Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.quote:
Ik zou het eens op sturen naar Joop van den Ende... hier kan een mooie musical van gemaakt wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.
En dat we als een verliefd stel weer bij mekaar waren en dat zelfs zijn ouders me op t werk hebben afgezet.
Ha!
Nu moet hij zijn huis uit terwijl de bedoeling was dat we samen in de Postelstraat een app. zouden hebben!
Ik bij mijn ouders en hij die of bij een vriendin tijdelijk gaat wonen of bij zijn ouders..
Hoe mislukt is dit
Musical? beter in delen, als je de rest ook wistquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het eens op sturen naar Joop van den Ende... hier kan een mooie musical van gemaakt worden
Maar even serieus... ik zou vannacht even laten bezinken en dan over een paar dagen kijken hoe je gevoel dan is...
Ahh ben niet de enige zaterdag-werkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef creno het volgende:
pfff ff pauze. Het is weer lekker chaotisch op 't werk, gelukkig minder erg alsdan vorige week.
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef wonderer het volgende:
*gaat gauw naar de bus voor de Boston Pride*
Ook nog shag?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
De laatste keer dat ik een sigaret in mijn mond heb was een joint op Pinkpop 2006 die ik van iemand kreeg aangereikt... daarna ging echt het licht uit en kan ik me niets herinneren totdat ik 's morgens in de hotelkamer wakker werdMet een enorme blauwe plek op mijn bovenbeen
Daar zat overduidelijk niet alleen maar wiet in
quote:
Blowen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sindsdien geen joint of sigaret meer aangeraakt... was uberhaupt de tweede keer dat ik ooit blowde
Oh ik dacht dat er heel wat werd afgesnoven in de bankwereld...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer geblowed... da's dan ook het enige wat ik ooit met drugs te maken heb gehad
Je bedoelt met die opgerolde bankbiljetten en creditcardsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er heel wat werd afgesnoven in de bankwereld...
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er heel wat werd afgesnoven in de bankwereld...
Ja precies, op het toilet in zo'n groot gebouw en dat er dan onverwacht een collega binnenkomt en dat er dan een spannend muziekje start.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt met die opgerolde bankbiljetten en creditcards?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |