Ja want dat is geen vier jaar geleden of zo? Elk land vindt de rode kaarten die ze krijgen onterecht trouwens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
owja? zoek eens op hoeveel rode kaarten dit niet-zelfkritische schopploegje tijdens het vorige WK en de vorige confederations cup verzamelde. Tegen Italië toen twee rode kaarten, en nog vonden ze het onterecht.
nog veel te weinig trouwens.
wat een verrassing hequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ze waren bijna uitgeschakeld en dan ineens nog groepswinnaar.
neuh, er zijn een stuk meer zelfkritische landenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want dat is geen vier jaar geleden of zo? Elk land vindt de rode kaarten die ze krijgen onterecht trouwens.
ik zeg het alleen maar omdat iedereen een beetje achter elkaar aanloopt. zo hoogstaand voetbal is het niet wat de VS speelt. het is een beetje engels voetbal maar dan met minder klasse, kwaliteit en meer onbeholpen en nog een tandje fysieker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Alleen dit toernooi en dan vooral hoongelach omdat ze die domenech zolang door hebben laten gaan. Bij mij iniedergeval geen haat jegens frankrijk.
Overigens heeft team USA daar niks mee te maken dus een beetje nutteloos om het nu hier aan bod te brengen
Het is denk ik meer omdat ze boven Engeland zijn geëindigd dat iedereen het zo mooi vindt. Overigens heeft Donovan wel redelijke klasse. En ze geven zich echt 100%. In tegenstelling to de meeste "grote" landen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ik zeg het alleen maar omdat iedereen een beetje achter elkaar aanloopt. zo hoogstaand voetbal is het niet wat de VS speelt. het is een beetje engels voetbal maar dan met minder klasse, kwaliteit en meer onbeholpen en nog een tandje fysieker.
Je bedoelt dat zooitje ongeregeld dat maar wat aanmoddert?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Klopkoek het volgende:
iedereen loopt maar achter elkaar aan.... terwijl die sierlijk voetballende, technische Fransen elk toernooi worden uitgekotst. schande
Misschien kan Engeland wat zelfkritiek lenen. Volgens mij heeft Rooney nog wat nodig.quote:
Ik denk niet dat het nep is. overigens wel overdreven ja maar dat doen ze in Amerika altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het nep/dik aangezet is maar voor dit soort amerikaans sentiment ben ik ook niet ongevoelig :|
engelsen geven ook altijd 100%... kijk eens naar een premier league wedstrijd... het spel van de amerikanen is echt heel erg engelsquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is denk ik meer omdat ze boven Engeland zijn geëindigd dat iedereen het zo mooi vindt. Overigens heeft Donovan wel redelijke klasse. En ze geven zich echt 100%. In tegenstelling to de meeste "grote" landen.
Ja want als je in de 93e minuut een doelpunt maakt dat je naar de tweede ronde van een Wereldkampioenschap brengt is het verplicht om voor de camera te zeggen dat je gewoon je werk doet. Zo hoort het anders ben je overdreven en aanstellerig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het nep/dik aangezet is maar voor dit soort amerikaans sentiment ben ik ook niet ongevoelig :|
Nee, het is niet helemaal nep. Iedereen weet goed zijn rol en weet dat deze emotionele heldenverhalen goed zijn voor de economie, goed voor de television-ratings, voor het nationaal eenheidsgevoel etc. maar het is inmiddels zo geinternaliseerd en normaal dat het inderdaad niet meer nep of gespeeld is. Eerder dik aangezet en conventie dat je niet hoeft te schamen om te janken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nep is. overigens wel overdreven ja maar dat doen ze in Amerika altijd. Ik denk dat ik ook zo daar zou staan als nederland het WK zou winnen of als mijn land waar niemand iets van verwacht opeens door gaat naar de 8e finales dankzij een goal van mij.
Maar wel overdreven ja, net alsof ze al gewonnen hebben
"het is maar een spelletje"quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want als je in de 93e minuut een doelpunt maakt dat je naar de tweede ronde van een Wereldkampioenschap brengt is het verplicht om voor de camera te zeggen dat je gewoon je werk doet. Zo hoort het anders ben je overdreven en aanstellerig.
Niet als het over 'soccer' gaat.quote:
Dat is het enige nadeel aan Amerika. Soccerquote:
Was alleen geen buitenspel. Maarja het maakte uiteindelijk niks uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo heet het in Ierland ook.http://www.independent.ie/sport/soccer/
Buitenspel, alweer:
[ afbeelding ]
Engelsen ook?quote:
In 1930 werden ze zelfs derde!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef Leatherface het volgende:
Zo uniek is deze prestatie van de VS nu ook weer niet. Acht jaar geleden haalden ze ook de 1/4.
Sommigen tonen hier een euforie alsof ze voor het eerst doorgaan.
misschin worden ze weer 3equote:
Om de amerikaanse markt te behagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Engelsen ook?
http://www.playthearsenalway.com/
[ afbeelding ]Zo zie je maar, de term 'soccer' wordt zelfs in de UK gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |