Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Gefeliquote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Robinhoo het volgende:
Bedankt voor de mooie TT op mijn verjaardag jongen.
Dankje.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Maar hoor jij geen bier te drinken en taart naar binnen te schuiven?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:08 schreef Mdrop het volgende:
Kut topic:
* Kut TT
* Geen OP
* Kut TT
* Kut TT
* Heracles
HENRIKEquote:
Neujquote:
\m/quote:
jawohl.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
ie hebt duidelijk geen verstand van t spelletje
sicher, aber nicht dieses jahrquote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef norich het volgende:
[..]
jawohl.
deutschland wird weltmeister. [ afbeelding ]
henrike schatjequote:
goed, ga zo weg, dan weer eventjes thuis en dan weer wegquote:
Jazeker. Mooi WK aant kiekn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
goed, ga zo weg, dan weer eventjes thuis en dan weer weg![]()
Hoe is het met Hen? alles oké in Nijverdal?
met een flesje pilsquote:
Anders is t niet om aan te zien iddquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef norich het volgende:
[..]
dat dan weer niet. vanavond wel tijdens deutschland[ afbeelding ]
dat valt me tegenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef norich het volgende:
[..]
dat dan weer niet. vanavond wel tijdens deutschland[ afbeelding ]
Nee al hebben hij en ik 21 overeenkomsten met vriendenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Kende je hem Assiej?
Moge hij rusten in vrede.
en jij bent helemaal kansloosquote:Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eens, stelletje moffenquote:
Mar jij bent toch een kansloze homo?quote:
Sorry justinquote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mar jij bent toch een kansloze homo?
Hmm, het kan iemand zo overkomen. Dat zie je maar weer.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee al hebben hij en ik 21 overeenkomsten met vrienden
en k ken wel mensen waarmee hij op de foto staat..
Schijnt dat hij Hartaanval heeft gehad tijdens het mountainbiken...
grapjasquote:Op zondag 13 juni 2010 18:45 schreef Daywalk3r het volgende:
En dan staat er Oranjefan... Whahaha!
Ik verban je bij dezen uit Nijveradl![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi
Speciaal voor Marko
[ afbeelding ]
Ja echt he. Die dingen moeten echt verbannen wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch snap je er geen flikker van he, het stadion zit NU vol Duitsers en Aussies, en NOG overstemmen die kut-vuvuzela's alles![]()
Ik denk dat niet lang meer duurt voor ze verboden worden. En terecht.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch snap je er geen flikker van he, het stadion zit NU vol Duitsers en Aussies, en NOG overstemmen die kut-vuvuzela's alles![]()
Er zitten ook genoeg Zuid-Afrikanen op de tribune hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, ik wed dat er geen mof of aussie is die zo'n ding aan de lip heeft, dus waar komt die kutherrie vandaan!?
Laat die maar mooi ergens anders gaan zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef norich het volgende:
[..]
Er zitten ook genoeg Zuid-Afrikanen op de tribune hoor
Doe het geluid dan gewoon uitquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat die maar mooi ergens anders gaan zitten
Met hun kutherrie
Nee ik wil wel het commentaar horenquote:
Alsof Kooke zo interessant isquote:Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee ik wil wel het commentaar horen
Uhu, alsof jij een wedstrijd zonder geluid gaat kijkenquote:
Nee, maar ik ga me er niet de hele wedstrijd aan ergeren want dat heeft toch geen zinquote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, alsof jij een wedstrijd zonder geluid gaat kijken
Ik vraag me serieus af hoe die Afrikanen een WK ticket kunnen betalenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef norich het volgende:
[..]
Er zitten ook genoeg Zuid-Afrikanen op de tribune hoor
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil morgen helemaal niet werken als Nederland speelt
Neequote:
Vrouwen die dronken zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 02:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik had 8 shotjes tequila op. Was in de stad, 2 hijsjes gehad van een joint, en ik dacht dat ik dood ging. Ik kon niets meer. Ben naar een taxi gedragen en weer naar huis gebracht. Mn fiets is door een vriendin van me thuis gebracht
WTF!, die gast ken ik vrij goedquote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Assiej het volgende:
De man die zaterdagmiddag dood is aangetroffen in Oldenzaal is waarschijnlijk aan een hartaanval overleden. Dat zegt een woordvoerster van de politie Twente.
De man werd zaterdagmiddag in een sloot langs parallelweg van de Hengelosestraat gevonden. Voorbijgangers zagen een fiets in het prikkeldraad hangen en ontdekten daarna het lichaam van de man in een sloot. Het bleek om een 21-jarige Oldenzaler te gaan. De politie zette de omgeving van de vindplaats af en onderzocht de zaak. Daarbij werd ook een politiehelikopter ingezet. Uit onderzoek van de lijkschouwer is vast komen te staan dat de man waarschijnlijk een natuurlijke dood is gestorven.
____R.i.p...
http://partyfreak88.hyves.nl/?ref=sr
Hmmm ... ik niet, cambells!!quote:Op maandag 14 juni 2010 02:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
o ik kwam robin net tegen bij bruins
Thuisquote:Op maandag 14 juni 2010 10:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga je ook op school kijken? of ben je thuis?
awhquote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
M'n schouder doet pijnHeel erg.
beterschapquote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
M'n schouder doet pijnHeel erg.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef haakon het volgende:
Zo ! Eem 6 kratt'n bier gehaald voor hier op stage
Roos heeft andere dingen aan haar hoofd (8)quote:Op maandag 14 juni 2010 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Martijn, ik wil dat linkje van Roos ook, oké?
mogguh keerlquote:Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Roos heeft andere dingen aan haar hoofd (8).
Goedemorgen!!!!!!
Er waren gister mensen in topvormquote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef haakon het volgende:
mogguh keerl
Welke Roos ? Wat heb ik gemist ?
nog bruins geweest?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er waren gister mensen in topvorm:"
Gedumpt door ex met voorbedachten rade
Gedumpt door ex met voorbedachten rade. #2
Kak ... ken de tekst niet eens blijkbaar.
Ik ben zo'n beetje overal geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, hele avond cambells aangezien de rest of te rustig of kut muziek (Band) was.
Mooie dag voor een monsterzege voor Oranjequote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef haakon het volgende:
nog 2 uur
Doet Tomasson nu wel mee ?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooie dag voor een monsterzege voor Oranje
wel gave housemuziek in dat andere café, ik ken al die namen niet gelukkigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, hele avond cambells aangezien de rest of te rustig of kut muziek (Band) was.
wel gek dat je mij nog herkendequote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wel gave housemuziek in dat andere café, ik ken al die namen niet gelukkig
Zal ook wel canbells geweest zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wel gave housemuziek in dat andere café, ik ken al die namen niet gelukkig
In het begin aan de rand dansvloer bij doorgang tavernee en later midden op de dansvloer.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje overal geweestDelle, Cambells, Taveerne en Clubb in.
Waar stond je bij Cambells?
Thomasson wel, Bendtner nietquote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Doet Tomasson nu wel mee ?
Ik denk trouwens een 3-0 overwinning
Ja hoor ,, 1-0 88e minuut door tommason*quote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef haakon het volgende:
Oooooohhhh begin nu echt zenuwachtig te worden
Neu, 1ste helft staat NL met 2-0 voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja hoor ,, 1-0 88e minuut door tommason*.
Ow.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Neu, 1ste helft staat NL met 2-0 voor.
fixedquote:Op maandag 14 juni 2010 11:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Neu, 1ste helft staat NL met 4-0 voor.
Inddquote:Op maandag 14 juni 2010 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een half uur, spanneuuuuund!!!
Net zo sterk als in de Gouden Eeuw! Fuck de wereld! ORANJE BOVEN!quote:
Deze keer gaan we niet met schepen naar zuid Afrika om het over te nemenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net zo sterk als in de Gouden Eeuw! Fuck de wereld! ORANJE BOVEN!
quote:
Van het basisteam vond ik alleen Kuyt overtuigen. Van Bommel was ook goedquote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat dachten jullie van kuyt en alle overige spelers
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo direct met de bus van naast Hen's huis
ik moet vanavond nog weg gek dan wordt het heelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Half? Ik had van jou wel meer verwacht.
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik moet vanavond nog weg gek dan wordt het heel!
Lui die zich aan andere lui ergeren omdat ze veel postenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef Robinhoo het volgende:
Lui die tyfus veel posten op FOK op het station.
Lui met een Oranje avatar die geen bier drinken tijdens Oranjequote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lui die zich aan andere lui ergeren omdat ze veel posten
Dat ik niet altijd (half)dronken ben betekent niet dat ik geen bier drinkquote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Lui met een Oranje avatar die geen bier drinken tijdens Oranje
Bier betalen maar niet dronken zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ik niet altijd (half)dronken ben betekent niet dat ik geen bier drink
De tering, wat kan jij gauw van onderwerp veranderenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
'
[..]
Bier betalen maar niet dronken zijn!
Niet reageren op mijn stoere postquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De tering, wat kan jij gauw van onderwerp veranderen
straks naar de keetquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Assiej het volgende:
Wat zijn de planningen voor vanavond dames en heren?
Helemaal niks doen, voor 't eerst in eeuwenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Assiej het volgende:
Zozo, normaal ben je druk met school of werken ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal niks doen, voor 't eerst in eeuwen
Iedereen lekker de gek aanstekenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Assiej het volgende:
Met school jaquote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zozo, normaal ben je druk met school of werken ?
dus beetje fokken en tv kijken?
is dat besmettelijk ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iedereen lekker de gek aansteken![]()
![]()
En jij Assie? Hoi trouwens
Dus jij gaat je uitleven in een schietspel of ?...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met school ja
lekker avondje Xboxen
Mja, Splinter Cell denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus jij gaat je uitleven in een schietspel of ?...
MAAK ME GEEEEEKquote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
is dat besmettelijk ?
Beetje liggen
ik lig met mijn benen over de tafel en onderuit op de bank![]()
Hoi trouwens terug
eh ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Franky boy!!!!
@ Assie, een epidemie zal niet best zijn he.
Dat is normaal hier.quote:
In fleeringen? want daar weten ze niet wat werken enzo is omdat het toch maar een klein ontwikkeld dorpje is ?quote:
Haha, even alle agressie eruitquote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer, zo vlak voor de tentamenweken
Oooohquote:
Selmaquote:
S'aamds de keal 'smons de keal.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
In fleeringen? want daar weten ze niet wat werken enzo is omdat het toch maar een klein ontwikkeld dorpje is ?![]()
of ga jij de afterparty van je verjaardag vieren
Het is goedaardig dus wees gerust.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooooh
ik denk al waar heb je het toch over
Als ik het maar niet krijg
en mensen mij maar niet willen besmetten
vind ik het prima
quote:
Oke dan kom ik in wereldvredequote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is goedaardig dus wees gerust.
Ik moest wel opvallend vaak in de keuken zijn en dan heel toevallig en per ongeluk naar de tv keek.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik moest wel opvallend vaak in de keuken zijn en dan heel toevallig en per ongeluk naar de tv keek.![]()
Was ik maar veranderd dan kwam het misschien ooit nog goed met mij...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och jee, 1 / 2 dagen is hij geen jochie meer
en nu al zulke praatjes...
Ik heb er nog alle vertrouwen inquote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Was ik maar veranderd dan kwam het misschien ooit nog goed met mij...
Wanneer moet ik op het matje komen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb er nog alle vertrouwen in
met een beetje bijles van mij![]()
waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |