"Helaas" heeft niet iedereen zo'n knopje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef Diemux het volgende:
t.v.p. is een erug vind post welke medio juni 2010 verboden zijn geworden aangezien er nu een "volg topic" knop is.
Oh ja, die zijn alleen voor vet coole users.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Helaas" heeft niet iedereen zo'n knopje.
Ik ben dus niet vet. En lekker warm.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef Diemux het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn alleen voor vet coole users.
Uploaden op iets als tinypic ofzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:12 schreef roflcat het volgende:
[ [url=file:///C:/Users/Koen/Desktop//11042010009.jpg]afbeelding[/url] ]
Zo in ieder geval niet![]()
Is het geen idee om de hoofdsteunen te demonteren? Dan staat het al een stuk minder massief en 'sullig'. Het bootje is redelijk laag namelijk en de verhoudingen zijn nu totaal zoek.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef roflcat het volgende:
Update:
Stoeltjes even gepast, eigenlijk een beetje groot maar het moet maar, anders hebben we ze voor niets![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef roflcat het volgende:
Volgende keer stuur ik wel gewoon linkjes, is dat goed?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Als je niet weet hoe je dat moet doen kun je dat hier lezen: FAQ - Plaatjes posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop