Tja je zoekt het zelf op... zo'n beetje 1x per twee/drie weken herhaalt het verhaal zich...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.
En dat we als een verliefd stel weer bij mekaar waren en dat zelfs zijn ouders me op t werk hebben afgezet.
Ha!
Nu moet hij zijn huis uit terwijl de bedoeling was dat we samen in de Postelstraat een app. zouden hebben!
Ik bij mijn ouders en hij die of bij een vriendin tijdelijk gaat wonen of bij zijn ouders..
Hoe mislukt is dit
Ow das zondequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
in de bus naar huis. Was gezellig in Boston, het regende alleen wel nogal
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is weer zaterdagavond, mensen zijn of uit, of zitten thuis maar posten niet omdat ze niet willen overkomen als saaie mensen die niet uitgaan.
Zo, terug van .... moet het zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo terug van de verjaardag van mijn oom en tante.
GMTAquote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hans zei Grietje zal ik mijn korte rokje...
Ja preciesquote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hans zei Grietje zal ik mijn korte rokje...
Pride. Zal es kijken of ik volgende week tijd heb om de foto's uit te zoeken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:14 schreef Xiance het volgende:
mischa, stroekie zegt: hier ook, en in Belgie de hele dag!
En wat deed je on Boston?
Ik moet zometeen gaan tennissen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |