had wel kussens die er op kondenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef roflcat het volgende:
Leuk bootje, misschien is het wel een goed idee om net als jij een bankje van hout te maken.
Wat voor motor heb je er trouwens achter hangen?
zoals je eerder kan lezen heb ik dat bootje al lang niet meer. maar je moet de kabel op het pinnetje schijven en dan blokkeren met een veer die je in een groef van dat pinnetje schuift.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef roflcat het volgende:
Hoi T42,
Zou je mij kunnen vertellen hoe je de afstandsbediening op de motor hebt gemonteerd? Graag even wat foto's als dat kan.
Ik krijg namelijk de afstandsbediening niet aangesloten op mijn (óók Mercury) motortje
Alvast bedankt
stuur ging met een dubbele staal kabel (elke kant liep die 1 naar achter en dan bij de motor kwamen die bijelkaar.) onderweg wel met div rollen en katrollen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef roflcat het volgende:
Hoi T42,
Nee, motortje is zonder AB gekomen (We hebben hem gekregen)
Maar ik denk dat het bij ons heel anders zit, dus daar moet een 'custom solution' voor komen![]()
Deze week zal ik een update plaatsen + een foto van de aansluitingen v/d motor.
Zou je ook kunnen uitleggen hoe je de stuurinrichting hebt gemonteerd?
En waar heb je die chroomen hoorn gekocht?![]()
meestal heeft een motor met ab geen handbediening eropzitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef roflcat het volgende:
Haha, als het goed is, is dit het allerlaatste stuurttje:P
T42,
De gashendel heb ik er zelf afgeschroefd, en onder de kap zitten nog wat aansluitingen, daar zal ik ook nog wel een foto van laten zien
ben bang dat je vanalles moet aanpassen aan deze motorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:42 schreef roflcat het volgende:
Okee, daar ga ik dan even goed naar kijken als de boot geverfd is, dan hang ik de motor erop, en hoeft hij er niet meer af, om te verven e.d.
Als het zover is, dan zal ik even wat foto's laten zien.
Gisteravond, hebben we de boot trouwens blauw geverfd, dat ziet er ook mooi uit. Vandaag ben ik van plan om de bedrading aan te sluiten, en de kikkers op te poetsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de keerkoppeling zit nog de aansluiting op de rest niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef roflcat het volgende:
Okee,
Bedoel je dat daar gewoon een afstandsbediening opgeklikt kan worden? En loopt hij goed? (ook koeling ed.?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |