Lul niet zo stom het is toch een klachtquote:
Ik zie geen klacht en tevens wens ik niet lastiggevallen te worden met jou nerdpraktijken. Derhalve, neem je topic mee en optyfen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul niet zo stom het is toch een klacht
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zie geen klacht en tevens wens ik niet lastiggevallen te worden met jou nerdpraktijken. Derhalve, neem je topic mee en optyfen.
Ooh god is het weer brutale pubertjes tijdquote:Op zondag 13 juni 2010 13:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zie geen klacht en tevens wens ik niet lastiggevallen te worden met jou nerdpraktijken. Derhalve, neem je topic mee en optyfen.
_quote:Op zondag 13 juni 2010 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ziet er onwijs tof uit ! Maar waarom toch dat kut Capcom![]()
Dan krijg je weer die faal besturing die de Street Fighter Serie ook altijd heeft.
Dat houdt in dat alle figuurtjes hele toffe dingen kunnen maar dat je en speciale Controller er bij moet kopen om die dingen ook echt te kunnen doen. Waarom is het niet Marvel Vs Tekken dat is teminste makkelijk te besturenStreet Fighter
Tekken
Jij gamet, wie is hier nou de puber?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh god is het weer brutale pubertjes tijd
Ik mag van mijn kinderen niet meer in PUB komenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onthouden geen topics meer maken in het weekend of tijdens de middelbare school vakantie's
Er is zo iets als PUB hoor dames en heren.
Dus als mensen niet lastig gevallen willen worden met topics over computerspelletjes zijn het minderwaardige pubers?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onthouden geen topics meer maken in het weekend of tijdens de middelbare school vakantie's
Er is zo iets als PUB hoor dames en heren.
Lichtgevende bomen en vrouwen met zwaarden, doe mij dan maar de echte pixels van tekken!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef solyaris het volgende:
Tekken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOA 4, ik heb hemquote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef solyaris het volgende:
Tekken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |