoquote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een mooie tattoo is niet lelijk maar deze staat er niet helemaal goed op de foto om te oordelen
er zit wat op zijn voorhoofdquote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij is zo mooi in streetdance 3D
[ afbeelding ]
Was er twijfel?quote:
Ja doos, dat is de zwanenknobbel op de snavel van het zwanenmeer zwaantjequote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hijs cute! Jammer van die plakplaatjes...
quote:
ik vind zoiets duidelijkerquote:Op zondag 13 juni 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja doos, dat is de zwanenknobbel op de snavel van het zwanenmeer zwaantje
niet deze?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:53 schreef Xiance het volgende:
overigens, Ang3l..
ik zong niet My heart will go on, maar "Simply the best" van Tina Turner
Is niet van het zwanenmeer, maar een toespeling op de mythe van Leda en de Zwaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind zoiets duidelijker![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen doen het gewoon veel beter in bewegend beeldquote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Zonder snaveltje dan:
[ afbeelding ]
Toch is ie op foto's minder sexy dan wanneer hij beweegt en danst merk ik.
een zwaan is een zwaanquote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is niet van het zwanenmeer, maar een toespeling op de mythe van Leda en de Zwaan.
Ja Yuri... get your facts straight!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is niet van het zwanenmeer, maar een toespeling op de mythe van Leda en de Zwaan.
En als ze doen waar hun passie ligtquote:Op zondag 13 juni 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het gewoon veel beter in bewegend beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |