Ik ben nog maagdquote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je weet toch dat de helft het hier doet/deed het met elkaar dus niet zo zeuren
Jij bent ook veel te arrogantquote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al mijn aanbidders van me afgeslagen.
Tuurlijk, maar noem het dan filmavond of zoiets, en dan noem je hier alleen de Arthouse filmtitels, de Bel Ami filmen laat je achterwege.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je weet toch dat de helft het hier doet/deed het met elkaar dus niet zo zeuren
Jij wil niet weten hoe Stroekie Xiance tot diep in de nacht rimde terwijl hij de klanken van My heart will go on zong?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik bedoel, spare us the details.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe Stroekie Xiance tot diep in de nacht rimde terwijl hij de klanken van My heart will go on zong?
Ja dat is mateloos irritant aan Net5...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef creno het volgende:
tvp, zit nu de pilot van fringe te kijken. Apart hoor, volg je een serie en dan beginnen ze in eens opnieuw.!!
Ik verwachte er geen ene fuck van, maar ik vond hem stiekem heel leuk!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Voegde het 3d iets toe bij de dansfilm Ang3l? In de trailers in de bios zag het er namelijk wel lekker uit.
Ieuw... BEELD...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe Stroekie Xiance tot diep in de nacht rimde terwijl hij de klanken van My heart will go on zong?
Ik ben nogal visueel ingesteld... bedanktquote:Op zondag 13 juni 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de scene van Shortbus waar iemand star spangled banners in de billen van Jay Brannan zingtquote:
niet gezien maar zo te lezen is dat niet zo heel ergquote:Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de scene van Shortbus waar iemand star spangled banners in de billen van Jay Brannan zingt
Hijs cute! Jammer van die plakplaatjes...quote:
slaapsequote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ondanks die mental images van Xiance en Stroekie ga ik toch proberen te slapen... wish me luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |