quote:
Oeh ik moet Elizabeth, the golden age nog zienquote:
nog steeds niet gezien?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh ik moet Elizabeth, the golden age nog zien. Deel 1 was mooi
.
Nope, beetje op het plein rondgelopen en toen de bus van 16:15 weer naar huis, Brad opgehaald en wezen eten.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je ook naar the parties geweest? Block parties etc..
Neen. Ik loop vaak achter qua films omdat ik niet downloadquote:
dan loop je sneller achter jaquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Ik loop vaak achter qua films omdat ik niet download.
ik download ook niet, zelfs muziek niet.quote:
geen gaysauna in de buurt?quote:
Ik muziek sporadisch, maar ik denk dat ik meer muziek koop dan dat ik download.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik download ook niet, zelfs muziek niet.
ja, heerlijk! vooral die laatste scenes... dat ze haar gaan 'voorbereiden'quote:
Ik ook... als ik een band goed vind dan koop ik de cdquote:Op zondag 13 juni 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik muziek sporadisch, maar ik denk dat ik meer muziek koop dan dat ik download.
quote:
Dat was aan het einde van het 1ste deel, dit is uit deel 2quote:Op zondag 13 juni 2010 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, heerlijk! vooral die laatste scenes... dat ze haar gaan 'voorbereiden'
'I'm married to England now"
heb ik ook gezongen in een van mijn soloprogramma'squote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Van dit filmpje krijg ik altijd kippenvel![]()
Houdt je daar van ja?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Nu te bewonderen op Ned 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |