quote:Op zondag 13 juni 2010 11:47 schreef Tailyn het volgende:
Ik sta op het punt mijn jaren dertig woning compleet (Delft) te verbouwen. Na vijf jaar ben ik toe aan een upgrade en we hebben ruimte genoeg, dus een verbouwing in vanzelfsprekend..
Voor de slaapkamer willen we een van de muren een betonlook geven. Nu hebben wij bij enkele keukenzaken (o.a Kvik) een mooie betonlook plaat gezien. Eigenlijk is het gewoon een gipsplaat alleen dan van cement. Na wat speurwerk op internet denk ik dat er aquapanel cement platen worden gebruikt..
Heeft iemand hier ervaringen mee? En enig idee waar je deze kan kopen?
Knauf levert inderdaad plaatmateriaal, dit is vooral bedoeld om tegels overheen te plaatsen/leggen. Het materiaal dat ik in de showroom tegenkwam behoeft geen afwerking. Ik zal een foto plaatsen als ik het tegenkom. Zojuist kwam ik de leverancier Viroc tegen, dit materiaal komt aardig in de buurt 40% hout 60% cement. Ik vind het vreemd dat er zo weinig bekend is over dit product..quote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef bleiblei het volgende:
Bij het googlen op Aquapanel kwam ik uit bij Knauf en dat lijkt mij weer een merk wat je prima kan krijgen bij de grotere bouwmaterialenzaken als Raab Karcher e.d..
Kortom, ik zou het daar proberen.
Als ik trouwens zo de productomschrijving zie lijkt het mij trouwens eerder een plaatmateriaal als ondergrond voor tegelwerk/pleisterwerk dan iets wat je in het zicht in je keuken wil hebben.
Zoek je niet iets a la pandomo-achtig spul? Heeft ook een beetje betonachtige look.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |