Een collega van heeft dat gedaan, met zijn vrouw en drie kinderen. Maar wel goed overwogen, compleet met een SWOT-analyse van het gezin. En dat is al weer een jaar of drie geleden, en het gaat uitstekend met hem.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan mislukt het uiteraard weer waardoor die mensen na 3 jaar compleet blut met hangende pootjes terugkomen naar Nederland
Het kan goed gaan!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een collega van heeft dat gedaan, met zijn vrouw en drie kinderen. Maar wel goed overwogen, compleet met een SWOT-analyse van het gezin. En dat is al weer een jaar of drie geleden, en het gaat uitstekend met hem.
Doe dat dan!quote:
Ik vond het gezellig...quote:Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ga je met vrienden spontaan in Rotterdam uit, sta je ineens met half fok-homo in de strano!
Vlarp
Steve
Deceit
CDP
En ik zei de gek dan
Dus ook nog eens de 3 Stefan's. What are the odds?!
Ja ik ookquote:
Kan ik helpen met iets sturen? Heb ze alle 5. (en man o man je kon me opvegen qua tranen)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut trage internetverbinding. Ik dacht even de afleveringen tot nu toe van SYTYCD te downloaden, maar het duurt lang
. Ben al ruim 2 uur aan het downloaden en de eerste aflevering moet nog volgens de geschatte tijd ruim 10 uur
...
Ja, nou dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik helpen met iets sturen? Heb ze alle 5. (en man o man je kon me opvegen qua tranen)
Hi!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bart
Ik moet altijd grinniken om jouw onderschrift
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook
maar je had gelijk, de keerweeg is echt heeeeel fout! Daar is de pallaz niets bij.
En da's mooi. Want na een saai avondje reguliers dwars en een fout (maar wel gezellig) avondje Rotterdam denk ik: zo erg stom en achtergesteld is uitgaan in Eindhoven eigenlijk helemaal niet!
Jah m'n msn haperde/crashtequote:Op zondag 13 juni 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Ik denk dat je internet haperde. Want het was opeens mislukt en toen kwam je opnieuw online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |