Eigenlijk naar aanleiding van een post uit Januari een nieuw topic open.
Aangezien ieder zijn eigen schrijver / Topics kan openen. Dacht ik van hey verhalen leuk ! Waar kan je ze plaatsen op Fok?
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:Is er ook een korte teksten topic? Want ik wil geen nieuw topic openen voor 1 tekst van mij.

quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Automatic_Rock het volgende:Ik kan me niet herinneren dat we daar al een topic voor hebben. Maar open gerust een nieuw topic hoor

Deze woorden wisseling ontstond op Fok! en tijd passeerde...
Na het lezen van deze tekst heeft er sinds heden geen eigen creatieveling opgestaan die een Korte verhalen / Gedichten / Teksten topic te maken!
Dit is iets waar ik vandaag achter kwam! Voornamelijk omdat er zoveel mensen in NL zijn die wel kunnen schrijven. maar niet echt een eigen volledig verhaal hebben. Ter inspiratie , ter berdeling hierbij dan Eindelijk ons eigen topic!

Natuurlijk ben ik niet het beste voorbeeld maar ik probeer zo nu en dan iets te schrijven

.
quote:
IDentiteit.
Lopend op de straten, mensen om je heen. Iedereen in de gaten. Niemand gaat met je mee.
Niks in de gaten maar toch niet zo alleen, met iedereen kunnen praten. Iedereen heeft mij in de gaten. Ik zeg geen nee.
Een aardig persoon, een goed verhaal. Hoe zien ze mij? Als een grote kwaal? Een student , een jonge vent. Maar ieder praat even en gaat weer door . Op reis naar hun bestemming. School of naar het werk.
Maar Ik sta hier...
In het leven,om het even. Op straat waar iedereen me kan zien! Mensen vragen af wie ik ben. Wat voor gek ze nu weer zijn tegen gekomen. Of waarom je niet normaal kan doen. Als ik mezelf ben, waarom noemen ze mij dan een oen? Ik ben anders, net als jij. Maar toch weer anders want anders was ik hetzelfde. Ik ben speciaal maar toch heel gewoon. Want niemand ziet mij. Al sta ik hier gewoon!
Vergeten maar niet geheel...
Lopend maar ik sta stil.
Slapend maar toch wakker!
Alternatief maar toch een kakker!
Mensen om me heen maar toch alleen.
Niet wetend wat ik wil, sta ik hier bij stil.
Want Ik sta hier.