Ja, de oranje lijn.quote:
psssttttttt ze heeft nog geen tentquote:
Klinkt héérlijk kneuterigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn tenten wezen kijken. En tenten. En nog meer tenten. En tenten. Tunneltenten. Piramidetenten. Bustenten (echt waar). Polyester tenten. Katoenen tenten. Combinatietenten. Goedkope tenten. Middenmoottenten. Dure tenten. Trekkerstenten. Verblijfstenten. Tenten waarin je kan zitten. Tenten waarin je kan staan. Tenten waarin je de halve fucking camping op je bal kan uitnodigen.
Ten slotte hebben we toen maar de eerste noodzakelijke aankopen gedaan. We hebben nu een complete outdoor melamine design schalen- en serviesset (de oranje lijn) van Mepal-Rosti, dus de basics zijn er.
Thuis hebben we de groene lijn. Op de camping de oranje (hoewel, als ik eerlijk ben, het wordt steeds erger- onze campingborden zijn weer de groene lijn zodat ze matchen met thuis. Gewoon. Voor het gevoel!). Oranje leek ons ook weer aardiger kleuren zo bij de natuur en alles, het gras bedoel ik.quote:
Ja! En zelfs even springen, mocht dat nodig zijn! En er zat een überschattig opbergvak (oranje) aan de binnenzijde waar je dan je glossy's en zulks in kan stoppen. Of je leuke hippe flipflops (die ik vandaag ook al vast heb aangeschaft).quote:
Lekker in Spanjequote:
da;s handig! loop je niet meer zo ongelukkig met die teiil te klooienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Overigens:
We hebben ook Numero Uno Aankopios Campinos: De Afwasteil!!!
Oranje. Met hengsels. Zodat je heel elegant naar de spoelkeuken kan zwieren.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet 't nog zien, Dude in een tent
Ben je in Spanje!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker in SpanjeLekker verkleurd vandaag
Ik vind het allemaal heel logisch. Het is all about stylingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Thuis hebben we de groene lijn. Op de camping de oranje (hoewel, als ik eerlijk ben, het wordt steeds erger- onze campingborden zijn weer de groene lijn zodat ze matchen met thuis. Gewoon. Voor het gevoel!). Oranje leek ons ook weer aardiger kleuren zo bij de natuur en alles, het gras bedoel ik.
Pfff, we zijn echt uuuuren zoet geweest!
Ja! En zelfs even springen, mocht dat nodig zijn! En er zat een überschattig opbergvak (oranje) aan de binnenzijde waar je dan je glossy's en zulks in kan stoppen. Of je leuke hippe flipflops (die ik vandaag ook al vast heb aangeschaft).
Overigens:
We hebben ook Numero Uno Aankopios Campinos: De Afwasteil!!!
Oranje. Met hengsels. Zodat je heel elegant naar de spoelkeuken kan zwieren.
Kijk, dat had ik nou weer niet begrepen toen ik als kind altijd ging kamperenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het allemaal heel logisch. Het is all about styling
En uiteindelijk boek je natuurlijk weer gewoon een 5-sterrenhotel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn tenten wezen kijken. En tenten. En nog meer tenten. En tenten. Tunneltenten. Piramidetenten. Bustenten (echt waar). Polyester tenten. Katoenen tenten. Combinatietenten. Goedkope tenten. Middenmoottenten. Dure tenten. Trekkerstenten. Verblijfstenten. Tenten waarin je kan zitten. Tenten waarin je kan staan. Tenten waarin je de halve fucking camping op je bal kan uitnodigen.
Ten slotte hebben we toen maar de eerste noodzakelijke aankopen gedaan. We hebben nu een complete outdoor melamine design schalen- en serviesset (de oranje lijn) van Mepal-Rosti, dus de basics zijn er.
We hebben ook overwogen om gewoon elke dag het servies weg te mieteren. Maar dat wordt een beetje een kostbare zaak met die oranje lijn van ons.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef Ole het volgende:
[..]
da;s handig! loop je niet meer zo ongelukkig met die teiil te klooien
Nakijkweekquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ben je in Spanje!Wat fijn! Holiday?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |