het zou wel vet zijn als usa stunt tegen duitslandquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef dvdfreak het volgende:
1/8 finale eruit, voetbal is van ons laten zij zich maar met football houden
heb je tegen mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef popolon het volgende:
Ga nou niet in op de droefkoek.
Ontopic: Hoera!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Is Ghana als tegenstander niet waarschijnlijker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het zou wel vet zijn als usa stunt tegen duitsland
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is Ghana als tegenstander niet waarschijnlijker?
linkse hippies moeten ook altijd overal tegenaan schoppen. Wanneer gaat dat tuig nou weg?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ze worden niet genaaid door de scheidsrechters. zij moeten eens kappen met zo grof te spelen. daarom verzamelden ze vóór dit toernooi rode kaarten aan de lopende band. maar helaas heeft het gezeur en dreigementen met commerciële consequenties effect gehad en is de arbitrage nu lakser
zou sowieso een stunt zijn als ze de kwartfinales halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is Ghana als tegenstander niet waarschijnlijker?
Ik ben ook een linkse hippie en ik heb dit topic geopend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
linkse hippies moeten ook altijd overal tegenaan schoppen. Wanneer gaat dat tuig nou weg?
Nog een.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkse hippie en ik heb dit topic geopend.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Onzin is een deur verder, overigens zal ik de moderator weer inschakelen als er meer anti-Amerikaanse bagger van jouw kant in dit topic komt. Je reacties van vorige week zijn ook verwijderd.
Natuurlijk mag je kritiek hebben, maar dan wel gefundeerde kritiek op het Amerikaanse voetbalteam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ow je mag geen enkele kritiek hebben blijkbaar! Censuur, ja, daar zijn de amerikanen erg goed in. Nee, dan lekker ongefundeerd bashen op de fransen.
owja? zoek eens op hoeveel rode kaarten dit niet-zelfkritische schopploegje tijdens het vorige WK en de vorige confederations cup verzamelde. Tegen Italië toen twee rode kaarten, en nog vonden ze het onterecht.quote:
dat heb ik, zoals altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je kritiek hebben, maar dan wel gefundeerde kritiek op het Amerikaanse voetbalteam.
Ik ben blij verrast hoeveel mensen het keken. Ook hier op het werk staat de tv aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben nog nooit zo blij geweest
ik wil beelden zien in amerika
betere doelsaldoquote:
Dan ben je geen echte linkse hippie! overigens vind ik alleen klopkoek niet zo aardig omdat hij altijd alleen maar ongefundeerd bashed hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkse hippie en ik heb dit topic geopend.
Ja, snap ik, maar ze waren bijna uitgeschakeld en dan ineens nog groepswinnaar.quote:
Dat valt ook wel weer mee hoor. Alleen dit toernooi en dan vooral hoongelach omdat ze die domenech zolang door hebben laten gaan. Bij mij iniedergeval geen haat jegens frankrijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dat heb ik, zoals altijd
iedereen loopt maar achter elkaar aan.... terwijl die sierlijk voetballende, technische Fransen elk toernooi worden uitgekotst. schande
Ja het was een mooie laatstequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ze waren bijna uitgeschakeld en dan ineens nog groepswinnaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |