ja nog effe, en ik heb gebroken pols. haaaaaaaaaaaaaaiquote:
niet echt, voetbal ja en alle afleveringen van Noah's arc en nu met de film bezigquote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja nog effe, en ik heb gebroken pols. haaaaaaaaaaaaaai![]()
Nog wat gedaan gisteren? Voetbal gekeken?
Af en toe hoop ik zo dat jij een grap maaktquote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Er zit een jongen in de trein hier en die is echt zo en zo mijn type.. ik ben zo verliefd
volgens mij is iedereen jouw type.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Er zit een jongen in de trein hier en die is echt zo en zo mijn type.. ik ben zo verliefd
ga hem bluetoothenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
ik ben niet meer zo into voetbal of het nou komt doordat het in Afrika wordt gehouden. Ik heb nog helemaal geen wedstrijd gezien. De opening heb ik half gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet echt, voetbal ja en alle afleveringen van Noah's arc en nu met de film bezig
bedenk je een lulverhaal. Vraag hem of hij het vriendje is van die en die. En kijk hoe hij reageert.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:27 schreef Deceit het volgende:
ik durf hem niet aan te spreken.. waren alle jongens maar homo, of wist ik maar dat hij homo was, dan had ik me move gemaakt
Dat is een voorzorgsmaatregel... Juist omdat jij de oversteek gaat maken...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
Lees net dat Heineken de SOHO, Heineken hoek en Three Sisters pub wil gaan sluiten.
Gaat lekker, blijft er helemaal niets meer over.![]()
net nu, dat ik de oversteek ga maken.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Ben je vannacht ook nog verliefd geworden?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:27 schreef Deceit het volgende:
ik durf hem niet aan te spreken.. waren alle jongens maar homo, of wist ik maar dat hij homo was, dan had ik me move gemaakt
Whehe. Valserd.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is een voorzorgsmaatregel... Juist omdat jij de oversteek gaat maken...
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is een voorzorgsmaatregel... Juist omdat jij de oversteek gaat maken...
Wat is jouw definitie van verliefd eigenlijk?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Niet op ons in ieder gevalquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je vannacht ook nog verliefd geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |